40K olmuşuz, bunu görür görmez yazmaya başladım. Cidden, hepinize çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız.
Bölüm içime pek sinmedi ama sizi daha fazla bekletmek istemedim.
Yeni kapak tasarımı için mrmnkse29 adlı kullanıcıya teşekkürler. :)
Multimedya: Ruelle - War Of Hearts
27: #Cehennem#
ΩOylumΩ
Kutunun kilidini açtım ve resmini elime alıp kalbime bastırdım. Şimdi burada olsaydı, ne olurdu acaba? Ek'im... Ekim... İkisi de Batı'nın etkisinden koruyamamıştı kendilerini. Bu yüzden yanmışlardı.
Ek'im ölmüştü, her ne kadar kabul edemesem de. Peki ya Ekim? Ona ne olacaktı?
Dua ettim. Ekim'in sonunun Ek'im gibi olmaması için emekle beslediğim çabalarımın da, Batı'nın etkisine kapılıp kül olmaması için dua ettim.
Ama ben iyi biri değildim ki.
Babam; bir kolunda yeni karısı, bir kolunda yeni kızı ile geldiğinde ben annemin ölümüyle açılan yaralarıma merhem arıyordum daha. Onları gördükçe içimdeki nefret büyüyordu. Onlardan nefret ediyordum.
Ama Tanrı'nın yarama merhem olarak gönderdiği kişinin Ekaterina olduğunu anladığımda, duruldum. O da babasını kaybetmişti. Birbirimize merhem olmuştuk.
Sonra birden Batı çıkageldi. Ekaterina, Batı'nın gelişiyle iyice canlandı ve etrafa neşe saçmaya başladı.
Platonik diye adlandırdığımız bağın, birden küçücük bir kıvılcımı ateşe döndürecek kadar güçlenmesiyle herkes şaşkına dönmüştü. Ekaterina git gide Batı'ya benzemeye başlamıştı. En küçük şeylerde bile kıskançlık krizleri geçiriyordu. Ayrıca git gide hastalıklı düşünceler beynini sarmıştı. Kendini Batı'ya layık görmemeye ve her şeyinde kusur bulmaya başlamıştı.
Babam onu yurt dışına tedavi olması için göndermiş olsa da, o orada daha da çıldırmış ve intihar etmişti. Ondan geriye kalan birkaç fotoğraf ve her gününü saniyesine varana kadar yazdığı günlüğü kalmıştı. O kağıt parçalarını ben bastırmıştım. Ve kitapta bir kez olsun Batı'nın isminin geçmesine izin vermemiştim. Hoş, zaten Ekaterina Batı'dan hep sevdiğim diye bahsetmişti.
Elimden geleni yapmıştım ama Ekim, Batı'dan uzak kalamamıştı. Peki ya, Çağatay? Onunla uzun zamandır görüşmediğim aklıma gelince duraksadım. En son durumu pek iyi değildi, şimdi ne yapıyordu?
ΩEkimΩ
Tam yedinci kez televizyondaki tüm kanalları tek tek gezmiş ve yine izlenebilecek doğru dürüst bir program bulamamış olmanın verdiği bıkkınlıkla televizyonu kapattım. Aklımı dağıtabilmem için elimde bir uğraş olması gerekiyordu ama ben yapabilecek tek bir aktivite bulamıyordum. Test çözmeye de çalışmıştım ama sorulara bir türlü konsantre olamayınca bırakmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey Taksi! #Wattys2016
Ficção Adolescente"Nereden bilebilirdim ki hayatımın aşkıyla bir takside tanışacağımı?" °°° Tüm hakları Batı'nın sis çökmüş gökyüzünde saklıdır. °°° #11 Aralık 2015 Cuma günü ilk bölüm yayınlanmıştır.# #28 Haziran 2016 Salı günü son bölüm yayınlanmıştır.#