100K olmamızın şerefine!
2000 kelime olmuş, kısa diyenin ağzına küreklen vurarım dkskdjald
Multimedya'ya kocamın Show You şarkısını koydum, yavşayanın da ağzına küreklen vurarım xzidpsofksid
Hatta; Shawn ve Shawn'ın kuyruğu diye adlandırdığım Camila'yı yakıştıranın da ağzına küreklen vurarım ckfkskpfpsk
Ama; ben bile yazdığım bölümü hiç beğenmemiş olsam da, öyle ıykk bir bölüm yayınlamışsın ki Camila Cabello'ya benzemiş diyenin ağzına küreklen vurmam kdlwlcispf. O kişi Camila'ya ıykk demiş bir kişi ise onu başıma taç bile ederim pfosdosijds.
Sevgiler. :))
Epilog: #Çağatay'ın Rüyası#
Güneş tüm yüzüme yakıcı ışıklarını gönderirken yüzümü buruşturdum.
"Kızım kapasana şu perdeyi." diye sızlandım. Yaz tatilinin ilk günüydü ve ilk hedefim kesinlikle gün boyunca uyumaktı.
Yaz tatilinin ilk günü erkenden kalkmak ne demekti?
Kader resmen bana kahkahalarla gülüyordu. Ah, pardon. Kahkahasıyla evimi inleten benim biricik sevgilimmiş.
Gözlerimi araladım huysuzca. "Ekim, bu yaptığın iş mi cidden?"
"Ya kalksana be! Saat bire geliyor, öğlene kadar uyudun."
Elimle kolunu kavradığım gibi yatağa çektim ve üzerine çıktım. "Yaramazlık mı istiyorsun sen?" dedim gülerek.
"Çağatay kalk üzerimden ya, hayvan gibisin." dediğinde tip tip baktım. Şirince sırıttı.
Onu gördükçe tüm bedenime mutluluk salan hormonlarım dehşetle soludu. Üniversitelerimiz ayrı olacaktı. Ben Ekim'siz ne halt yiyecektim.
Beynim hormonlarıma alaylı bir gülüş fırlattı. O kadarını düşünmüştük herhalde. Ekim neredeydi, ben oradaydım.
Onu asla yalnız bırakmazdım.
"Bugün bir şeyler yapalım, ilk günden sıkıldım. Hatta erkenden kalkıp sıkıntım geçsin diye test bile çözdüm. Kafayı yemeden kurtar beni." diye sızlandı.
Kahkaha atmadan edemedim. Tatilde bile test çözüyordu.
"Ne istersin, ne yapalım?" dediğimde gülümsedi.
"Önce senin için hazırladığım kahvaltıyı yap, sonrasında ne yapacağımızı biliyorum."
"Sen kahvaltı mı hazırladın?" dedim şaşkınca. Hızla yataktan -ya da Ekim'in üzerinden?- kalktım ve koşarak mutfağa gittim.
Masada gördüğüm büyük boy kavanoz nutella ve kaşık bana alayla sırıtırken Ekim'e seslendim. "Bari üşenmeyip sofraya bir ekmek koysaydın."
"Onu da üşenmeyip sen koy be!" diye bağırdı, yüzümde kocaman bir gülümseme kendine yer edinmişti.
Benim güzel cazgırı sevgilim!
ΩΩΩ
"Lunapark mı? Ekim, ciddi olamazsın." diye sızlandım gözlerimin odağında pembe pamuk şekerler varken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey Taksi! #Wattys2016
Teen Fiction"Nereden bilebilirdim ki hayatımın aşkıyla bir takside tanışacağımı?" °°° Tüm hakları Batı'nın sis çökmüş gökyüzünde saklıdır. °°° #11 Aralık 2015 Cuma günü ilk bölüm yayınlanmıştır.# #28 Haziran 2016 Salı günü son bölüm yayınlanmıştır.#