26.

681 35 4
                                    

Tato část je věnována Sáře Luongové:)

Z pohledu Justina

Obejmula mě a náhle mě začala líbat. Strčil jsem jí jazyk do pusy a získal přístup k tomu jejímu. Na chvilku jsem se od ní odtrhnul a svléknul jí tílko. Během několika sekund jsme byly oba nazí. Nemohl jsem se dočkat toho až v ní budu. Teď jsem to potřeboval ze všeho nejvíc. Potřebovali jsme to oba, po tom, čím jsme si prošli. Museli jsme se nějakým způsobem odreagovat a tenhle byl ten nejlepší. Chytila mě za ruku a táhla mě k posteli. Strčila do mě a já se svalil do peřin.

"Kurva Chanel. Takovou tě neznám. Líbí se mi to."

"To je účel blbečku." Přilezla nade mě po čtyřech a hodila si vlasy na jednu stranu. Je tak nádherná. Po několika minutách líbání a osahávání jsme se posunuli dál. Jakmile jsem do ní vnikl, tak naše vzdychy zaplnily celý pokoj. Nemohl jsem se toho pocitu nabažit. Je tak kurevsky dobrá v posteli. Cítil jsem jak mi zarývá pod kůži nehty a tahá mi konečky vlasů. Přejížděl jsem jí rukama po nahém těle. Nechtěl jsem aby tento moment plný vášně a lásky někdy skončil.

"Víš, že tě miluju a budu ti to říkat klidně každou minutu?"

"Taky tě miluju. Ani nevíš, jak moc."

"Wauu, asi musím být hodně dobrý v posteli co?" Zasmál jsem se.

"Cože?" Nechápavě se mi podívala do očí.

"Jsi mnou tak zaujatá, že ani pomalu nevnímáš co ti říkám."

"Asi toho moc při sexu nenapovídám, ale jestli chceš tak toho můžeme nechat a promluvit si."

"Ne, to nechci. Chci říct, chci s tebou mluvit, ale nechci aby jsme toho nechali. Nechápeš mě špatně, že ne?" Znervózněl jsem z jejího pobaveného pohledu.

"Je tak sladký, když jsi nervózní."

"Co? Nejsem." Zachoval jsem vážnou tvář.

"Jeden z mnoha důvodů, proč tě tak miluju." Umlčela mě dřív než jsem stačil něco říct, tím, že mi strčila jazyk do úst. Opět jsem vzdychl. Po několika minutách už jsme oba byli a já se svalil na záda. Sotva jsem mohl popadnout dech. Ta mě dokáže unavit. Je v tom zatraceně dobrá.

"Pořádně jsi mě zřídila Chanel."

"To koukám." Zasmála se a podívala se mi do očí.

"Pojď blíž ke mně." Poklepal jsem na volné místo vedle sebe a Chanel okamžitě reagovala. Položila mi ruku na břicho a začala mi obtahovat prstem břišáky. Pořádně jsem jí k sobě přitiskl a vydechl. Nic víc jsem v tu chvíli nepotřeboval.

"Mluvil jsi s Lily? Uplně jsem na ni zapomněla. Musím se jí co nejdřív ozvat. Nejspíš nemá vůbec tušení co se semnou děje."

"Nevěděl jsem, jestli by jsi chtěla aby to věděla."

"Myslím, že jí řeknu jen část příběhu."

"To je rozumné."

"Nechci aby si s tím dělala starosti. Budu doufat, že se nezlobí."

"Není možné se na tebe zlobit."

"Myslíš?"

"Ano."

"To bych neřekla." Pokračovala v přejíždění prstem po mém hrudníku.

"Z vlastní zkušenosti vím, že bych nevydřel s tebou nemluvit déle než pár hodin."

"Nemluvil jsi semnou tři roky." Když jsem zpracoval její slova, tak moje tělo ztuhlo. Projel mnou silný mráz a já se musel otřášt. Nenáviděl jsem se za to.

"Chanel.."

"Promiň Justine, já to tak nemyslela." Neodvážila se mi podívat do očí.

"To je v pořádku. Nikdy si to neodpustím."

"Jsi člověk a ten dělá chyby."

"Chanel přestaň mě utěšovat, já si to nezasloužím."

"Máš pravdu. Zasloužíš si mnohem víc."

"Nezasloužím si nic. Tebe, rodinu a ani přátele."

"To už nikdy neříkej. Nikdy."

"Není den kdy bych toho nelitoval. Není den kdy bych si nevyčítal to, že jsem se tě opustil. Mezitím, co jsem se bál, že o tebe příjdu, tak jsem tě ztratil. Nechápu, co jsem si myslel."

"Pššt, už dost. Je to minulost. Teď před sebou máme jen budoucnoust. Společnou."

"Slibuješ?"

"Slibuju." Usmála se a věnovala mi něžný polibek na tvář. Nikdy mě ani na sekundu neomrzela.

Takže omlouvám se všem, že další část přidávám až po několika měsících, ale měla jsem toho hrozně hodně co se týče školy a rodiny. Budu se snažit přidávat části častěji a psát je delší. Musím si pořádně promyslet, jak se příběh bude odvíjet dál. V příštím díle si určitě Chanel někam vyrazí s Lily  a už by mělo začít opět drama. Děkuji za přečtení. -A

MistakeWhere stories live. Discover now