Z pohledu Chanel
"Těšíš se?" Podíval se mým směrem a usmál se.
"Jak malá. Týden v nemocnici nebylo nic pro mě." Poklepávala jsem prsty na nohou.
"Jedeme ke mně? Dlouho si u mě nebyla." Podezíravě se usmál. Určitě něco chystal.
"To je dobrý nápad, ale budu muset zavolat rodičům, aby o tom věděli."
"Dobře." Položil mi ruku na stehno a hladil mě. Pod jeho dotyky jsem se rozplývala. Nechápu, co to semnou pořád dělá. Jsme spolu takovou domu a já se do něj stále zamilovávám. Milovala jsem to, jak se soustředí, když řídí. Kouká dopředu na silnici a pevně drž volant. Je tak sexy. Měla jsem chuť se na něj vrhout, ale nechci aby si myslel, že jsem nadržená. Zasmála jsem se v duchu.
"Mám pro tebe překvapení."
"To vážně?" Uculila jsem se na něj a prohlábla si vlasy.
"Ano. Bude se ti to líbit."
"Jsem nedočkavá!"
"To zvládneš puso."
Jakmile jsme dorazili, tak mě Justin vzal do náruče jako princeznu a vešli jsme do jeho domu. Byla jsem uplně mimo a cítila jsem vzrušení, které se ve mně vzbuzovalo. Byla jsem netrpělivá a on vypadal tak spokojeně.
"Chanel, zavři oči." Poslechla jsem a usmívala se jak blázen. Cítila jsem, že prošel dveřmi do pokoje. "Tak a teď je otevři."Položil mě na zem a já otevřela oči. Zamrzla jsem a nemohla jsem se ani hnout. Pootevřela jsem pusu a neměla jsem slov. Všude po pokoji byly rozestavěné svíčky a poházené růže, vonělo to tam počokoládě a všechno se nádherně třpytilo. Žasla jsem pohledem na to. Nebyla jsem schopna ze sebe vykoktat jedinou hlásku. Justin mě pozoroval pobaveným pohledem.
"Justine já-já-já nemám slov."
"Ani nemusíš mít, vidím, že mě teď miluješ ještě víc."
Chytil mě za ruku a táhl mě k posteli kde bylo malé fondue a už v tom byla rozteklá čokoláda. Všude bylo ovoce. On věděl, jak mě uvítat zpátky. Všechno bylo perfektní. Co víc jsem si v tu chvíli mohla přát? Marshall je ve vězení, rodiče jsou doma a těší se na mě a teď jsem tu s tím nejúžasnějším člověkem na planetě.
"Dáš si fondue?" Mrkl na mě a pobídl ať jdu k němu.
"Ne, to necháme na potom. Uklidila jsem to z postele a položila všechno na zem. Na posteli zůstaly ležet jen květy z růže. Nechápavě mě pozoroval a silně polkl.
"Chanel, co jdeš dělat?" Nejistě se podíval.
"To co si za tohle zasloužíš." Pochopil to a na tváři se mu roztáhl ten nejsvůdnější úsměv. Byl mile překvapený. Potřeboval mě a já potřebovala jeho.
"Jseš si jistá?"
"Naprosto." Zajela jsem mu prsty pod tričko a hladila jeho svalnaté tělo. Naklonila jsem se nad něj a přiložila své rty na ty jeho. Naše jazyky se během chvilky propletly a Justin zaskučel vzrušením. Jemně mi začal sundavat tílko a odhodil ho pryč. Zůstala jsem jen v podprsence. Chytil mě za boky a hladil mě. Jeho prsty byly tak něžné. Milovala jsem, když se mě dotýkal. Milovala jsem pocit, že jsem zase s ním a cítím jeho dech na mé pokožce. Pomalu se nadzvedl abych mu mohla sundat tričko a taky jsem to udělala. Sjela jsem mu rukou k pásku a on se napl. Rozepla jsem mu kalhoty a pomohla mu je vysvléct. Zůstal jen v bílých boxerkách. To samé oon udělal s mými kraťasy. Nakláněla jsem se nad ním už jen ve spodním prádle a užívala si jeho něžné doteky. Teď už zbývalo se zbavit jen spodního prádla. O to se Justin okamžitě postaral a jeho oči zářily vzrušením a vášní. Pomalu do mě vnikl a oba jsme zastonali. Bylo to úžasné. Byl tak něžný a tolik plný lásky. Jemně mě laskal po zádech a já mu okusovala krk. Musím říct, že takhle vzdychat jsem ho ještě neviděla. Byla jsem ráda, že jsem ho mohla uspokojit. Když už došlo k samému vrcholu u mě, tak jsem počkala než Justin bude také a položila jsem se na něj svým tělem. Objal mě a pevně mě držel. Div mě neudusil. Nevadilo mi to, připadala jsem si tak s ním v bezpečí. Milovala jsem ho.
YOU ARE READING
Mistake
FanfictionUdělal chybu a teď toho lituje. Už to nemůže vzít zpátky, ale udělá všechno pro to aby ji ochránil. Jak tohle všechno dopadne? Odpustí mu a bude ho dál milovat, tak jako dřív? TRAILER: http://www.youtube.com/watch?v=BSU403AEWZw&feature=youtu.be