-Szia. Nem igazán tudtunk ma beszélni,hiába kerestelek szünetekben,sehol nem voltál. Arra gondoltam,hogy elmehetnénk valahová,egy kicsit jobban összeismerkedni. Persze csak ha van kedved,Durcás Kisasszony. -D-
Meglepetésemben majdnem leestem a székről. Megakar ismerkedni? Velem?
Voltak már korábban is pasik az életemben,de sosem végződtek jól az ilyen dolgok. Nagy nehezen összeszedtem magam,és válaszoltam.-Szia. Nem hangzik rosszul,bár meg kell néznem,hogy érek rá. Tudod elfoglalt ember vagyok,de jó lenne elmenni valahova. Csak ne kajálni,még a végén az is rajtad kötne ki. Szóval majd akkor megbeszéljük. -F-
Épp álltam volna fel,mikor meglepetésemre meg is érkezett a válasz.
-Nagyszerű.al Akkor mondjuk ma 3-kor? Persze csak ha a Durcás Kisasszonynak nincs egyéb elfoglaltsága. És ígérem nem kajálni megyünk,még a végén még egy pulcsim tönkre tennéd.3ra előttetek vagyok,addig is pápá.-D-
Ránéztem az órára, fél 3. Remek,van fél órám elkészülni. Azért ellenőrzésképp lecsekkoltam a profilját, és végül rájöttem,hogy még közös óránk is volt. Komolyan szednem kéne valamit a memóriámra. Gyorsan összekaptam magam,megfésülködtem és ezzel le is tudtam a készülődést. Sosem vittem túlzásba,mint a többi lány. Smink meg ilyenek,chh. Csak ha valami tényleg nagyon fontos volt. Mikor kész lettem,lementem a ház elé. Nem számítottam rá,hogy ott lesz,de már ott várt rám. És meglepetésemre egész jó,sőt tökéletes látványt nyújtott. Mikor észre vett alaposan végigmért,amitől el is pirultam,de végül elmosolyodott és egy öleléssel üdvözölt.
-Szervusz,Morgós!-húzódott el végre.
-Újabb becenév.-forgattam meg a szemem,mire nevetésben tört ki.
-Most mi a francot röhögsz?-kérdeztem kissé élesebben mint terveztem,így végül összekapta magát. Hanglejtésemtől azt hiszem valamelyest zavarba jött,mert miközben válaszolt nem nézett fel.
-Én.. csak.. tudod,nagyon aranyos mikor durcázol. Tetszik.-vonta meg végül a vállát,vörös arcát pedig igyekezett minél jobban elfordítani,mire most én nevettem fel.
-Mi az,ekkora hülyeséget mondtam?-kérdezte zavartan,és még vörösebb arccal,már ha az lehetséges.
-Semmi,egyáltalán nem. Csak ez a zavartság,és a kipirult arcod olyan kisfiússá tesz. Aranyos,nem is gondoltam,hogy van egy ilyen oldalad is. Bár hozzá teszem,a magabiztosságod jobban tetszik.-kacsintottam rá,mire olyan sápadt arccal nézett rám,hogy ismét elnevettem magam,és a vállába bokszoltam. Erre végre ő is összekapta magát,és egy gyönyörű mosollyal viszonozta a vállon bokszolásom.
-Nos,akkor induljunk.-mondta a végre valamivel több magabiztossággal,mire én csak bólintottam,és elindultam.
A délután többi része meglehetősen jól telt. Sétáltunk,beszélgettünk,egy csomó dolgot elmeséltünk egymásnak. Be kell vallanom,élveztem a társaságát. De sajnos eljött a hazaindulás ideje,így elkísért.-Nos,köszönöm ezt a remek délutánt.-bokszoltam vállba-Nagyon jól éreztem magam.
-Én is csodásan éreztem magam.-éreztem,hogy mondani akar még valamit,úgyhogy vártam.
-Furcsán fog hangzani,de azt akartam kérdezni..Szóval nagyon jó volt veled. És igazából,ahj de nehéz ez.-túrt bele a hajába.
-Hajrá,nagyfiú. Hallgatlak-mosolyogtam erőltetetten,s igyekeztem leplezni,mennyire ideges vagyok vajon mit akarhat mondani.
-Rendben. Akkor mondom úgy, ahogy jön. Nagyszerű lány vagy,és azt hiszem..szóval egy kicsit beléd estem. Arra gondoltam,megtisztelnél e azzal,hogy a barátnője lennél egy olyan srácnak mint én.- mosolyodott el zavartan.
-Gyakran fordul elő,hogy idegenekbe esel bele?-kérdeztem szárazon,mire egyet hátrébb lépett,de nem ment el.
-Nem igazán. Sőt,hogy őszinte legyek,még sosem voltam szerelmes.-még a sötétben is láttam,hogy mennyire vörös,így igyekeztem rendesen válaszolni- Nos,ha komolyan gondoltad,legyen. Én is nagyon jól érzem magam a társaságodban.-mosolyogtam rá halványan.
-Teljes mértékben komolyan gondoltam.-azzal újból közelebb lépett, magához húzott és megcsókolt. Édes,és lágy volt a csókja,igazán tetszett. Mikor elhúzódott még egy halvány csókot hintett a számra,majd a homlokomra és elbúcsúzott.
-Jó éjt Morgós.
-Jó éjt Dominik.-azzal elindultam felfelé a lépcsőn,majd még egyszer visszafordultam a lépcső tetejéről,s láttam,hogy figyel,így dobtam neki egy puszit és bementem.
VOUS LISEZ
Összekuszálva [Befejezett]
Roman d'amourBiztos vagy abban,hogy ismered magad? Egy lány aki azt hitte mindene megvan,pénz,barátok pasik. Mígnem egy nap rájön,mi hiányzott eddig az életéből. Két lány különös szerelmének története,nem mindennapi megismerkedéssel. Fanni 16 éves gimnazista, ös...