28.rész

2K 73 9
                                    

Reggel,mikor felkeltem Niki nem volt mellettem,ezért rémülten ültem fel az ágyban és kezdtem forgolódni a szobában. Épp kiáltottam volna,mikor hangokat hallottam a konyha felől. Felálltam és meztelen testemre húztam Niki földön heverő pólóját és a bugyim. A folyosó tükrében szemügyre vettem a nyakam,melyet végig beterítettek a véraláfutásos foltok,melyek egész a hasam aljáig tartottak. Visszaemlékeztem az előző estére,mire hatalmas mosoly terült el az arcomon. A konyhába kiérve Niki épp a megterített konyhaasztalnál telefonált egy köntösben,így csak a nyaka köré fontam a karom,majd üdvözlésképp adtam egy puszit az arcára és leültem vele szembe. Jobban mondva leültem volna,de megragadta a derekam és az ölébe rántott,majd egy jó hosszú csókkal ajándékozott meg.

-Később beszélünk még,de most le kell tennem.-szólt a végén a telefonba-Okey,szia.-nyomta ki majd lehajította az asztalra és visszatért a csókunkhoz.

-Jó reggelt Királylány.-mosolygott mikor elváltunk-Hogy aludtunk?

-Jól. És te Nikcs?

-Soha jobban.-vigyorgott,majd újabb csókba vont.

-Ki volt az az előbb?-kérdeztem eltávolodásunk után.

-Anya. Megbeszéltük,hogy vasárnapig biztos nem megyünk haza.

-Értem.-vigyorogtam-Szóval velem maradsz?

-Megmondtam tegnap.-fogta meg az arcom-Soha többet nem engedlek el.-mondta miközben ajkai súrolták az enyéimet-Nem vagy éhes?

-Mhmm.-nyögtem ki a legértelmesebb választ,amit tudtam. Azt sem fogtam fel mit kérdezett,csak arra tudtam figyelni,hogy csókoljon már meg végre. Mint aki megérezte mire gondolok,szeme áttért szememről az ajkaimra,majd száját az enyémre tapasztotta. Ujjaimat a hajába fűzve húztam közelebb,s még közelebb magamhoz,mire már alig volt köztünk hely.

-Éhes vagyok.-tolt el magatól-Mi lenne,ha te lennél ma a reggelim.-kezdte csókolgatni a nyakam,mire félredöntöttem a fejem,hogy jobban hozzáférjen-Az ebédem.-haladt lejebb a csókjaival,miközben keze az oldalamat simogatta,mire libabőrös lettem-A vacsorám.-húzta végig kezét ismét az oldalamon,majd megfogta az arcom és perverzen mosolygott,mire mosolyogva megforgattam a szemeim,majd nekiestem ajkainak. Nem sokáig tétovázott ő sem,az ölébe vett,s úgy vitt a szobába. Mielőtt végigdöntött volna az ágyon,levette rólam a felsőjét,s először puszilgatni,majd finoman szopogatni kezdte melleimet,mire hangos nyögésekkel reagáltam. Kezét közben végigcsúsztatta oldalamon,majd a bugyim szélébe akasztotta ujjait,miközben szája visszatért az ajkaimra és csókolni kezdett. Csók közben az alsó ajkába haraptam,melyre nyögött egyet a meglepettségtől,majd szó szerint letépte rólam a bugyim,s végigfektetett az ágyon.(S innentől inkább újból nem részletezném:D) Fáradtan gördültem mellé,mikor ő is elment,majd fejem a mellkasára hajtva hallgattam szapora szívverését.

-Szeretlek.-puszilt bele ziláltan a hajamba.

-Csak azért mert jó velem a szex?-emeltem fel a fejem mosolyogva.

-Elsősorban.-felelte,mire nyelvet nyújtottam rá,azonban hírtelen fogai közé fogta a nyelvem. Kikerekedett szemekkel néztem rá,mire elengedte majd röhögve szájon puszilt-Ne nyújtogasd,mert legközelebb leharapom.-súgta a fülembe. Éreztem,ahogy meleg lehelete a nyakamat csiklandozza,mire kirázott a hideg,majd mosolyogva megcsókoltam.

-Szeretlek.-leheltem az ajkaira,majd megharaptam az alsó ajkát,mire ismét felnyögött és letepert,miközben ajkaim falta.

-Most már tényleg éhen halok.-toltam el magamtól.

-Én nem vagyok elég neked?-kérdezte sértetten,száját lebiggyesztve.

-Több vagy,mint amire valaha is vágytam.

Összekuszálva [Befejezett]Where stories live. Discover now