✬✬✬ Epilog ✬✬✬

232 18 3
                                    

Piękna pogoda sprzyja temu niezwykłemu dniu. Wiatr roznosi wspaniały zapach ciast i ciasteczek. Tłum gości zebranych w sali sprawia wrażenie zadowolonych. 

Mała, dziewięcioletnia dziewczynka biega wesoło po trawie, nie przejmując się, że na sali nie jest obecna solenizantka - czyli ona. Ubrana w białą sukienkę, z unoszącymi się blond włosami przypomina aniołka. 

- Kochanie, chodź do zdjęcia. 

- Mamo, biedronka! - dziewczynka pokazuje owada na swojej dłoni. Mama Oli, bo tak właśnie ma na imię, rozpromienia się i bierze córkę na ręce. Ta mała kruszynka sprawia, że jej życie jest piękniejsze, nabiera sensu. 

Rodzinka ustawia się do zdjęcia. Ojciec ubrany w elegancki, czarny garnitur. Mama w kremową sukienkę w kwiaty. Patrycja w różową spódnicę i kolorową bluzkę i jej siostra - Ola, która dziś po raz pierwszy przyjęła Komunię. Wszyscy są niezmiernie szczęśliwi, bo odnaleźli swoje szczęście. Utworzyli niepowtarzalną, kochającą się rodzinę. Mimo wszystko. 


Maja i Adam z powodu ciąży, szybko wzięli ślub. Doczekali się czwórki dzieci. Ich przyjaźń z Kingą trwała do końca ich dni. 

Brat Kingi, Karol w wieku trzydziestu lat rozwiódł się ze swoją żoną (blondyną) i ponownie ożenił się. 

Rodzice Kingi na starość zrozumieli, jak ogromny błąd popełnili oddalając się od córki. Jednak ich kontakty nie zdążyły się już polepszyć. 

Kinga i Filip nigdy nie przestali się kochać. 

Uciec przeznaczeniuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz