Capitolul 7

4K 237 14
                                    

*Ii multumesc din nou lui cristinasava737 pentru frumoasa poza de la Media, e superba si o ador, multumesc mult! Si as dori sa ascultati si melodia, stiu ca e un cover, daca vreti puteti cauta melodia originala dar baiatul asta are o voce minunata si imi place mai mult decat originalul :)) Sper ca va place capitolul si va astept cu drag parerile mai jos. Chiar as vrea sa va aud, nu e greu sa scrieti un comentariu, nu conteaza cat de mic sau mare e, conteaza enorm pentru mine, ma multumesc si cu un "next", doar sa stiu ca cititi si ca va place. Va rog sa imi scuzati greselile daca sunt. Lectura placuta!*

Pasii produsi de asistenta ce se plimba linistita in Corpul B era singurul lucru care perturba linistea din jur. Corpul B era impanzit de diferite usi in care doar ea stia ce se intampla. Peretii mucegaiti, construiti din piatra dura emanau o raceala ingrozitoare si asistena abia astepta sa termine treaba aici sa se bea o ceasca de cafea alaturi de celelalte. Numara usile numerotate cu rosu in gand, nu avea curaj sa spuna ceva. Corpul B era probabil cel mai sinistru, chiar daca mai erau doua, nu urcase pana acum acolo. Mirosul era acelasi, mucegai si soareci care o deranja extrem de tare, dar nu indraznea sa se planga. Ochii ei caprui detectara o pata rosie pe podea si fiorii o cuprinsera. Inchise ochii si expira adanc atunci cand ajunse la camera cu numarul 23. Nu intra direct, stranse si mai tare manerul gentii negre pe care o tinea si tresari asa de puternic atunci cand reusi sa aude ceva prin usa. Un sunet care ii raspandi fiori in tot corpul si mai ca o lua la fuga, dar nu putea. Era ordinul directoarei, trebuia sa il respecte. Un sunet ingrozitor care ii facu parul de pe maini sa se ridice si pielea de gaina sa apara. Un tipat de groaza,chinuit si puternic.

*

Un aer rece il izbi direct in fata pe Harry si tresari, trezindu-se in acelasi timp din somnul lui adanc. De cum deschise ochii un junghi puternic ii trecu direct prin cap, facandu-l sa geama de durere. Mana lui ajunse pe cap, frecand usor de parca l-ar fi ajutat cu ceva. Ceasul de la mana lui i se incurca in bucle si renunta la idee. Ochii lui erau impaienjeniti si gura lui era imbacsita in alcool. Nu mai simtise asta de ceva timp, mahmureala, dar nu ii fusese dor de ea. Nu isi aducea bine aminte ce se intamplase seara trecuta, insa isi amintea cu oroare tot ceea ce ii spusese tatal sau despre Losture. Toate lucrurile inspaimantatoare, lucruri care spera din adancul sufletului sa nu fie adevarate si isi aducea aminte si de dorinta puternica de a o scoate pe Ann' care nu scazuse deloc.

Ideea de experimente il ingrozea, ideea ca ea poate fi folosita pentru asa ceva il innebunea. Trebuie sa o scoata de acolo si sa o ajute sa isi revina, habar nu avea cum o sa reuseasca dar o sa gaseasca el ceva.

Dupa ce ceata din ochii lui verzi a fost eliminata complet a inceput sa scaneze incaperea dar ii era total necunoscuta. Ca un fulger prin cap ii trecu o imagine cu el stand la bar impreuna cu Wendy. Se incrunta si atunci cand se ridica in coate constata ca nu avea tricou pe el. Incerca sa isi aduca aminte din ce cauza dar parca partea asta fusese stearsa cu buretele din capul lui. Totusi, o teama incepu sa ii incolteasca sufletul si mintea. Era foarte posibil sa fi plecat cu Wendy din bar, si acum ca se trezise fara tricou ii dadea un semn de intrebare. Sper doar ca nu facuse ceva necugetat, ar fi dezgustat de propia persoana daca s-ar incurca cu ea, in plus, mintea lui se afla acum la doua persoane, Cierra si Ann', si ce il speria cel mai mult este ca doar cand se gandea la Ann' se simtea oarecum vinovat. Isi clatina usor capul, rugandu-se sa nu fie adevarat ipoteza care si-o formase in cap.

Se afla intr-un pat imens, era intr-o camera mare si alba, luxoasa. Peretii albi erau plini de tablouri cu flori, cele mai mult fiind rosii oferind un contrast dragut. In incapere se mai afla si un sifonier mare, alb si doua canapele, un birou si pe peretele din stanga lui un geam care era deschis. Vantul de afara facea ca perdelele albe si subtiri sa se miste salbatice.

Annorexia [F.F - H.S]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum