Genant & Dodelijk aantrekkelijk

1.8K 82 1
                                    

Heej
Hier weer een nieuw hoofdstuk
Vinden jullie dit nog een leuk verhaal?

***
Flori Wolfs

Even verstijft hij als ik wil terug trekken legt hij zijn handen op mijn heupen en begint terug te kussen. Ik leg mijn hand in zijn nek hij trekt me nog dichter naar hem toe en tikt met zijn tong tegen mijn lip. Als ik toestemming wil geven om zijn tong binnen te laten klinkt er opeens een schreeuw. Meteen rukken we van elkaar los en staren elkaar even verbaasd aan. "Uhm..." weet ik uit te brengen als het stil tussen ons blijft en ik voel mijn wangen rood worden. Shit! Ik had me nooit zover in de kaart laten kijken. Nu knapte hij zeker op me af en had ik al mijn kansen verkeken ik had hem niet zo moeten overvallen. "Dat was onverwacht." Weet hij nu ook uit te brengen. "Het... het spijt me. Dat had ik....Flori toe bied je excuses niet aan. Ik had je eerder mee uit moeten vragen. Het is echt niet jou schuld." Hij bijt even op zijn lip en wrijft nerveus over zijn nek. Ik besluit een blik op mijn vrienden te werpen die niks in de gate lijken te hebben. Alleen Eloise staat me met open mond aan te kijken als ze door heeft dat ik kijk word haar blik pas echt dodelijk. Nu pas kreeg ik door wat ze bedoelde met de gevolgen zijn voor jou en even vervloek ik mezelf dat ik niet naar haar heb geluistert. Ze was een machtig iemand in de zakenwereld, ze had een talent voor cijfers, fusies, vergaderingen, contracten die ik nooit zou beschikken. Misschien het belangrijkste talent dat ik even was vergeten was hoe ze mensen om haar vinger wond, zoals een baby dat doet als die lacht. Ik maak mijn blik weer los en kijk weer op naar Gideon die er nog altijd wat verloren bij staat. Deze situatie viel niet anders dan genant te beschrijven en opeens voel ik de drang om huilend naar huis te rennen en niet meer uit mijn bed te komen. "Ik, ik moet maar eens gaan. Het is al laat en ik moet morgen weer vroeg op het werk zijn." Mompel ik zachtjes struikelend over mijn woord. "Ja, dat lijkt me inderdaad het beste. Kom ik breng je naar huis. Ik kan ook met de taxi gaan. Hoe komen Eloise en Dante anders naar huis." Eigenlijk had ik helemaal geen zin om met hem nog een hele autorit in stilte door te brengen dat zou het alleen nog maar genanter maken en ik maakte me wel het laatste zorgen om Eloise hoe die thuis kwam. Die trut had verdomme deze hele situatie uitgelokt en ik had haar precies gegeven wat ze wilde! Een genante situatie die alleen maar tot een kloof tussen Gideon en mij leidde. Ik onderdruk een zucht en begin alvast naar mijn vrienden te lopen om gedag te zeggen. "Echt ik breng je naar huis, Flori! Ik heb geen zin om te horen dat er de volgende dag iets met je gebeurt is." Ik zucht als ik zijn vastberaden blik zie. "Goed!" Zucht ik dan toestemmend. Hij loopt naar Dante en schreeuwt wat in zijn oor hij knikt en werpt even een blik op mij. Daarna loop ik naar mijn vrienden om gedag te zeggen.

De autorit had niet genanter gekunt. Ten eerste het is heel stil, maar dan ook echt stil het enige wat te horen is de radio en om het nog genanter te maken klinkt James Blunt~ Goodbye my lover door de auto. Vervolgens is het keihard gaan regenen zo hard dat we ook nog een kleine vijf minuten langs de kant zijn moeten gaan staan, omdat je werkelijk waar niks kon zien wat voor of je achter je reed!
"Waarom kuste je me eigenlijk?" Klinkt dan opeens een hese stem naast me. Meteen schiet mijn hoofd zijn kant op en laat ik mijn hoofd weer tegen de hoofdsteun zakken en zucht ik. "Eerlijk? Ik weet het niet. Ik wilde terug gaan zitten en toen zag ik jou weer bij het balkon staan met Dante en voordat ik door kreeg wat er gebeurde drukte ik mijn lippen op de jouwe." Ik bijt op mijn lip en scheld mezelf voor de zoveelste keer uit. Hoe stom klinkt dit wel niet. Het klinkt veel logischer als ik het stuk van Eloise erbij vertel, maar ik ben bang dat dat alleen maar meer problemen gaat geven en dat het dan niet goed gaat uitpakken voor zijn bedrijf. na een minuut of twee durf ik weer zijn kant op te kijken en zie ik een lachje op zijn gezichtje. Ik frons even mijn wenkbrauwen en voel dan een woede opborrelen. "Serieus! Je moet lachen!" Antwoord ik dan geirriteerd. Hij grinnikt even en kijkt mij dan aan. Danm! Wat zag hij er nu goed uit zijn ene hand op het stuur en de ander op de versnellingspoke. "Je weet toch dat ik een zakenman ben en door dit toneelstukje heen prik." Hij richt zijn blik weer op de weg en ik knijp mijn ogen tot spleetjes. "Mag ik een versie geven?" Vraagt hij dan weer met zijn grijns. Ik zucht weer van frustratie en sla mijn armen over elkaar. "Vooruit" pers ik over mijn lippen. "We hadden gedanst en toen je wilde zitten en sprak Eloise je aan en daagde ze je uit." Meteen kijk ik zijn kant op. "Hoe..maar?!" Reageer ik verbaasd. "Dante" antwoord hij nog altijd kijkend op de weg. "Weetje Eloise is mijn beste zakenpartner en aantrekkelijk daar ben ik me van bewust, maar ze heeft een ding dat ze niet heeft." Ik krimp in elkaar bij het woord aantrekkelijk. "En dat is?" Vraag ik schor. "Ze is jou niet. Je hebt iets. Ik weet alleen nog niet wat het is en daarbij je bent een goede kusser. Plus ik vind het leuk dat je Eloise een hak wilde zetten. Niet veel mensen durven mijn vrienden of partners uit te dagen. Jij doet het juist express." Even ben ik verbaasd van zijn woorden. "Ik doe niks express sommige mensen mogen me gewoon niet. Een sterk karakter noem je dat." Antwoord hij met een grijns. Ik voel mijn wangen weer rood worden.
Hij zet de auto aan de kant en trekt de handrem op en draait de motor af. "We zijn er" en hij knikt naar het flatgebouw voor ons. "Ja, dankjewel voor het thuis brengen." Ik glimlach en wil uitstappen als een hand me tegen houd. "Ik zou graag met je uitgaan, Flori en daarbij ben je dodelijk aantrekkelijk." Daarna laat hij me los en voel ik mijn wangen nog roder kleuren. "Vooruit om deze genante situatie door de vingers te zien." Ik stap uit en zwaai nog een keer als ik bij de deur ben start hij zijn motor en rijdt weg met getoeter. Als ik er zeker van ben dat hij de hoek om is en ik in het portiek sta. Begin ik te springen in rondjes en het enige wat ik kan denken is. Gideon freaking Black wil met me uit en hij vind me DODELIJK aantrekkelijk!!!!

VogueWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu