Clubben & een kwade zakenpartner

2.1K 87 0
                                    

Heej
Hier weer een nieuw hoofdstuk!

***
Flori Wolfs

Voor de laatste keer haal ik een hand door mijn haar en bekijk ik me in het kleine spiegeltje. "Hoe vaak moet ik het nog zeggen dat je er goed uit ziet." zucht Cameron ondertussen zuchtend als hij de handrem omhoog haalt. Ik klap het klepje hard dicht. "En hoe vaak moet ik je nog uitleggen dat je, je niet met meisjesdingen moet bemoeien." En prik met mijn wijsvinger hard in zijm bovenarm. "Als jij deze avond nog een keer door je haaar gaat. Zorg ik er persoonlijk voor dat Gideon morgenavond met je uitgaat." Antwoord hij grijnzend. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en sis "Je waagt het!" Je weet toch dat zijn beste vriend mijn beste zakenpartner is." Grijnst hij. Geez! Die jongen was goed! "Oké maar ik beloof niks!" Zeg ik nog altijd wijzend met mijn vinger. Ik schrik op als ik een harde bonk op de autoruit achter mij hoor. "Komen de tortelduifjes er nog uit of eten jullie elkaar op in plaats van het diner." Antwoord Clover grijnzend. Ik rol met mijn ogen en draai me naar het portier om en open de deur. "Heb ik jullie ooit al eens verteld dat jullie de meest irritante vrienden zijn, die iemand kan hebben!" Reageer ik duidelijk geirriteerd als ik uitgestapt ben. Ik sla mijn armen over elkaar en kijk. Clover, Mandi en Oscar boos aan. "Aw iemand kan niet tegen vrienden hebben." Reageert Oscar met een kinderachtig stemmetje en probeert in mijn wang te knijpen. Ik sla nog net op tijd zijn wang weg en probeer mijn lach in te houden wat aardig mislukt. "Oke dus eerst gaan we dineren en daarna naar die nieuwe club? Ik bedoel het is tenslotte donderdag." Probeert Mandi het onderwerp te veranderen. "Klinkt als een plan." Antwoord Cameron als hij ook uit de gestapt is.

Ik beweeg al een beetje mee op de maat van de muziek als de lange rij steeds korter word. Raar eigenlijk dat donderdags de drukste uitgaans dag is. Opeens stopt er een zwarte Audi R8. Eigenlijk een hele bekende Audi R8. Mijn ogen worden groot als ik bruine krullen uit de auto tevoorschijn zie komen. Meteen merk ik dat ik een glimlach op mijn gezicht krijg, maar die is meteen verdwenen als er een meid uit de passagierskant stapt. En wat voor een meid. Ze heeft lang stijl zwart haar van wat ik kan zien en een dun lichaam gehult in een paars jurkje dat haar eigenlijk te goed staat naar mijn smaak. Mijn maag inhoud komt bijna naar boven als bevestigd word dat de jongen die nu helemaal uitgestapt is aan de andere kant Gideon is. Nu zie ik dat van de achterbank ook iemand is uitgestapt die zich ontfermt over het model en haar hand vastpakt. Ik bijt op mijn lip om niet in huilen uit te barsten. Dit was nog erger dan gedumpt worden.. althans zo voelde het wel. Terwijl ik nog niet eens een date heb gehad. "Dante!" Klinkt er opeens hard naast me. Cameron zwaait en glimlacht breed naar de jongen die net een kus onder het oor van het model drukte. Shit! Zag hij dan niet hoe genant dit voor me was. De jongen die Dante heet draait zich nu om en doet een teken naar de bewaker. Gideon glimlacht als zijn ogen die van mij vinden. Twee bewakers halen het dranghek aan de zijkant weg en Dante doet een teken dat we naar hem moeten toe lopen. "Wat een geluk dat ik jou hier tref!" Reageert Oscar enthousiast. Als ze een soort bro hug mannen handdruk doen. Voor zakenpartners waren het wel erg goede vrienden. "Flori wat leuk dat ik jou hier tref!" Klinkt erachter me als twee paar armen me in een knuffel trekken. Al snel word ik bijna verblind door de vele flitsen die rond om ons heen zijn ontstaan. "Gideon!" Antwoord ik licht blozend. "Speel je even mee!" Fluisterd hij zacht in mijn oor. "Tuurlijk waarom niet" fluister ik zachtjes terug. Hij legt zijn hand op mijn heup en begeleid me naar binnen. Terwijl fotografen allemaal vragen stellen en ons verblinden. "Gideon is dat je nieuwe vriendin? Gideon hoeveel is je bedrijf op dit moment waard? Gaat de fusie met Duitsland door?" We komen in de gaderobe aan waar het geluidsdicht is. "Ik zal je even voorstellen aan mijn vrienden" en ik gebaar naar de mensen die al in de hal staan. "Dit zijn Clover" en hij geeft Clover een hand die bijna neervalt als hij grijnst. "Het is een eer om uw te ontmoeten." Slijmt ze. "Dit is Oscar en de vermoeiendste van de groep. Ey dat ik meiden te vermoeiend vind om mee te date maakt mij nog niet vermoeiend!" Gideon fronst zijn wenkbrauwen. Oscar grijnst en steekt zijn hand uit. "Als je ooit moe word van de vrouwelijke aandacht" en hij wiebelt even zijn wenkbrauwen. "Dan mag u me natuurlijk altijd bellen. Meneer Black" en houd met die woorden net iets langer zijn hand vast. "Jij bent te vermoeiend voor vrouwen!" Antwoord Gideon lachend. "Oh my gosh, Flori als jij hem niet date, doe ik het!" Gilt hij hysterisch. Snel kijk ik naar de grond zodat niemand mijn rode wangen ziet. "En ik ben Mandi de normaalste denk ik toch." Red Mandi me van mijn genante moment. "En ik ben degene waar je geen ruzie mee moet krijgen" mengt Cameron zich in het gesprek. Gideon grijnst even en richt dan zijn blik weer op mij. "Dit zijn mijn beste vriend, Dante." De jongen die eerder met het model aan het flirten was steekt zijn hand uit en lacht vriendelijk. "En dit is...Eloise!" Valt ze Gideon in de rede. "Zijn belangrijkste zakenpartner!" Voegt ze eraan toe en knijpt op dat moment iets harder in mijn hand dan nodig is. Ik glimlach. Natuurlijk liet ik me niet meteen kennen. "Aangenaam" antwoord ik vriendelijk. Ik voel Gideons hand weer op mijn heup die me zachtjes een willekeurige richting opduwt. "Kom" fluisterd die in mijn oor. Zodra de deuren tussen de club en de gaderobe open gaan. Meteen dreunt de bas door mijn hele lijf. Met grote ogen kijk ik door de drukke ruimte. Deze club was anders nou ja de dansvloer enzo was allemaal hetzelfde, maar wel allemaal duurder. "Naam" schreeuwt iemand met een bladpapier in zijn hand. Ik staar hem verbaasd aan. "Black, ik heb wat extra gasten!" Roept hij naar de man. "Maar natuurlijk meneer. Sorry ik zag u niet." De man is meteen een heel stuk onzekerder. "Daar is uw plaats." Hij wijst naar boven naar een balkon en welkom". Daarna focusd hij zich weer op de gastenlijst.

"Ik zweer het je Flori. Als je date! Date je wel de goede!" Roept Oscar in mijn oor. Ik barst in lachen uit. "Ik date niet Oscar! Dat weet je! Tenminste nog niet!" Roep ik terug in zijn oor. Ik werp even een blik op Gideon die met zijn armen op de balkon leuning leunt en met Eloise en met nog wat andere mensen staat te praten die later waren gekomen. De namen ben ik alweer vergeten. Dante zit al dik een halfuur met Clover te praten en ze lijken het aardig naar hun zin te hebben. Even rol ik mijn ogen Clover zou ook echt nooit ophouden. Mandi praat wat met een andere investeerder. Het begon hier verdacht veel op een prive club te lijken. Als de leuning er niet was zou ik bijna vergeten dat onder ons iedereen aan het dansen was. Waarom danste wij eigenlijk niet? Net als ik bijna weer helemaal weg in gedachte ben. Voel ik een hand op mijn schouder en een adem bij me nek. "Sorry, ik moest de sfeer opmeten voor een recensie van een of ander magazine." Meteen komt er een lach op mijn gezicht. "En is de sfeer goed?" hij gaat naast me zitten maar houd zijn arm om de leuning van de bank. "Prima als je het mij vraagt, goede muziek, lekkere drank, fijn gezelschap ik zal niet weten wat je nog meer nodig hebt." Zegt hij schouderophalend. Ik moet lachen om zijn analyse. "Je vergeet het punt dat je maar met je vingers hoef te knippen en dat de drankjes dan al onderweg naar ons zijn." Hij grijnst even. "Je begint het te snappen" hij strijkt een plukje achter mijn oor en komt dichterbij met zijn gezicht. Net als ik denk dat hij me gaat kussen. Verplaats hij zijn lippen bij mijn oor. "Zin om te dansen." Ik kijk hem verbaasd aan. "Nou... oh kom op. Je bent vast een geweldige danser net zo geweldig als dat je een race coureur of model zou zijn." een glimlach komt op mijn gezicht hij gaf me zo juist een compliment. Ik heb het gevoel alsof ik elk moment kan flauwvallen en mijn hart uit mijn borst klapt. Nadat ik me weer heb herpakt. "Oke waarom niet, wat hebben we te verliezen." Grijns ik. "Een reputatie mevrouw Wolfs." Daarna trekt hij me de trap af en sleurt me letterlijk de dansvloer op. Een beetje onzeker beweeg ik mee op de muziek. "Ik weet dat je beter kunt Flori" schreeuwt hij als hij dichterbij komt staan en zijn handen op mijn heupen plaatst. Ik zie een stelletje naast ons wild en onregelmatig dansen. Even schud ik mijn hoofd en focus me dan weer op de muziek.

"Oke ik moet toegeven! Dat je zo goed was had ik echt niet verwacht!" Schreeuwt Gideon lachend in mijn oor. "Hé jij daagde me uit!" zeg ik schouderophalend. "Misschien moet ik dat vaker doen." Hij knipoogt even en raakt mijn arm even aan. Daarna loopt hij naar Dante die weer bij het balkon staat. Als ik naar de bank wil lopen voel ik ineens een arm me terug trekken. "Waar was jij mee bezig!" Sist de kwade stem van Eloise. "Gideon danst altijd met mij en met mij alleen! Als je hem vanaf nu niet met rust laat zijn de gevolgen voor jou en geloof me die zijn niet mis!" Sist nog altijd kwaad. Ik voel een woede opborrelen en ruk mijn pols uit haar greep. "Wie denk je wel niet dat je bent. Ik dans met wie ik wil, waar ik wil en hoe ik wil! En als jou dat niet bevalt dan kijk je maar de andere kant op! Sis ik nog kwader terug. Daarna draai ik me om en stamp regelrecht op Gideon af. Ik tik hem op zijn schouder aan en zodra hij helemaal is omgedraait druk ik mijn lippen op de zijne..

VogueWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu