Sorrryy voor het late update! Maar ik had echt geen inspiratie en was kei druk met school jullie kennen het wel! In elk geval heb ik een iets langer hoofdstuk en hoop ik dat de feestdagen, kou en de typische maand december me meer inspiratie geven. Het spijt me echt ik hoop dat dit hoofdstuk weer een heleboel goed maakt. Verder wil ik jullie bedanken om mijn boek/verhaal te lezen en zoveel votes te geven dat had ik echt nooit durven dromen. Dat betekend echt veel voor me. Verder ga ik jullie niet ophouden van het lezen.
Xxx
MysterieuxAnneFlori Wolfs
Zijn handen gaan door mijn haar en mijn lippen verkennen zijn lippen. Dit keer was het intiemer dan de vorige zoensessies. Ik trek aan de uiteinden van zijn haar en een kreun ontsnapt uit zijn mond. Ik grinnik en hij grijnst ook tegen mijn lippen. ..."Flori." Fluisterd hij dan. "Hmm." Mompel ik instemmend als ik me losmaak en hem aankijk. "We moeten stoppen, ik heb je net weer terug en ik wil niet te snel gaan. Dit keer wil ik het rustig opbouwen en het niet verpesten." Ik kom langzaam omhoog steunend op mijn ellebogen en rol met mijn ogen. "Een intiemere zoensessie en je denkt meteen dat je getrouwd bent. Geez en ik maar denken dat die sappige roddels van modellen in magazines wat beloofde." Plaag ik hem als ik recht ga zitten met mijn rug tegen de bank en mijn wijnglas pak om op adem te komen en af te koelen.
"Dus wat doe je eigenlijk met kerstmis?" Vraagt Gideon als hij van zijn wijn nipt. Ik slik net mijn slok wijn door en kijk hem verrast aan. De hele avond is eigenlijk goed verlopen. We hebben over van alles en nog wat gehad en hebben besloten Italië achter ons te laten voordat we begonnen te zoenen. "Ik regel op kerstavond de kerstborrel van Vogue derest van de dagen zie ik wel." Antwoord ik schouderophalend. "Ga je niet naar je ouders?" Vraagt hij ligt verbaasd. "Nee ik ben er al jaren niet met de kerst geweest... sinds..." haper ik. "Om eerlijk te zijn probeer ik mijn familie zoveel mogelijk te vermijden... sinds nou ja je weet wel. En jij, wat zijn jou kerstplannen?" Vraag ik grijnzend. Om het genante onderwerp te veranderen. Ik leun weer wat naar achter tegen de bank en strek mijn benen wat verder uit. We zaten aan de salontafel beide op het vloerkleed nog na te tafelen. Er komt een lach op zijn gezicht. "We gaan naar het huis in Alaska wat mijn ouders al jaren hebben. Zolang ik me kan herinneren vieren we daar kerstmis." Er komt een grijns op zijn gezicht en zijn ogen beginnen op een bepaalde manier te stralen. En even voel ik een steek van jaloezie. "Alaska." Fluit ik onder de indruk. "Dat is niet niks. Nee inderdaad ze hebben er ook hard voor gewerkt heel de familie komt overvliegen al een week van tevoren en blijft daar tot nieuwjaar. "Het is eigenlijk de enige kans dat we elkaar kunnen zien. Vrienden van mijn jeugd komen, neefjes en nichtjes. Ik vind het de leukste tijd van het jaar." De brok jaloezie probeer ik weg te slikken, verschillende herinneringen komen op, maar ik onderdruk ze. Tenminste dat probeer ik. Ik geef hem een glimlach en drink verder van mijn wijn. "Kom je dit jaar mee?" Vraagt hij dan en ik verslik me in mijn wijn. "Wat?" Vraag ik verbaasd als ik ben uitgehoest en mijn wijnglas op tafel zet. "Of je dit jaar met mij kerst wilt vieren?" Vraagt hij met een onzekere blik."Dus de miljonair vraagt jou mee met Kerst en jij zegt dat je erover na zou denken! Geez girl zo heb ik je niet opgevoed!" Ik rol met mijn ogen naar de hysterische Oscar. "Je hebt me ook helemaal niet opgevoed." Verdedig ik mezelf. "Nee anders had je wel ja gezegd." Kaatst hij terug en ik rol weer met mijn ogen. "Weetje ik vind dat je het moet doen. "Je viert al jaren geen kerst meer en ik vind eigenlijk dat je eens van deze relatie moet gaan genieten. Gideon is stapel gek op je wanneer leer je dat nou eens waarderen. Niet iedereen maakt dezelfde fouten... als je weet wel." Ik kijk verbaasd op naar Cameron die tegenover me zit en me een bemoedigend lachje geef. "Hij heeft gelijk Flori!" Stemt Rose in en legt haar hand op de mijne. "Het wordt tijd dat we allebei doorgaan en stoppen met verwijten te maken." Fluisterd Cameron. "Ik snap dat je het moeilijk hebt met een nieuwe relatie en het vertrouwen, maar misschien moet je er gewoon inspringen." Ik kijk hem angstig aan. "Je bent al eens eerder gevallen voor iemand en hard maar Gideon zal je vangen. Dat weet je net zo goed als ik. Dus waar wacht je op bel die jongen. Mensen afwijzen kun je nog heel je leven, maar je kiest nu voor je mogelijke toekomst." Ik kijk weer naar Clover. "Kom op je weet net zo goed als ons allemaal dat je in tijden niet zo gelukkig bent geweest als nu." Dit keer frons ik naar Oscar. "Hoeveel vrienden heb je nog nodig om je over te halen!" Zucht Oscar geirriteerd. Ik rol met mijn ogen en steek mijn handen verdedigend voor me uit. Oké, oké! Ik ga mee naar Alaska maar op een voorwaarde! Jullie vangen me op als het mis gaat! En dit keer wil ik geen verwijten achteraf want dan is het jullie schuld!" Zeg ik ze streng een voor een aankijkend.
"Dus je gaat mee." Grijnst Gideon tegen mijn lippen aan als ik mijn armen rond zijn nek leg. "Ja op een voorwaarde." Hij trekt zijn hoofd wat naar achter en kijkt me grijnzend aan. "En die is? Je laat me geen moment alleen met je familie. Tot ze me mogen in elk geval. Oké deal!" Grinnikt hij en hij zijn lippen op de mijne drukt. Een zachte klop verstoord ons geweldige moment en ik probeer het te negeren. "Negeer het." Fluisterd Gideon als die mijn benen wat spreid en ertussen komt staan. "Je mag vaker naar mijn kantoor komen. Is dat een uitnodiging? Een bevel, hoe vaker je kom, hoe beter. Helaas ik heb een drukke baan." Grijns ik tegen zijn lippen. "Verdomme Gideon open die deur!" Klinkt er een vrouwelijke stem. "Kom binnen mam." Hij knipoogt even snel en stapt bij me vandaan als ik van zijn bureau wil afspringen houdt hij me tegen. Ik kijk hem met grote ogen aan. "Je moeder buiten sluiten zo heb ik je toch niet op...." ze stopt midden in haar zin en ik grinnik even als ik haar verbaasde blik zie. "Goedemiddag mevrouw. Ik ben Flori Wolfs de vriendin van Gideon." Ik steek mijn hand naar haar uit. Haar blonde haren zitten keurig en hangen los over haar schouder naar achter ze draagt pareloorbellen met bijpassende ketting en armband. Ze draagt een donkerblauwe jas met een donkerblauwe jurk. De vorm van zijn gezicht heeft hij duidelijk van zijn moeder. Ze glimlacht vriendelijk en pakt mijn hand aan. "Leuk je eindenlijk eens te ontmoeten. Gideon praat dag en nacht over je maar ho maar om je te komen voor te stellen." Ik moet lachen en draai me om naar Gideon die een lichte blos heeft over zijn wangen heeft en ongemakkelijk achter zijn nek krapt.
"Ik weet ook van het hele deal van Vogue af. Geen zorgen ik ben daarom niet samen met u zoon. Ik geef echt om hem." Val ik haar in de rede ze bekijkt me nog eens en dan komt er weer een glimlach op haar gezicht. "Gideon ik zie je vanavond, kom gerust mee. We bespreken de zaken van deze maand en hebben daarna een etentje met het hele gezin Gideons broer en zus komen ook en Dante natuurlijk." Ze knikt nog even en sluit dan de deur achter zich. Een paar seconde later voel ik twee armen om mijn heupen en me tegen een borstkast aantrekken zijn hoofd legt hij tussen mijn hoofd en schouderblad. "Dat was lief, ze waardeert het." Fluisterd hij zachtjes. "Wat?" Vraag ik verward. "Dat je zei dat je echt om me geeft en het niet voor Vogue doet." Hij draait me langzaam om en laat zijn ogen ernstig over mijn gezicht glijden. "Ik meen het, ik geef echt om je." Zeg ik dan verbaasd. "Dat weet ik, maar mijn moeder is bang voor de mensen die van mij willen profiteren. Ze is bang geworden na mijn ex vriendin die alleen maar van me profiteerde en ons gezin bijna uit elkaar heeft doen laten vallen. Ik vertel het je nog wel." Zucht hij en wrijft over zijn voorhoofd met zijn hand. "Hé." Zeg ik sussend als ik hem naar zijn bureau trek en hem zachtjes in zijn bureau stoel duw. "Maak je geen zorgen, ik zal je nooit gebruiken daarvoor geef ik teveel om je. En daarbij degene die je wilt gebruiken moet eerst langs mij. We zijn een team remember." Hij knikt instemmend en trekt me dan tegen zich aan en voor het eerst in mijn leven wist ik het advies van mijn vrienden te waarderen. Het werd tijd dat we allebei van deze relatie gingen genieten..
JE LEEST
Vogue
ChickLitFlori Wolfs werkt een halfjaar bij Vogue New York. Ze heeft altijd gedroomd van een baan in de modebranche en heeft alles gedaan om dat te bereiken. Normaal bestaat haar dag uit kleding stomen en klaarleggen, fotografen erop wijzen waar deze shoot...