Vogue evenement & drie woorden

1.5K 77 7
                                    

Sorry voor de late update, maar ik heb het ontzettend druk gehad en had geen inspiratie alweer. Ik weet het ben vaak inspiratieloos. Maar ben dus amper thuis geweest ondanks de vakantie :). Maar ik hoop dat dit stuk weer een heleboel goed maakt!
Hierboven ongeveer Flori's jurk

----
Flori Wolfs

Onzeker zet ik mijn 14 centimeter hoge pump op de rode loper die voor me ligt en klim ik de limousine uit. Gideon biedt me zijn hand aan die ik aan neem. Overal zie je flitsen en hoor je mensen schreeuwen. Beveiligers lopen tussen de beroemdheden, niemand weet waar die officieel naar moet kijken. Ik glimlach naar de camera's en concentreer me op Gideon's hand in de mijne. Ik laat even mijn ogen over mijn donkergroene paletten jurkje glijden. Mijn rode haar steekt fel van de kleur af en derest van de looks waren vrij simpel bij dit event zou ik in de belangstelling staan. Alleen Vogue stylisten waren toegestaan om te voorkomen dat iemand anders de aandacht van me weg zou nemen. Ik glimlach naar Gideon als hij zijn hand naar mijn rug verplaatst. Hoe meer we de rode loper oplopen hoe harder de stemmen klinken.

"Gideon en Flori zijn jullie een stel? Hoe gaat het met jullie? Waar brengen jullie de feestdagen door?" Ik onderdruk de neiging om met mijn ogen te rollen. Gideon glimlacht net zo hard als ik en we poseren voor de verschillende camera's en mensen. Iedereen was op de hoogte gestelt en iedereen wist dat dit event over het nieuwe gezicht van Vogue ging. Na deze avond zou ik op elke voorpagina staan, mijn naam zou wereldwijd bekend zijn en iedereen zou meer en meer van me willen weten. Na deze avond zou mijn leven nooit meer hetzelfde zijn en die gedachte maakte me trotser dan ooit. Eindelijk zou ik iets van mijn leven maken, eindelijk zou ik mijn leven gaan waarderen zouden mensen me gaan waarderen. Ik draai me om en glimlach breed naar de camera's. Gideon lacht net zo breed en trekt me dichter naar zich toe. "Heb ik je al verteld hoe mooi je eruit ziet?" Fluisterd die in mijn oor. "Nee nog niet, wel je ziet er adembenemend mooi uit en ik zou naast iemand anders op dit moment willen staan." Hij drukt een kus tegen mijn slaap. Ik draai mijn hoofd naar hem toe en kijk hem in zijn ogen aan. "Dankje." Fluister ik net zo zachtjes. "Flori je weet toch dat je heel belangrijk voor me bent." Hij kijkt serieuzer en tilt met zijn duim en wijsvinger langzaam mijn hoofd omhoog. "Natuurlijk." Antwoord ik licht verbaasd door zijn serieuze houding. Zijn ogen verlichten wat en hij kijkt me nu glimlachend aan. "Is er iets?" Vraag ik dan zachtjes. "Nee gewoon de spanning voor dit evenement. Je weet dat alles anders wordt na deze avond, toch? Ja mensen zullen meer van ons willen weten en we zullen het populairste koppel worden, maar hoe moeilijk kan het zijn." Grinnik ik. Hij grinnikt en trekt me dan verder. "Fijn dat je er zo luchtig over denkt, maar je weet ook dat het moeilijker wordt. Ey!" Val ik hem in de rede en pak zijn hand sterker beet ik help je met je bedrijf en jij helpt me met deze carriere een deal voor een deal toch?" Ik laat mijn ogen over zijn gezicht glijden. "Dit is niet het moment we bespreken het later wel, maar zou je nu van dit moment voor me kunnen genieten, please? Speel je alsjeblieft deze hele poppenkast voor me mee?" Vraag ik bijna wanhopig. Hij pakt mijn beide wangen vast en kust me zachtjes. "Natuurlijk!" Grijnst hij en de flitsen worden meer en feller. "Goede zet meneer Black." Plaag ik hem als ik afstand neem en naar de ingang loop. Waar de aparte journalisten staan. "Flori mogen we vijf minuten van je aandacht." Vraagt een vrouw met kort blond geknipt haar en felrode gestifte lippen. "Natuurlijk." Glimlach ik en ga zo staan zoals me gezegd wordt door de fotografen. Gideon staat een eindje verderop met een journalist te praten en ik slik mijn zenuwen weg. Allereerst Flori wat zie je er mooi uit! Wiens naam draag je vandaag? Dankjewel! Chanel een stuk uit de volgende collectie waar jullie volgend jaar meer van te zien krijgen." Ze geeft me een knipoog en vraagt dan verder. "Hoe voelt het om nu HET gezicht van Vogue te zijn. Het is een hele eer. Ik had het niet verwacht toen ik daar soliciteerde." Grinnik ik. "Wat gaat dit betekenen voor je verdere leven? Uhm ik zal het drukker hebben en meer van de wereld gaan zien, maar ik probeer zoveel mogelijk normaal en hetzelfde te houden. Rust is ook belangrijk. Dat is het zeker." Voegt Gideon zich in het gesprek. "Gideon!." Zegt de journaliste enthousiast en ik zie Gideon haar een knipoog geven. "Ik moet zeggen jullie zijn echt mijn favoriete koppel van de avond. Maar hoe zit het met jullie,hebben jullie al dingen bevestigd of niet?" Vraag ze vlot met een nieuwsgierige ondertoon. Gideon begint te grijnzen en ik kijk naar hem op. Ik voel zijn hand verstrakken om mijn heup. "Je zal kunnen zeggen dat we een relatie hebben en het serieus is." Grinnikt hij. De journaliste krijgt een nog grotere glimlach en mijn ogen worden bijna verblind door haar te gebleekte tanden. "Dankjulliewel voor jullie tijd, nog een fijne avond. Hetzelfde." Zeggen Gideon en ik in koor en dan lopen we door naar de volgende journalist.

"Als ik had geweten dat dit zo saai was dan had ik me wel twee keer bedacht voor ik deze baan aan nam. Hopelijk betalen ze beter." Jammer ik als ik van het zoveelste glas wijn nip. " Vogue had het echt grootst aangepakt de dure catering, de versierde tafels met tafelstukken die waarschijnlijk de helft van mijn huur kosten, de band die zometeen liedjes ging spelen want stel je voor dat er geen live muziek zou zijn. Dan niet te vergeten alle beroemde gasten en natuurlijke de perfecte kerstboom in de hoek groot en traditioneel versierd. "Zometeen is de dansvloer geopend en zijn alle saaie verplichte gedeeltes voorbij." Grinnikt Gideon in mijn oor. "Dat hoop je." Zeur ik verder. Hij rolt even met zijn ogen en houdt een zalm toosje voor. Ik grijns en bijt hongerig toe. "Noé houdt weer van ons." En drukt zachtjes op mijn lippen. Ik kijk de zaal rond en zie William en Noé tevreden naar ons kijken. "Je zou in een film moeten spelen in plaats van met miljoenen te smijten." Grijns ik naar hem. "Kom we gaan dansen je wordt te bijdehand." Nu rol ik met mijn ogen maar sta toch op en neem zijn hand aan. Michael Buble- Home speelt de band en de zanger begint met zingen. "Ik heb zin in Kerstmis. " zegt Gideon opeens als ik mijn hand in de zijne leg en mijn andere hand op zijn schouder. Ik grinnik. Ik ook al hoop ik dat ik in de smaak val bij je familie. "Dat zal niet zo heel moeilijk zijn en anders zie je ze maar een keer per jaar." Grijnst hij. "Jij bent ook af en toe niet te geloven." Grijns ik. "Je houdt van me." Mijn ogen worden groot als ik realiseer wat hij net heeft gezegd. Daarna moet ik glimlachen. "Ja inderdaad." Antwoord ik dan zachtjes. Hij legt zijn vingers onder mijn kin en tilt die zachtjes omhoog. "Ik ook van jou." Fluisterd die dan voor hij zijn lippen tegen de mijne drukt.

VogueWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu