Hey mensen
Sorry voor de late update maar leef echt van toets naar toets waardoor ik geen inspiratie kan ontwikkelen en waardoor ik niet verder kom! Sorry voor dit hoofdstuk eigenlijk ben ik hier zelf helemaal niet tevreden over maar uploadt het toch maar het volgende wordt beter!
Verder wil ik jullie bedanken voor alle stemmen en dat jullie mijn verhaal lezen en zoveel toevoegen. Mijn jaar kan niet meer stuk sinds ik in de top 10 sta!!!! Dankjulliewel!!!!MysterieuxAnne
***
Flori Wolfs
Langzaam neem ik nog een slok van mijn koffie. Nadat hij me de papieren liet zien en me af heeft gezet bij het penthouse is hij verder met zaken gegaan en heb ik me een kop koffie gemaakt. Vraag me niet hoe want dat weet ik ook niet. Ik schrik op van mijn telefoon als de harde beltoon door het stille penthouse klinkt. Het is nog niet echt tot me doorgedrongen wat er nu gaat gebeuren en gaat spelen, maar alles was beter geweest dan in dit penthouse opgescheept te zitten. Ik zet mijn mok neer en neem op zonder te kijken wie het is. "Met Flori." Antwoord ik schor. "Flori oh mijn god! Waar ben je?!" Klink de paniekerige stem van Clover. Even hou ik mijn telefoon van mijn oor en kijk er verbaasd na. "Flori?.." vraagt ze nu weer vol paniek. "Rustig ik ben in Italië.." reageer ik nog altijd verbaasd. "ITALIË!!" Schreeuwt ze hard zodat ik weer de telefoon van mijn oor af houd. "Ja Italië ik ben met Gideon op zakenreis, hoezo?" Reageer ik nog altijd bot. "Ik ben bij je aan de deur geweest omdat ik mijn excuses wilde aanbieden maar niemand was er en toen belde ik Cameron maar die wist ook niet waar je was. Sterker nog niemand weet waar je bent! Wat is er toch met je aan de hand! Enig idee hoe ongerust ik over je was!" Zegt ze kwaad. "Nou sorry hoor maar ik ben toe aan wat rust en jij hebt het zelf veroorzaakt waarom ik niks meer laat horen!" Verdedig ik mezelf. "Als je terug komt kunnen we dit dan alsjeblieft bespreken ik ben de ruzie's en het verleden zat. Iedereen maakt zich zorgen om je dat het weer fout gaat. Ja maar dat is juist het probleem, ze maken zich geen zorgen jullie verwachten gewoon dat ik de fout in ga!" Zeg ik nu met enkele stem verhef. "Oke geniet van je reis Italië, neem maar contact op als je verder wilt praten ik wil het nu niet verpesten en mijn pauze is bijna om." Zucht Clover. "Oké dankjewel! Fijn weekend verder!" Voordat ze nog wat terug kan zeggen heb ik opgehangen. Ik laat een zucht ontsnappen en gooi mijn telefoon op de bank neer voordat ik er naast plof. Dit is zo vreemd, ik ben net een paar uur in Italië en alles lijkt weer anders te lopen. Ik hoor het geluid van rammelende sleutels en kijk op als ik de gestalte van Gideon binnen zie komen. Ik haal gefrustreerd een hand door mijn haar en kijk dan op als Gideon rechtstreeks door naar de slaapkamer loopt. Een zucht verlaat mijn mond. Wat een leuke vakantie had moeten worden is helemaal anders gelopen."Je kunt niet alles veranderen. Je kunt er alleen het beste van maken." De woorden beginnen door mijn hoofd te spoken en weer komen oude herinneringen op die ik eigenlijk had verdrongen. Ik sta op en loop ook rechtstreeks naar de slaapkamer. "Gideon?" Roep ik wat harder als ik op de deur klop. "Binnen!" Ik haal de deurklink naar beneden en steek mijn hoofd om de deur. "Morgenavond hebben we een evenement van een goed doel." Zegt hij met zijn rug naar mij toe. Als ik volledig naar binnen ben gestapt en de deur achter me gesloten heb. "We moeten praten." Val ik hem in de rede. Hij begint zijn knoopjes los te maken. "We moeten ons klaar maken voor een belangrijke vergadering met lunch." Antwoord hij nog altijd op botte toon. "Als je zo doorgaat dan kun je alleen gaan! Ik heb ook mijn baan te behouden bij Vogue en dat gaat namelijk over ons! Ik kan zo niet werken als je telkens ruzie met me zoekt of zo bot bent. Nog even en de papparazzi heeft alles door en dan hangen we beide. Dus beter zet je een glimlach op je gezicht desnoods lijm je hem vast of maak je nog een gesprek voor botox!" Ik sla mijn armen over elkaar en leun eigenwijs tegen het dressoir. Bijtend op mijn wang om me nog in te houden. Hij draait zich met een ruk om en kijkt me strak aan. Ik laat mijn ogen even over zijn gespierde borstkas glijden en vervloek me meteen zachtjes. "Het zijn ingewikkelde zaken Flori! Dus leer het me waar ik het deze week over moet hebben, leer het me om die documenten en dossiers te begrijpen. We zijn hoe dan ook een team." Zucht ik koppig als die weer is terug gedraait. Ik rol met mijn ogen en loop naar mijn koffer toe en begin er een lichtblauwe korte jurk met glitterende paletten uit te trekken. William had me verzekerd dat ik deze moest dragen. De jurk was donkerblauw in het midden met glitterende palletjes versierd en liep steeds lichter uit een soort kleuren uitspatting, de hoge hals en lange mouwen maakte het dramatisch maar de lage open rug maakte het weer sexy. Ik trek mijn shirt over mijn hoofd en mijn schoenen en broek. Vervolgens loop ik express langzaam met de jurk en pantys achter me aan naar de douche. Zonder Gideon nog een blik waardig te keuren. Als hij zo tegen mij deed, dan ging ik het op mijn manier doen. Met een klap knal ik de deur dicht en draai hem op slot.
"Wauw!" Klinkt de vrolijke stem van Gideon als ik een rondje draai in de spiegel. Ik rol met mijn ogen en voel letterlijk mijn humeur zakken. "Dankje." Antwoord ik kort. " Ik heb erover nagedacht ik leer je mijn vak op een voorwaarde je bemoeit je nergens mee en je speelt bij elk evenement mijn date en partner. Je zegt geen woord over de zaken, maar je bent charmant en aardig." Hij kijkt me via de spiegel aan en ik neem nog een slok van mijn water. "Ik doe het als je niet zo bazig klinkt en me nooit meer zo afsnauwt!" Ik bestudeer mijn nagels en kijk hem daarna streng aan. Hij zucht even en gaat met zijn hand door zijn haar. "Vooruit als jij deze week niet meer wegloopt." Even zie ik wat over zijn gezicht flitsen maar dat is weer zo snel als het gekomen is verdwenen. "Oké deal!" Zeg ik schouderophalend. "Dus we zijn weer vriendjes?" Antwoord ik als ik op hem afloop en zijn stropdas begin te knopen. "Ja ik wil echt geen ruzie met je Flori! Mooi ik ook niet met jou, maar we zitten nu eenmaal met elkaar opgescheept en hebben Vogue en jou bedrijf eenmaal tevreden te houden. Ik pak mijn hakken en steun even met een hand op zijn schouder. "Waarom zijn we ooit aan dit alles begonnen?" Hij gaat op bed zitten en wrijft een aantal keer door zijn haar waardoor het weer komt te zitten zoals ik het het liefst zie. "Simpel omdat we elkaar nodig hebben." Zucht ik en duw zijn bovenlichaam wat naar achter zodat ik op zijn schoot kan zitten. Hij legt zijn armen om mijn heupen. "Dat klopt ik heb je nodig... alles leek beter te gaan ik was weer wat vrolijker en nu zit ik zo te mokken." Hij legt zijn voorhoofd tegen mijn schouder en ik aai hem door zijn haar. "Het komt wel goed geef het tijd." Fluister ik als ik mijn lippen tegen zijn voorhoofd leg. "Tijd heelt alle wonen en zorgt voor alle oplossingen." Fluister ik nog zachtjes.
JE LEEST
Vogue
ChickLitFlori Wolfs werkt een halfjaar bij Vogue New York. Ze heeft altijd gedroomd van een baan in de modebranche en heeft alles gedaan om dat te bereiken. Normaal bestaat haar dag uit kleding stomen en klaarleggen, fotografen erop wijzen waar deze shoot...