1.Bölümden Kesit
Mary yatağında uzanmış, tavanı seyrediyordu. Ne düşünmesi, ne yapması hatta nasıl tepki vermesi gerektiğini bile bilemeden öylece tavanı izliyordu. Emin olduğu tek bir şey vardı, o da babasına aşırı sinirli olduğuydu. Vergilerini zamanında ödememiş olan babası yüzünden bu duruma düşmüşlerdi. Şimdi geriye tek bir çare kalıyordu, babasına dayatılan bu isteği kabul etmekti. Hem ailesine dayatılan bu berbat isteği kabul etmezse ne gibi sonuçları olacağını da az çok biliyordu; babasının hapse girmesine dayanamazdı, bunu göreceğine ölmeyi tercih ederdi. Yıllar önce annesinin kaybından sonra şimdi de babasını kaybetmeyi göze alamazdı. Bu aileyi bir arada tutabilmek için ne gerekiyorsa yapmaya hazırdı, buna nefret edeceği bir adamla evlenmesi de dahildi!
2.Bölümden Kesit
Müstakbel damat adayının -ki artık aday değildi, geldiğine göre bu işin dönüşü yoktu- gözlerine kararlılıkla bakmak için kafasını kaldırdı ama bir sorun vardı, hangisi evlenmek için gelmişti?! Mary, damat adayının yalnız geleceğini düşünmüştü ama yanılmıştı. Karşısında iki devasa adam duruyordu. Kötü olanı ise hangisinin evlenmek için geldiğini bile bilmiyordu... Giyim tarzlarından ve duruşlarından ikisinin de toprak sahibi olduğu belliydi ama biri evlenmek için geldiyse diğeri hangi kahrolası amaç için gelmişti !!!
3.Bölümden Kesit
Daniel kızın önüne geldiğinde, birden bire uzanıp Mary'nin yanağını elinin tersiyle okşadı. Nedensiz yapılan bu hareket, Mary'nin nefes alışını tamamen durdurmuş, donup kalmasına neden olmuştu. Daniel:
-Benim şu anda güçlü bir atım var. Bilenmiş kılıçlara gelince, topraklarımdaki her kadın ve erkekte binlercesi bulunmakta. Ancak yumuşak, rıza gösteren bir kadın deyince iş değişiyor, ne yazık ki ondan mahrum olduğumu itiraf etmek zorundayım. Listemin sonunda bile olsa benim için mühim.
Mary aniden; 'Benyumuşak değilim' deyiverdi. Daniel; 'Evet, öylesin' diye karşılık verdi. 'Hemde bahar güneşi kadar güzelsin.' Diye de ekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İskoç Gelin /Tamamlandı/
Historical Fiction#1 olarak tamamlandı^-^ Baron Jamison'un en büyük kızı Mary, İskoçya'nın en güçlü toprak sahiplerinden Ferguson klanının gelecek varisi Daniel'la evlenmek zorunda kalmıştır. Babasının borçlarına karşılık, kralın emriyle gerçekleştirilen bu evlilik...