Duyurucuk^-^

10.8K 204 29
                                    

Merhabalar,

Bugün sizlere son duyurumu yazmış bulunmaktayım. Uzun zaman önce sizinle bir yolculuğa çıktım ve hikayem hayal bile edemeyeceğim bir başarıya ulaştı. Bu başarı sizin sayenizde oldu bu yüzden de hepinize ayrı ayrı teşekkür etmek istiyorum.

Hikayeme başladığım zaman her hafta bölüm geleceğini söylemiştim maalesef zamanla bu sözümü yerine getiremez oldum. Hikayeme ilk başladığım zamanlar tek odak noktam bu iken ilerleyen günlerde iş sahibi oldum (hem de bayağı yoğun tempolu), büyük bir hastalık dönemi geçirdim, ameliyatlar derken kısacası hikayeme ve sizlere gerekli ve yeterli özeni gösteremedim. Bunun için sizlerden özür diliyorum.

Bu platformda ben de bir okuyucuyum ve sizlerin nasıl hissettiğinizi biliyorum, beklemekten ben de nefret ederim, bölümleri bekleyip gelmeyince bir de yarıda bırakılınca nasıl hayal kırıklığına uğradığınızı anlayabiliyorum. Bu yüzden hikayeme bir son yazmaya karar verdim. Ayda bir gelen bölümler ne sizi ne de beni yeterince tatmin edecek, hatta belki de uzun aralıklar verilince geçmişte ne olduğunu unutacaksınız. Bundan dolayı ne siz okuyucularıma ne de hikayeme daha fazla haksızlık etmek istemediğimden 13.bölümü son bölüm olarak belirledim. 13.Bölüm ne kadar uzunlukta olur bilemiyorum ama hikayemi güzel bir şekilde bağlayıp iyi bir final yapacağıma inanıyorum. Son bölüme kadar desteğinizi benden çekmediğiniz ve çekmeyeceğiniz için şimdiden teşekkür ederim.

Xoxo^-^

Miss Georgie 

İskoç Gelin /Tamamlandı/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin