***
-2.part-(yeni bölüm)-
***
Daniel hızla okun geldiği yöne doğru döndü ve saldıranların nerede saklandıklarını bulmaya çalıştı. Bu sırada Alec atından atlamış ve Jamie'yi de atından aşağıya çekiyordu. Mary biraz önce yaşadığı şokun üstüne bir de bu eklendiğinden ne yapacağını şaşırmış, kocasını izlemekteydi.
Daniel içinden küfretti, yine karısına odaklandığından çevrede olup biteni sezememiş ve onları böylesi bir tehlike içine sokmuştu. Karısı onun en büyük zayıflığı olmaya başlıyordu ve o buna engel olamıyordu. İçinden tekrar küfretti ve kılıcını çıkardı. Karısının önüne siper olmaya çalıştı, hala etrafa bakarken etraflarının sarılmış olduğunu farketti. Kaçışları yoktu, burada dövüşeceklerdi. Hiçbir şeyden korkusu yoktu ama karısı varken ne yapacaktı? Biliyordu ki onu hemen öldürmezlerdi, önce tecavüz edecekler sonrasında da yavaşça işkence ederek canını alacaklardı. Bunu da büyük ihtimalle Daniel'a izlettirmek isteyeceklerdi tabii Daniel o zamana kadar ölmezse! Tek başına olsaydı her şeyi halledebileceğini biliyordu ama bütün dövüş boyunca karısına odaklanacağından emindi, Mary'nin bütün sorumluluğu ondaydı ve onu hayatta tutabilmek için her şeyi yapmaya hazırdı, bu da onu güçsüz kılıyordu!
Alec, jamie'yi Mary'nin yanına getirdi ve eline bir bıçak tutuşturdu. Buna ihtiyacı olmayacaktı ama yine de riske edemezdi. İçinden Jamie'nin bıçak kullanmayı bilmesi için dua etti ve arkadaşının yanında yerini aldı.
Adamlar bir anda her taraftan çıkmaya başladılar, en az yirmi kişi olmalıydılar. Daniel ve Alec adamlara saldırmaya başladılar, kızlardan adamları uzak tutmak için ellerinden geleni yapıyorlardı ama saldırganlar bunun farkında Daniel ve Alec'i gittikçe eşlerinden uzağa çekiyorlardı.
Daniel, bir saldırganın kızlara yaklaştığını farkedince onlara yardım etmek için gitmeye başlamıştı ki başka bir saldırgan önünü kesti. Saldırganla kılıçları birbirine vuruyordu ama gözleri kızların üstündeydi. İki saniyede boynunu koparacağı adamı yere seremiyordu kızlara bakmaktan. Sonra bir şey oldu... Çok kötü bir şey... Daniel son anda gelen kılıç darbesini farkedip kaçtı ve adamın boynunu kesti. Mary ve Jamie'nin olduğu yöne ilerleyip kızların gözü önünde saldırganın boynunu kesti. Adamın kafası bir yöne bedeni başka bir yöne düştü. Kızlar şok olmuş gözlerle Daniel'a bakıyorlardı ama aynı şok olmuş gözlerde Mary'e bakıyordu.
Her yanı kanlar içinde olan Alec yanlarına geldi ve Jamie'yi kendine çekip bir şeyi olup olmadığına baktı, bir sorun olmadığını farkedince de Daniel'a dönüp:
-Burada daha fazla kalamayız, kızlar varken güçsüzüz, onları koruyamayız Daniel! Gitmeliyiz, hem de hemen!
Daniel hala karısına bakarken başını salladı. Arkadaşı eşini de alıp hızla atlara yöneldiğinde, Daniel'ın şok olmuş bakışları yerini nefrete bırakmıştı. Karısına doğru ilerledi, onu sertçe oturduğu yerden kaldırdı ve sürükleye sürükleye kendi atına götürüp bindirdi. Kendisi de Mary'nin atını kendi atına bağlayıp Mary'nin arkasına geçti. Hızla yol almaya başladılar, sınırı bir an önce geçmelilerdi ama Daniel'ın düşündüğü bu değildi biraz önce olanlardı... Neden Mary bunu yapmıştı? Tanrı onu cezalandırıyor muydu bu kadınla, yoksa kendi hatalarını mı yüzüne vuruyordu unutmaması için? Ama Daniel bir kere bile bir an bile olsun unutmamıştı, unutmayacaktı. Hatalarını biliyordu, yaşananları geri alamazdı ama aynı saçmalıkları karısının da yapmasına katlanmayacaktı. Kendi yaşadıkları yetmezmiş gibi bir de onun yükünü taşımayacaktı. Bunu yaptığı için kendinden ne kadar nefret ediyorsa artık Mary'den de o kadar nefret ediyordu. Karısıyla birlikte kabuk bağlaması için uğraştığı yarası tamamen açılmış kan kaybından onu bitirmeye hazır bekliyordu artık. Kendisinin yaşı küçüktü peki ya karısına ne demeliydi! Kendisini asla haklı görmüyordu ama Mary, bu yaşta bunu, bu bencilliği nasıl yapabilmişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İskoç Gelin /Tamamlandı/
Historical Fiction#1 olarak tamamlandı^-^ Baron Jamison'un en büyük kızı Mary, İskoçya'nın en güçlü toprak sahiplerinden Ferguson klanının gelecek varisi Daniel'la evlenmek zorunda kalmıştır. Babasının borçlarına karşılık, kralın emriyle gerçekleştirilen bu evlilik...