Witam .Dzisiaj ( tak na marginesie ,to tez jest rozdział)
Opowiem wam trochę czego dowiedziałam sie o Zakonie - a dowiedziałam sie tego od Evelyn.
No więc tak : Zakon Obrońców ,( Uczniowie Królowej Angelii ,mojej matki) jest to pewna grupa nastolatków uzdolniona jakimiś nadprzyrodzonymi zdolnościami.
Kiedyś do Zakonu należało 1000 osób, jednak Shmi i Mike ,zrobili coś tak złego,że zapoczątkowali upadek Zakonu i Śmierć Królowej. Pozabijali wszystkich (prawie) uczniów...
Jedynymi jakimi sie ostali przy życiu byli : Ashley, Evelyn, Charlie ,Rosie ( tak ona tez ,udawała przyjaźń z Mike ) i Abby , oraz dołączyłam teraz ja i Adeliade i Katy. A kim do cholery jasnej są Wygnańcy ? Wygnańcy Królowej Angelii ,są to osoby które nie były uczciwe wobec Zakonu ,oraz które zabiły Królową lub w jakiś sposób chcieli ją zabić.
Do takiej grupy należą : Shmi,Mary ,Mike oraz Jego matka Susan. ( To właśnie Susan otruła /przeklęła moją matkę .Dlaczego? Bo to ona miała zostać Królową ..)
A Mike'a wygnali za to ,że był synem Zdrajczyni . Ale po śmierci królowej wrócił do zamku. Przedstawimy sie : Ta pierwsza po lewej To Adela ,druga to Abby ,trzecia to Katy ,ta za mną to Rosie a ta pierwsza to ja ( z koroną ) .A teraz ,jakie kto miał zdolności?
Charlie - Ochrona Innych
Evelyn- Przemiana w Ducha i opętywanie ludzi.
Ashley- Uzdrowianie
Abby - Oślepianie
Rosie - Usypianie ludzi na zawsze.
Katy - Przenoszenie przedmiotów wolą myśli.
Adeliade - Prorocze Sny ,wizje które sie spełniają.
Annie (ja)- Duszenie mocą /sprawienie ,ze ludzie sami popełniają samobójstwa.
Mike - Tragiczne i przerażające sny po których ludzie umierają..
Shmi- Przewidywanie przyszłości.
Mary- Iluzje po których nikt nie wychodzi żywo..
Angelia ( Matka)- Czytanie w myślach ,uzdrawianie ,moc wody i ognia .
Susan - Rzucanie zaklęć ,głównie przekleństw ( potrafiła zakląc każdego)
Dużo tego nie ?? Aż straszne ...
Ja z Charlim uznałam ,że trzeba odbudować Zakon Obrońców.
Musimy znaleźć w okolicy wszystkich tych ,którzy mają jakąś jeszcze moc.
Musimy to zrobić zanim Mike to zrobi i znowu zniszczy to, nad czym sie napracowaliśmy, że zabije mnie i moje dzieci..
Oby tak sie nie stało..A co jest najgorsze? ze Charlie boi sie spotkania ze Shmi,jego siostrą...Nie dziwie mu sie .
Evelyn tez sie boi ,ale muszą przezwyciężyć strach i walczyć tak...jak ja tego chce..
--------------------------------------------
CZYTASZ
✴ I'm The Queen ✴
Mystery / ThrillerTo historia Annie Hastur. Uroczej, szczęśliwej dziewczyny. Pewnego dnia ,jej matka umiera a ojciec ucieka. Zostaje sama z babcią i wkurzjącym rodzeństwem. To właśnie wtedy poznaje rodzinny sekret.. Jej matka była królową.. A po jej śmierci ,uznano...