Znowu ty.

75 3 3
                                    

Na początku chciałam was przeprosić, że tak długo nie było rozdziału, ale niestety mój telefon jest w stanie... Zniszczonym (: klawiatura się wiesi i ekran się mruga i przez to co chwile telefon się wyłącza. Czekam jeszcze kilka dni na nowy ❤. Odrazu mowie ze nie mam weny xD.
💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞
Dzień zapowiadał się zwyczajny .. Pomyłka. Zapowiada się koszmarny!  Ten wstrętny Rudzielec wparadował do sali tronowej i nie uwierzycie!  Zarządał (nwm jak to się pisze) 
Abym zrzekła się praw królewskich!  A ja co na to? Prychnęłam jej w twarz.  To było mega śmieszne.

A teraz najlepsze

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A teraz najlepsze.. Katy PRAWIE odbiła Adeliade chłopaka.
Masakra...  Czasami mam ochotę odpocząć.  Chciałabym zamienić się miejscem z Abby. Ale niestety ona nadal siedzi na chorobowym.
Boje się, że ten Rudzielec odbierze mi Charliego..
Nagle podeszła do mnie Tamara i powiedziała :
- NO i co królowo? Łyso ci?
Zdziwiłam się i opryskilwym tonem odpowiedziałam :
- Niby dlaczego, krowo?  (xD)
A ona zaśmiała się i obrażona odeszła.  Nie wiem o co jej chodziło. Ktoś może wie?  Tak sobie myślałam aż nagle.. Jestem kurde pewna, że widziałam Mike'a! Znowu ty..znowu on?! 
Ciekawe co knuje pajac smarkaty i wredny!  Hm..Gdybym to tylko wiedziała...
--------------------------------------------
Bunny help me nie mam weny xD 😘😘😘😘

✴ I'm The Queen ✴ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz