14.rész

2.4K 207 9
                                    

Reggeli után a szobában:
-Jenna! Úgy mégis mennyire vagy normális?-nézett rám idegesen Mrs.Fire. Nem értem,hogy a tanárúr miért a feleségét küldte kioktatni engem...
- De hát csak úgy megcsókolt!-háborodtam fel.
-És akkor neki kell támadni? Lehet,hogy csak szájra puszit adott volna.
-Nem! Konkrétan rámtámadt!-válaszoltam.
-Ó,ezesetben, megkéne ezt beszélnetek. Ma,amikor az utolsó feladatoddal is végzel,elkell menned hozzá és megbeszélni ezt vele.-mondta ellenkezést nem tűrő hangon.
-De...-próbálkoztam
-Nincs semmi de! Elmész hozzá és kész! Majd én megmutatom hol a lakosztája.-szólt és kisuhant a szobából. Pff... ennek a gyökérnek lakosztáj jut?! Nem értem,miért nem látják ki igazából...
Logikai edzésen:
-Mindenki válasszon magának egy párt!-adta ki az utasítást Mr.Fire.
Larával egymás mellé léptünk és összemosolyogtunk.
-Rendben. Mivel ezek logikai feladatok lesznek,leginkább az eszeteket kell használnotok. -mondta a tanárúr.
Neem... neeem mintha ez magunktól leesett volna... ugyan.
-Felteszek kérdéseket, és azokat kell megválaszolnotok.-magyarázta. Mire mindenki bólintott fojtatta.
-Első kérdés: Egy tűz,ha muszály melyik elemtől tud magának energiát nyerni?
Azonnal felraktam a kezem.
-Jenn?
-A levegőtől. Mivel,mi is olyanok vagyunk mint egy tűz,aminek az égéséhez oxigén kell. -válaszoltam
-Helyes.-biccentett a tanár mosolyogva.
Még több ehez hasonló kérdés volt és Larával nagyon sokra mi válaszoltunk. A logikai óra után jött a harcművészet.
Harcnűvészeti/taktikai órán:
Mindenkinek megint pár kellet,de most a tanárok osztottak be minket. Fiúk lánnyal lehetek csak párba,lányok meg csak fiúkkal.
-Zoé,te Christiannal leszel.-osztották be Zoét. Összenéztem vele,és rámosolyogtam.
Mindenkit beosztottak már,csak engem nem meg egy másik fiút. Azt hittem,hogy vele leszek... de nem
-Jenna,te Cameronnal leszel.-mutatott a mellette álló féregre.
Dühösen bólintottam egyet. Cam odalépett hozzám és a karomnál fogva bevezetett a sorba. Már megint sok tekintet égette a hátam... Mikor már azt a fiút is beosztották, jött a feladat ismertetése...
-Nos egy csata szituáció lesz. Áljanak egymással szembe a párok.-Cameron felé fordultam. Valami furcsa volt vele,a szeme égett,de nem úgy ami egészséges egy tűznél... mintha kérlelve nézett volna rám aztán összeesett

A Tűz Lány 《Befejezett》Where stories live. Discover now