15.rész

2K 203 4
                                    

Harcórán:
-Cam!-zuhantam le mellé és a kezembe fogtam az arcát. Úgy éreztem magam,mintha még mindig ő lenne a legjobb barátom. A sok-sok együtt töltött idő emléke,egyidőben zúdúlt rám. Kitört belőlem a síràs.
Arra kaptam fel a fejem,hogy valaki megfogta a vállam. Mr.Fire rám mosolygott,majd aggódó pillantása Cameronra esett.
-Mi történt vele,maga szerint?-kérdeztem gombóccal a torkomban. Remélem nem miattam történt ez!
-Nem tudom Jenna... elvisszük kivizsgálni.-mondta és kettő tanárt maga mellé intve kivitte őt a teremből.
Csak ültem ott a földön és csorogtak a könnyeim... nem tudtam mire gondoljak. Talán miattam esett össze? Vagy azért mert a rosszak csináltak vele valamit? Esetleg megszédült?
Ezernyi kérdés kavargott a fejemben.
-Jenn? Minden rendben van?-ült le mellém Lara.
-Ne... nem.. nincs. -dadogtam. Szorosan átölelt és megkérdezte
-Miért? Mi a baj?
-Cam... félek,hogy miattam esett össze...
-A reggeli "bunyótok" miatt?-rajzolt idézőjeleket az ujjával
-Aha. -bólintottam
-Értem.-nézett rám szomorúan.
A nap többi részében szinte használhatatlan voltam,ezért ebéd után az egyik segédtanár felküldött a szobámba.
Amit beértem,felcsendült a kedvenc számom. Elgondolkoztam,hogy miért szól mire leesett,hogy a telefonom csörög.
-Halló?-szóltam bele a készülékbe.
-Szia Jenn.-hallottam meg a világ legaranyosabb hangját.
-Log! Szia. -köszöntem vissza.
-Mizu?-kérdezte
-Huh... hát... elég hosszú... de elmesélem-mondtam és belekezdtem elmesélni a napomat. Mindent ami csak történt velem. Amikor végeztem egy kis csönd volt a vonal másik felén,majd Logen újra beleszólt.
-Na szóval.. Cameron megcsókolt, megfenyegetted... volt logikai órád aztán harcművészeti óran veleraktak össze. Ő elájult és te meg azt hiszed miattad.-összegezte amit mondtam
-Ja-nevettem fel fáradtan.
-Hát szerintem nem te vagy az oka. De majd úgy is kiderül.-nyugtattott
-Remélem,hogy tényleg nem én.-válaszoltam. Hírtelen kopogtattak az ajtómon. Neki nyomtam a mellkasomnak a telefont és kikiabáltam.
-Tessék!
Mr.Fire jött be. Aggodalom ült a ráncai között.
-Rájöttünk mi Cameron baja... gyere velem.  -mondta nekem meg megint könny szökött a szemembe...

A Tűz Lány 《Befejezett》Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon