6.rész

3K 241 7
                                    

Végre otthon:
Jaj.. már alig vártam hogy hazaérjünk és találkozhassak Logennel. De elöbb még anyuéknak is kell mesélnem. Meg ugye 7re jönnek a lányok... most fél 4 van. Azért van időm.
Bevittem Parázst a helyére és indultam is be.
-Sziasztok, megjöttünk!-kiabáltuk egyszerre Emmával.
-Hellóka!-jött ki anya a konyhából. Aztán megakadt a szeme a hajunkon (mert még nem változtunk vissza) .
-Befestettétek? Vagy ez az amire gondolok?-húzta fel mosolyogva a szemöldökét.
-Hát... nem tudom mire gondolsz,de Mrs.Tompson momdott valamit.. -válaszolt a tesóm
-Mit?
-Azt hogy ez azt jelöli hogy nagy hatalmunk van. -mondtam
-Ó! De hát ez nagyon jó! Büszke vagyok rátok!! -szorított szorosan magához minket.
-Köszi. Átjöhet Ashley meg Lily hétkor? Tudod, az ő hajuk is megváltozott...- néztem rá
-Hát persze!-mondta és visszament főzni.
-Na akkor csá! -mondta Em és átpördülve vissza is változott a szőkehajú zöld szemű énjévé.
-Várj! Hová mész?-kérdeztem és én is vissza változtam.
-Kettőt találhatsz...
-Adamhez?
-Bingó!-tapsolt meg -De te nem mész Logenhez?
-Nem, ő jön négyre. -válaszoltam
-Aha. Akkor lépek mert 10 perc és jön a herceged.-kacsintott és azzal kiisviharzott az ajtón.
Felmentem a szobámba. A megszokott látvágy tárult elém. Barack színű falak és narancs ágytakaró. Azért nem vörös a szobám mert az túl sötét lett volna... Egy kicsit lepihentem. Egyszercsak valaki kopogtatott az ajtómon.
-Szia Jenna!-hallottam meg Logen imádni való dörmögő hangját.
-Logen!-fordultam meg és neki ugrottam. Megcsókolt.
-Milyen volt a napod?-nézett rám mosolyogva amikor szétválltak az ajkaink.
-Jó. Megmutassam mit tanultam?
-Na!
Átváltoztam aztán széttártam a kezem. Megint lángolni kezdtem. Aztán felemelkedtem. Próbáltam megint valami jóra gondolni és megint fényleni.. és megint sikerült. Lángolat is szortam.. amikor leereszkedtem elfelejtettem visszaváltozni.
-Hát ez nagyon király! És hát így elég szexi vagy... mondjuk simán is.-felnevettem és elpirultam.
-Kérsz így egy csókocskát?-mosolyogtam rá huncutan.
-Ez kérdés?-húzott oda magához. Havesen csókolóztunk míg eldőlt velem az ágyon. Éreztem hogy valami melegség van a lábamnál... előszőr nem érdekelt aztán bekapcsolt a fejemben a sziréna és elhúzódtam Logtól. Már annyira kezdtem lángolni hogy a szemem szikrákat szórt. Logen megint megcsókolt mire a meglepődöttségére alig viszonoztam.
-Mi a baj?-fürkészte az arcom.
-Log... nem ma akarlak átváltoztatni...
-De nem is kell hogy ma... csak..-közbe vágtam.
-Tudod, csak akkor tudlak átváltoztatni ha mindaketten öhm.. szüzek vagyunk..-mondtam
-Ó! Értem, semmi baj de attól még meg csókolhatlak nem?
-Dehogynem.-nevettem fel
-Akkor miért húzódtál el?-mosolygott rám
Válaszképpen rámutattam a lábamra ami még mindig lángolt mert Logen rajtam feküdt és hát na... eléggé.. öhm.. kívánatos
-Ó... akkor változz vissza. -puszilta meg az orrom.
Visszaváltoztam és gyengéden megcsókoltam. Egyre közelebb húzott magához mire belemarkoltam a barna hajába.
Éreztem hogy izzani kezd a kezem ezért gyorsan kirántottam... és hát jött vele néhány hajszál is...
-Áú!-kiálltott
-Jaaj! Nyugi van, miért inkább gyújtottam volna fel a hajad?-nevettem
-Hát így jobban jártam....
-Na azért!-pusziltam meg
Még ott volt kb 6ig aztán elment.. még egy órám van amíg jönnek a lányok.. előkeresem a könyveket.

A Tűz Lány 《Befejezett》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora