Még mindig közös óra:
Furcsán néztünk a tanárnőre. Azt tudjuk hogyan kell átváltozni az igazi lényünké,de mèg sohasem próbáltuk... ki tudja hogy nézünk ki úgy? Nem lehet tudni.
Az arcunkat látva megint elmondta mi a feladat. Belekezdtünk.
Előszőr mindenki remegni kezdett. Itt bekellett hunynom a szememet ezért nem láttam hogy a többieket. Éreztem ahogy a lábam megint kigyullad de most sokkal jobban mint az előbb. Furcsa érzés járt át rajtam... úgy éreztem magam mint amikor rá nézek a szerelmemre... csak sokkal intenzívebben. Az égés nagyából már a mellkasomnál járt... az érzés egyre nőtt ahogy elérte a szívem... felnyögtem. De a tűz csak tovább terjedt rajtam és egyre jobban a részem lett. Mint mikor kiteljesedik az ember.. nagyon jó érzés volt.
Amikor már a hajam utolsó szálát is átjárta az erő.. kinyitottam a szememBelenéztem a tükörbe és nem voltam más mint egy lány alakú tűz. Tátva maradt a szám. A többiek is hasonlóan csodálkoztak magukon.
Odajöttek hozzám a barátaim.
-Fuu.. Jenn.. nem gondoltam hogy át változni ilyen jó lesz.-mondta Emma
-Tudod Em. Én se.-válaszoltam
-Nektek is olyan érzés volt mint mikor rá néztrk a fiútokra-kérdezte Ashley. A haja olyan volt mint valami növény és csak ott lebegett mellete.
-Pontosan olyan.-mosolyodtam el, és ha nem lennék tűz a pirulásomat is lehetett volna látni.
-Ash jól áll neked a zöld haj-mondta Lily
-Köszi, neked is az.. átlátszó-mosolygott a barátnőm. Mert amikor nem a teljes lényünké vagyunk átalakúlva akkor Ashley haja:barna Lilyé:szürke Emmáé:égkék az enyém pedig :vörös. Mi elvagyunk a színeinkel.-Na! Látom mindenki elkészült. Akkor a csoportok áljanak egy körbe és fogják meg egymás kezét-adta ki az utasítást Mrs.Thompson.
Beálltunk egy körbe és megfogtuk egymás kezét. Amikor összeért a kezem a testvéremével, füstölni kezdett. Ilyedten néztünk a tanárra
-Nyugalom, ha így érintkezik egy tűz és egy víz akkor füstőlni fog.
Kicsit sikerült megnyugtatnia, ám amikor Lilyéhez ért a kezem akkor meg nagy hőhullám keletkezett köztünk.
-Gyerekek! A reakcióktól hogy ne ilyedjetek meg,elmondom az összeset. Ha egy tűz és egy víz akkor füst. Ha egy levegő és egy tűz akkor hőhullám. Ha egy vìz és egy föld akkor sár. Ha egy víz és egy levegő akkor köd. Ha egy föld és egy levegő akkor homok. Ha egy tűz és egy föld akkor hamu. Értitek?-kérdezte a tanárnő mire mindannyian bólintottunk.
-Oké, most a feladatotok az összekulcsolt keziteket előre nyújtani.-Előre nyújtottuk a kezeinket, és erre az összes reakció működésbe lépett... legalábbis a legtöbbeknél..mert voltak olyanok akiknek nem sikerült előszőr.
-Most mindenki koncentráljon a saját erejére.-folytatta a tanárnő
Erősen öszpontosìtottam a képességemre és erre vörös fény áradt belőlem. Ránéztem a többiekre akiket szintén fény vett körül, csak az a sajátjuk volt.
-Hűha! Nem gondoltam hogy mindenkinek azonnal menni fog. Ügyesek vagytok. Akkor most mindenki a saját erejéből löveljen kicsit középre.-megtettük amit kért. És olyan történt amire nem nagyon számítottunk. Kózéppen az erőnk összekeveredett és a bent lebegő dolgokkal együtt a magasba lövelt.
-Természetesen ez nem csak egy szép fénysugár közös erővel, ez egy igazi fegyver tud lenni ha úgy alkalmazzuk. De ezt majd következő órán. Változzatok vissza!-adott parancsot a mester. Mindenki vissza változott a másik alakjára.
Lily tátott szájjal felém bökött.
-Mi van?-kérdeztem
-A-a hajad... vagy öt tincs vége narancs szìnű. - felhúztam a szemöldököm, aztán az ujjam közé csippentettem egy tincset(azt amelyikre mutogatott) és tényleg narancs volt a vége!
-Öhm.. váó! De neked meg lilás
-Mii?? -ő is megnézte a haját meg Ash és Em is.. és Ashleynek zöldes volt az alja néhány tincsének, Emmának meg világos kék. Körbenéztem de a többieken nem volt ilyen változás.
-Mrs.Thompson? Mi történt?-mentem oda a tanáromhoz a barátaimmal és sorra mutattam a hajunkra.
-Ó!-kapta a szája elé a kezét- Ezek szerint innen ti vagytok...
-Mik vagyunk mi?-nézett rá Emma
-A "kiválasztottak"-rajzolt kacskakörmöket
-Mármint hogy?
-Minden csoportból ezután a feladat után négy elem kiválasztódik,és ezt a haj mutatja meg. Ez azt jelenti hogy nagy hatalmatok van.-mosolygott ránk.
Az istállóban:
-Na, mizu nagyfiú?-léptem be a sárkányomhoz. Válaszul fujtatott egyet és hozzám dörgölődzött
-Mennél már haza mi? Nyugi én is elég fárasztó napom volt ma... de holnap nem kell jönni ez a hónap csak egy nap.-mosolyogtam mire Parázs megnyalt.
-Na! Ez csikis! Induljunk édesem.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Tűz Lány 《Befejezett》
FantasiHello! Most őszintén.. ki ne vágyna arra hogy valamelyik elemet irányítsa?! Itt a mi főszereplőlányunknak a tűz jutott. A barátnőinek a többi. Vajon az erő mekkora felelőséggel jár? A főszereplőnk: Jenna Morgens megmutatja hogy milyen ha az egész cs...