A kiképzőközpont előtt:
Az út tök jól telt. Annyit beszéltünk és röhögtünk a lányokkal hogy már fáj a szám.
A kiképzőközpont hatalmas. Voltam már itt párszor de most kicsit máshogy néz ki. A díszítés más.
Annyira elbámézkodtam, hogy nem vettem észre azt hogy Lara bökdös. Csak arra reagáltam amikor kicsit meglökött.
-Hé! Mi van? -fordultam meg.
-Az van, hogy sietnünk kéne ha jó szobát akarunk. Te meg itt csak bambulsz... gyere már! -húzott magával mosolyogva.
A szállásnál:
-Na gyerekek akkor menjetek és válaszatok saját szobát. Négyen lehetnek egy szobában!-mondta Mr.Fire.
A lányokkal azonnal neki indultunk (majdnem fellöktük a tanárurat). Csak szaladtunk, be-benézve a szobákba, hogy melyik a legjobb. Végül megálltunk az egyik előtt.
- A 603-mas szoba... hmm.. jónak tűnik. -mondta Zoé. (Azért ilyen nagy szám mert kb a 3.emeleten voltunk..)
-Szerintem is... legyen ez!-válaszoltam. A többiek bólintottak és már beissuhantunk az ajtón.
Négy ágy volt. Mindenki azonnal lefoglalt egyett. Az enyém az erkély melleti lett.-Már csak egy kérdés maradt. Kik alszanak majd egymás mellet?-kérdezte Eva.
-Hát nem tudom...
-Én szivesen alszok Jenna mellet.-mondta Lara és rámnézett.
-Nekem mindegy! De akkor átcuccolok ha kell Lara mellé.-mondtam.
-Jó, akkor ez meg van oldva. -jelentette ki Zoé
Hát... mégse lett az enyém az erkély melleti ágy... de Lara mellet is jó.
Lefekvésnél:
A takarodót Mr.Fire fél 11re mondta. Még van egy óránk addig.
-Mit akartok csinálni?-kérdezte Eva.
-Hát.. megint beszélgethettnénk.-ajánlotta Zoé.
-Oké.-egyeztünk bele.
-Kérdés-feleletezve! Senki nem hazudthat!-tette hozzá.
Mindenki bólintott aztán belekezdtünk.
-Ki kérdez elősszőr?-kérdeztem
-Számoljuk ki.-mondta Lara.
Neki is állt számolni valami bugyuta mondókával amit talán oviban tanult. És... Zoé!
-Na Zoz! Te kérdezel.
-Oké. Öhmm.... Eva!
-Zoé!-bolondozott Eva
-Van barátod?-kérdezte
-Van. -mosolygott
-És hogy hívják?-folytatta Zoz
-Á-á-á! Egyszerre egy kérdés!-figyelmeztette Evi. Zoé lehajtotta a fejét és úgy tett mintha megsértődött volna. Erre Eva megpuszilta.
-Hmm akkor most én kérdezek,igaz?-húzta fel a szemöldökét.
-Igen. Válassz.-mondtam
-Akkor... Jenna! Megmernéd mutatni a legemberibb a lakod?
-Meg. Ma úgyis látni fogjátok. Meg én is a tieteket.-válaszoltam.
-Mondjuk ez igaz.-mondta Lara.
-Lara pssszztt!!! Gondolkoznom kell meikőtöket kérdezzem!-csitítottam a szeleburdi barátnőm.
-Jó,nyugi... gondolkozz -nyomott egy puszit az arcomra. Felnevettem.
-Óké! Megvan! Lara, milyen színű az emberi hajad?
Huncutan elvigyorodott majd megszólalt.
-Vörös.
Mindannyian csak bámultunk rá.
-Na! Arra kiváncsi vagyok-kacsintottam rá.
-Lehetsz is! Na akkor Zoé. Összejönnél Chrissel?-húzta ravaszan a száját Lara. Zoz elpirult majd megszólalt.
-Igen.
-Hu hu hu hú! Szerelem van a levegőben!-poénkodott Lara.
-Jaaj! Hagyj!
-Jó jó. Nyugalom.-kacsintott Lar.
Zoé folytatta a kérdezést.
-Akkor aki nekem válaszol az... Jenna lesz.
-Remek.-sóhajtottam mosolyogva és fújtam egy kis lángot.
-Na! Azért ne gyújts fel! -nevetett
-Nem akarlak.-mosolyogtam
-Itt a kérdés. Átváltoztatnád a fiúd? -kérdezte, én meg egy pillanatra lefagytam. Elkell mondanom...
-Igen.-bólintottam
ESTÁS LEYENDO
A Tűz Lány 《Befejezett》
FantasíaHello! Most őszintén.. ki ne vágyna arra hogy valamelyik elemet irányítsa?! Itt a mi főszereplőlányunknak a tűz jutott. A barátnőinek a többi. Vajon az erő mekkora felelőséggel jár? A főszereplőnk: Jenna Morgens megmutatja hogy milyen ha az egész cs...