A ház előtt:
-Köszi a fuvart Nick!-mosolyogtam rá.
-Van mit. Éppen egy borzasztó gyönyörű lánnyal találkoztam volna.-röhögött. Hát igen.. más mint a testvére. Logen aranyos,hűséges és nagyon tud szeretni. Nick pedig.. egy nőcsábász.. sosem tartott egy-egy kapcsolata tovább mint 3 hónap. Ez volt a leghosszabb. Azt a lányt sajnálja is,nagyon.
-Így,hogy eljöttél értünk,a világ legszebb lányával találkoztál.-karolta át a derekam Logen és egy puszit nyomott a fejemre. Elpirultam.
-Meg hiszem azt.-kacsintott Nick,majd beszállt a kocsijába.
-Akkor menjünk be.-mondtam
A házban:
Senki nem volt otthon. Bementem a konyhába hátha hagytak valami üzenetet a hűtőn és nem kellett csalódnom.
"Szia Kincsem!
Ma apuval nem leszünk itthon,körülbelül holnap a délelőtt folyamán érünk haza.
Addig is legyél jó.
U.I.: Emma Adamnél van. Ő majd hìv ha jön haza.
Puszi:anya"
Ahogy elolvastam,éreztem,hogy hátulról két kéz átöleli a derekam.
Logen az állát a fejem tetején pihentette.
-Log?-simítottam végig a feje bubján.
-Hmm?
-Nézünk valami filmet?-kérdeztem.
-Persze.-engedett el.
-Akkor gyere.-fogtam meg a kezét és elindultunk a szobámba.
A szobában:
Logen nagy nehezen belement,hogy valami romantikus filmet nézzünk. Ìgy valami tényleg borzasztó nyálas filmet választottam,hogy megszivassam.
-Ne már Jenna...-nyavajgott.
-Jaaj.. a kis Logenkének nem tetszik a mese?-gügyögtem,mire felröhögött. Én is nevettem,majd eldöltem az ágyon. Logen,nemes egyszerűséggel hanyadt feküdt a lábamon,így meg sem tudtam moccani.
-Öhm... Log.. ha leszállnál a lábamról,azt megköszönném.-mondtam,mire ő lekászálódott a lábamról és fölém mászott. A kezeit a két oldalamra tette.
Megfogtam az arcát és mégközelebb húztam. Az ajkainkat már csak pár miliméter választotta el.
-Mit szólnál hozzá,ha folytatnánk amit a tisztáson elkezdtünk?-leheltem a kérdést. Nem tudom mi ütött belém... lehet,hogy a főnix és a nyaklánc még jobban kihozza belőlem a tüzet?Logen válasz helyett,megtette azt a pár milimétert és megcsókólt. A lágy csókból hamarosan egy hosszú és szenvedélyes csók lett.
A kezei a cobomat simogatták. Ahol a bőrömet érte a keze ott izzani kezdtem.
A nyakamat kezdte csókolgatni,nekem pedig egy szaggatott sóhaj szakadt fel a torkomból. Minden csókjánál édes bizsergés futott rajtam végig.
Lassan a felsője sarkáért nyúltam és lehámoztam róla a ruhadarabot. Izmos felsőteste,akárhányszor látom,megbabonáz. Hogy lehet valaki egyszerre ilyen kedves,aranyos,okos és egyben még szexi is. Egy főnyeremény.
Logen megfogta a szoknyámat és egy mozdulattal lerántotta rólam.
Újra egy hosszú csókba húztam,majd a nadrágja is lekerült a földre.
Éreztem,hogy fellángolok. Minden porcikám parázslott,de hát még is csak tűz vagyok vagy mi.
Már csak pár réteg választott el minket. Log újra fölém kerekedett és csókokkal hintette a vállamat,a nyakamat,a kulcsontomat. Megfogtam a melkasát és magamra húztam. Hevesen megcsókoltam,mire egy nyögés hagyta el a száját. Kezei a melltartómnál időztek.
Félbeszakította a csók-csatánk és a fülemhez hajolt.
- Biztosan akarod? Biztos ma? Biztos most?-kérdezte suttogva,úgy,hogy a szája súrolta a nyakam.
-Igen akarom! Ma! És ha nem téped le rólam a melltartóm,megteszem én!-mondtam kicsit hevesen, a szemem pedig fellángolt. Log kajánul elvigyorodott,majd megtette amit kértem.Na életeim! Itt a sokatok álltal várva várt átváltoztatós rész.
Hogy sikerült-e átválltoztatni Logot,az a következő részekben kiderül.
Remélem tetszett ez a rész,bár nem volt olyan hosszú mint a többi szokott.
Legyetek jók!
Puszi: iluus03😍😘💕💕❤
YOU ARE READING
A Tűz Lány 《Befejezett》
FantasyHello! Most őszintén.. ki ne vágyna arra hogy valamelyik elemet irányítsa?! Itt a mi főszereplőlányunknak a tűz jutott. A barátnőinek a többi. Vajon az erő mekkora felelőséggel jár? A főszereplőnk: Jenna Morgens megmutatja hogy milyen ha az egész cs...