1.rész

8.8K 362 58
                                    

Jaaj.. néha olyan kimerít az erőm.. Mármint tök jó hogy tudom irányítani a tüzet,teremteni meg ilyenek de akkor is.
Most jut eszembe! Még be sem mutatkoztam. A nevem Jenna Morgens,16 éves vagyok és mint mondtam tudom irányítáni a tűzet. Hogy ez miért is van így? Azt nem tudom,csak anyit hogy ez egy nagy hatalom. Több ember is van ilyen mint én. Például a tesóm,Emma a vizet uralja. Ikrek és tiszta ellentétek... hát ez van. De anyukám a levegőt míg apu a földet. Ilyen a mi családunk. A rokonok is úgymond idomárok. Az egész família. Mit is tudnék erről még mondani... ó! Hát annyi a lényeg hogy az erőt elég kacifántosan lehet továbbítani.. vagy úgy kell születned már hogy az erő megvan neked a szüleid álltal (mint nekem) vagy öhm... nemikapcsolattal... talán késöbb elmagyarázom.
Igazából imádom uralni a tüzet. Felüdítő érzés amikor pl az ujjaidon táncoltatod. És ha akarok lángolni is tudok... vagy csak simán átváltozom. Bármikor. A barna hajam vörös lesz, a zöld szemem pedig narancs. A bőröm is narancsosabb színt vesz fel. Aztán kész is vagyok.
Térjünk vissza arra hogy miért vagyok kifáradva. Ma egésznap betegségre hivatkozva ,,lógtunk" a suliból. Pedig igazából a mi sulinkba mentünk tanulni. Minden hónapba egyszer kell mennünk a varázsiskolába. Ahol tanuljuk használni a képességünk és még sok trükkött.
***
Ma reggel:
-Jenna! Gyere már elkésünk! -kiabált nekem a testvérem a nappaliból. Lebaktattam a lépcsőn már átváltozva. A bakancsom csak nyikorgott a falépcsőn annyira siettem. A narancs beütésű bőrömet kiemelő vörös szoknya és boleró volt rajtam. A testvéremen ennek a szerelésnek a párja volt. Sötétkék szoknya fehér boleróval. Ő is átváltozva állt és szépívű kék szemöldökét felhúzta.
-Miért voltál ilyen lassú csigácskám? Már megint Logennel beszéltél annyit mi?
-Nem. Csak nem találtam a lábbelim.-mutattam az egyetlen kiegészítőmre ami olyan volt mint a tesómé.
-Jó, mindegy. De mostmár gyere mert Lily és Ashley már vár minket.-a legjobb barátaink akik szintén elemek. Lily a szelet irányítja. Ashley pedig a földet. A négy elem.
Kimentünk az ajtón ahol a sárkányaikon ülve vártak minket a barátaink.
-Na hellóka!-köszönt jókedvűen Ash.
-Szia
-Hol voltatok eddig?- nézett rám kérdőn de mielőtt válaszolhattam volna Emma közbeszólt.
-Jenna már megint tökörészett.
-Hé! Annyira nem is! -húztam fel az orrom nevetve.
-Jó, nyugszik mindkettő! Csak szálljatok már fel szegény jószágaitokra-szólt már Lily is. Ránéztem az én gyönyörű tűzvörös sárkányomra.
-Szia Parázs!-simítottam meg az orrát. Fújtatott egyet és beledörgölődzött a kezembe.
Felugrottam a hátára és amikor már mind készen álltunk szárnyaltunk is az iskolába.

A Tűz Lány 《Befejezett》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora