A suli előtt:
Lara és a többiek vártak rám. Odamentem hozzájuk.
-Elkéstem? -kérdeztem Larától
-Csak egy picit, de még Mr.Fire sincs itt.-mondta
-Akkor jó.-mosolyodtam el.
-Sárkányokkal megyünk? -lépett oda hozzánk Eva. Úgylátszik próbal kedves lenni.
-Nem tudom, majd a tanárúr megmondja ha ideér.-válaszolta Lara.
-Oksi.-mosolyodott el Eva. Olyan fura ilyen kis aranyosnak látni...
Egyszercsak azt vettem észre hogy valaki bámul. Megfordultam és szembe találtam magam Zoéval az egyik tűzlánnyal.
-Szia Jenn! Tetszik a hajad, mikor festetted be és hol? -nézett rám a nagy szemeivel.
-Én, nem... nem festettem be.-válaszoltam. Az arca tanácstalan lett aztán újra megszólalt.
-Akkor miért ilyen?
-Hát... mert átváltozott ilyenné.
Ekkor Lara is bekapcsolódott a beszélgetésbe.
-Úúú! Jenna! Rohadt szerencsés vaagy ugye tudod?! Erről olvastam már és ahh.. kibaszott szerencsés vagy -mondta "enyhén" pörgősen.
-Igen,tudom. És ez rohadt nagy megtiszteltetés.-mosolyodtam el.
-De te megérdemled. -kacsintott rám,mire én szorosan átöleltem.
-Köszönöm-suttogtam a fülébe. Mire szorosan magához szorított.
-Na,jőn Mr.Nekéssetekelsehonnanmerténúgyiselkésekhelyetetek tanárúr.-mondta Eva, mire mindannyian elkezdtünk röhögni.
-Sziasztok gyerekek! -köszönt Mr.Fire
-Jó estét Mr.Fire!-köszönt az összes tűz kórusban.
-Na, akkor mindenki vigye be a sárkányát a helyére mert repülő buszal megyünk! -mondta nevetve.
Nem tudom,mi a francnak örül ennyire?!
-Holnap majd mindenkinek az egyik hozzátartozója eljön az állatáért! Addig ügyelnek rá itt.
Oké, mondjuk ez jó,hogy az én kis Parázsom csak egynapot lesz itt.
-Ha mindenki kész, induljunk!-mondta a tanár. Megszámolta megvagyunk-e mindannyian aztán beszálltunk.
A buszban:
Olyan jó, hogy volt egy 4 személyes hely,mert így tudtunk négyen egymás mellé ülni.
Egyfolytában csak beszéltünk és beszéltünk.
-Hallod Lara? Te szereted a narancs hajad? -kérdezte Zoé, Larától.
-Igen, mi bajom legyen vele? -kérdezte Lar.
-Semmi, csak kérdeztem.-válaszolta és megsimította saját arzén sárga haját.
-Neked van bajod a tieddel?-néztem rá kérdőn
-Nem,nincs.
-Ajánlom is,mert ez különleges szín-kacsintottam rá. Mondjuk most enyém a legkülönlegesebb. Már az összes tincs alja ombrésan narancs. A vöröshöz illik a narancs.
-Hát nekem is tetszik a sajátom-mosolygott Eva. Hát igen, a bordó haja tényleg gyönyörű.
-Akkor mindenki elégedett?-nézett Lara.
Egyszerre mindannyian bólintottunk.
-Akkor jó.-kacsintott ránk.
-Valami másik téma?-kérdezte Eva
-Öhm... mondjuk hogy Jenn miért késett?-ajánlotta fel Zoé. Elpirultam mire a három barátnőm neki állt húzni.
-Na akkor miért is késtél Jenny baba?-lökött oldalba Lar
-Azért késtem Larry baba, mert elköszöntem a barátomtól. -mondtam mosolyogva.
-Jaj! Annyit beszélsz hogy a baratom így a barátom úgy! Mesélj már róla!-nézett rám Zoé
-Oké, oké mesélek. Mit szeretnétek tudni?
-Mióta vagytok együtt? -kérdezte Eva
-Két éve.
-Ó! És hogy hívják?
-Logen.-válaszoltam szerelmesen sóhajtva.
-Cuki név. Hogy néz ki?-kezdett Lara is a kérdezésbe.
-Barna haja van, szürke szeme. Magas és még izlésesen edzett.-soroltam.
-Aha, egyszóval helyes mi? -mosolygott ravaszul Lara.
-Az, nagyon is az.
-Huh. És mit mondott mielőtt eljöttél ide? -kérdezte. Elmosolyodtam. Eddig nem sokszor mondta hogy szeret, csak éreztette. De most hogy mondta... nagyon jó volt.
-Azt mondta hogy: Szeretlek
-Jaaj de édi!-mondta Eva és Zoé egyszerre.
-Az.-bólintottam.
Sziasztok drágáim!
Mint láthatjátok ezen a hétvégén igen sok rész volt. 😉😍😘😙 remélem örültök neki.❤ Majd hozom a kövit. És ezen a héten (mert ugye ezt vasárnap rakom fel) hétközben azért nem volt rész mert erdei suliban voltam 😊😉 Ezért volt ez a sok kárpótlás... meg mert volt ötletem. Vigyázzatok magatokra. Imádok mindenkit!
Puszi: iluus ❤💋
YOU ARE READING
A Tűz Lány 《Befejezett》
FantasyHello! Most őszintén.. ki ne vágyna arra hogy valamelyik elemet irányítsa?! Itt a mi főszereplőlányunknak a tűz jutott. A barátnőinek a többi. Vajon az erő mekkora felelőséggel jár? A főszereplőnk: Jenna Morgens megmutatja hogy milyen ha az egész cs...