A suliban:
Azonnal ahogy beléptünk az ajtón több barátunk is odafutott hozzánk.
-Sziasztok lányok!-köszöntött minket Lara az egyik velünk egyidős tűz.
-Szia Lara! -köszöntem vissza.
-Jenn! Megy már az hogy lángolva felemelkedj?
-Öhm... nem is tudom.
-Na! Próbáld meg. Nézd nem te lennél az egyetlen aki gyakorol a folyósón.-mutatott körbe. És tényleg! Volt egy diák aki épp egy óriási szikladarabot egyensújozott a levegőben, vagy épp egy víz fiú aki esőt zúdított a többiekre. Szóval igaza volt Larának de félek hogy elrontom. Igazából sikerült már de eddig csak akkor amikor mérges voltam, ezért kell elsajátítanom simán is.
- Jó. Megpróbálom.-mentem bele. Odanyomtam Ashley kezébe a könyveim és széttártam a kezem. Elősszőr a lábam izzani kezdett aztán lassan meggyúlladt. Ahogy átjárt az ismerős érzés magabiztosabb lettem. A tűz már a derakamnál volt ezért elkezdtem emelkedni. Gyorsabban kezdett elnyelni a láng. Én meg pörögve egyet teljesen felgyúlladtam. A hajam fölöttem lángolva húllámzott. A szemem már akkor kigyúlladt amikor elkezdtett a lábam égni.
-Wow Jenna! Ügyes vagy. -tapsolt Lily.
Lassan leereszkedtem és kioltottam a lángokat. Sértetlen volt a ruhám és én is.
-Hah, méghogy nem megy!-horkant fel Lana viccesen.
Elmosolyodtam. Csak most vettem észre hogy egy kisseb kör gyűlt körém. Mire valaki kicsörtetett felém. Eva...
-Na mivan Jennuka? Sikerült megtanulni egy ilyen alapvető dolgot?-nézett rám lenézően. Felhorkantam.
-Neked se ment. Nem értem megint mit játszod magad.
-Hah. Méghogy nekem ne menne? Csak figyelj kis liba.-mondta aztán ő is elkezdte a feladatot. Előszőr ment neki annyi hogy elindult rajta a lángolás... de aztán elvesztette az uralmát. Felgyújtotta a mellete álló kezében a könyveket aztán saját ruhájába is belekapott a tűz mire összerogyott. Emma gyorsan eloltotta őt. Oda térdeltem mellé és felé nyújtottam a kezem.
-Gyere. Velem is ez történt először.
Megfogta a kezem és lassan felhúztam. Próbáltam vele kedves lenni hogy az évek során kerekedett elenségeskedést végre abba hagyjuk.
- Kö-köszönöm. - mosolygott mire vissza mosolyogtam rá.
-Nincs mit. Társadnak segíteni kell.
-Ebben igazad van -mondta
***
Mentünk órára. Mr.Fire (kreatív név egy tűzidomárnak) odahívott magához.
-Jenna, láttalak a folyósón. Nagyon szép volt. Gratulálok hogy ennyire jól elsajátítottad az erőd. Úgyérzem kicsit nehezebb feladatokat is próbálhatnánk majd órán. Mitszólsz?
-Hát előszőr is köszönöm az elismerést. És szerintem remek ötlet. - mosolyogtam a tanáromra
Hallihó!😊
Nem tudom hányan olvassák a storym... De akik igen azoknak remélem tetszik. Majd a kövi részben Jenna napja további történéseiről olvashattok😉 Holnap sajnos nem lesz a 3.rész azt talán csak szerdán tudom prezentálni😯😯 Addig is legyetek jók.
Millió puszi: iluus
YOU ARE READING
A Tűz Lány 《Befejezett》
FantasyHello! Most őszintén.. ki ne vágyna arra hogy valamelyik elemet irányítsa?! Itt a mi főszereplőlányunknak a tűz jutott. A barátnőinek a többi. Vajon az erő mekkora felelőséggel jár? A főszereplőnk: Jenna Morgens megmutatja hogy milyen ha az egész cs...