Sziasztok!
Mivel sokan írták,hogy legyenek múltbeli/régebben történt dolgok,ezért most itt az első ilyen.
És akik arra vágynak,hogy legyen más szemszög,ígérem,már ötletelek. Most pedig jó olvasást kívánok.Két évvel ezelőtt~Logenék háza felé:
Már elkéne mondanom neki... már nem titkolózhatok előtte,már nem veszi be a beteg voltam,azért nem jöttem suliba zagyvaságot. Elkell mondanom neki mi vagyok. Nem húzhatom tovább! Ha a tesóm barátja jól fogadta,amikor ő elmondta neki,akkor az enyém is jól fogja. Legalább is remélem...Ezernyi gondolattal a fejemben fordultam be Logenék utcájába. A lábaim,minél közelebb kerültem a házhoz,egyre jobban remegtek.
A ház előtt már azt éreztem,hogy legszívesebben visszafordulnék. De mégis megtettem az utolsó pár métert és bekopogtam.Logen mosolyogva nyitott ajtót,majd magához ölelt.
-Szia Jenn. Gyere be!-fogta meg a kezem.
Logen szobájában:
Leültünk az ágyra. A szívem a torkomban dobogott és érezten,hogy ver a víz. A hasam görcsölt. Komolyan mondom,úgy éreztem magam,mint akit visznek a hóhér elé..
Felnéztem Logenre és belenéztem,gyönyörű szürke szemébe.
-Lo..Log. Mo-mondanoomm keell va-va-valamit.-kezdtem dadogva.
-Talán valami baj van?-szorította meg a kezem.
-Neem.. vagyis dee... vagyis ahh..-temettem a tenyerembe az arcom.
-Nyugodtan elmondthatod.-húzott magához átkarolva a vállam. Elvettem a kezem az arcom elöl és ránéztem.
-Nem az vagyok akinek hiszel,vagyis nem teljesen...-próbáltam elmondani.
-Miért,valami rosszba keveredtél? Bűnözés vagy mi?-húzodott egy kicsit távolabb.
-Nem.. dehogy-nevettem fel.-Csak tudod,én kicsit más vagyok mint a legtöbb ember.
-Ezt eddig is tudtam.-puszilt meg.
-Nem. Máshogy is más vagyok.
-Ezt hogy érted?-kérdezte
-Én egy... egy...
-Egy micsoda?
-Egy tűzlány vagyok.-mondtam ki. Olyan furcsa arckifejezést még nem láttam mint az övé volt.
-Ahh... megmutatom.-mondtam és egy lángot fújtam magam elé. Most hátrahökölt és dermedten nézett rám.
-Megmagyarázhatom,ha meg engeded. -ajánlottam. Lassan bólintott mire belekezdtem.
-Tudod,van a négy elem. Tűz,víz,föld,levegő. Ezeket az erőket olyanok uralják mint én, több százan mindegyik erőből. Én a tüzek "gyermeke" vagyok,a tesóm a vizeké,a szüleim közül anya levegő apa föld. Az egész család hordozza a génnt. És... hát... az osztályunkból még vannak rajtam és Emmán kívül..-meséltem
-Kik?
-Lily levegő,Ashley föld.-mondtam.
-Azta!
-Ja... egyenlőre legyen ennyi elég. Remélem hiszel nekem. Ez majd mindent megmagyaráz.-álltam fel és az ajtó felé indultam.
-Várj!-rántott vissza.
-Igen?
-Hiszek neked.-mondta hallkan.
-Tényleg?-néztem rá csillogó szemekkel.
-Igen,én mindig tudtam,hogy különleges vagy.-húzott oda magához.
Megcsókoltam,miközben majd kicsattantam az örömtől. Hisz nekem,és ennél jobbat nem is képzelhetnék.
-Szeretlek.-súgtam mikor elengedett.
-Én is téged tűzlányom.-ölelt meg és nyomott egy puszit a fejemre.Hát igen, így történt az,hogy elmondtam Logennek mi vagyok.
Ezek után, egyre több mindent meséltem el neki az erőmről és a többiek erejéről.
Egy ilyen beszélgetésen mondtam meg neki,hogy őt is áttudom változtatni,ha akarja. Akkor meg is beszéltük,hogy majd akkor ha betöltöttük mind a ketten a tizenhetet. És most,hogy betöltöttem... most már... bármikor megtörténhet...Na,csillagvirágaim.
Ez volt az első visszatekintés. Ígérem,lesz még 😉. A következő,azaz a 23.rész is meglepetéseket tartogat. Majd meglátjátok milyet,de szerintem tetszeni fog 😘😘😏
Legyetek jók. (Ha tudtok..😄😂😈😈)Puszii: iluus03 ❤❤
YOU ARE READING
A Tűz Lány 《Befejezett》
FantasyHello! Most őszintén.. ki ne vágyna arra hogy valamelyik elemet irányítsa?! Itt a mi főszereplőlányunknak a tűz jutott. A barátnőinek a többi. Vajon az erő mekkora felelőséggel jár? A főszereplőnk: Jenna Morgens megmutatja hogy milyen ha az egész cs...