Nos itt az ígért kérdezz felelek
Kitti333 kérdései:
-Ki lenne a legjobb barátod a szereplők közül?~Huh.. nehéz kérdés. Lányok közül talán Ashley vagy Jenna. Fiúk közül szerintem Log.
-Milyen elem lennél?
~Tűz.
-Ha más nevet kellett volna választanod Jennának és Emmának mi lett volna az? Vagy máson nem is gondolkoztál?
~Igazából a történet alapja már rég meg volt a fejemben olyan 2-3 évvel ezelőtt. A nevek mások voltak és az alap történet is eléggé eltért de mégis abból született meg a Tűz Lány. A két fő hős neve: Barbara és Emma volt. Az Emma maradt,viszont más nevet akartam a Barbara helyett. Mivel minden könyvembe más nevet akartam a főszereplőknek és mert ebben az időben néztem a Kínos nevű sorozatot amibe a főszereplő csaj neve Jenna ezért lett ez.
-Ha muszáj lenne a főbb szereplők közül valakinek meghalnia,ki lenne az?~Ilyenen soha nem akartam gondolkozni.. de bogarat ültettél a fülembe.. hát nem is tudom. Mindegyik szereplőmet szeretem valamennyire. De kit ölnék meg? Talán.. de csak talán.. Evát. Ne kövezzetek meg,de vele nincs annyi tervem és hiába lett aranyosabb én őt tudnám nagy nehezen elengedni. (Hah sokan tuti arra vártatok h Emmát vagy ilyeneket küldenék nyugovóra. Hát én nem vagyok ilyen. 😉)
Dorko_ kérdései:
-Honnan jött az ötlet,hogy legyenek benne elemek?
~Úgy,hogy imádom a négy elemet. Meg a fantasykat és gondoltam miért ne?
-Melyik elem a kedvenced?
~ A Tűz!
-Melyik szereplőt szereted a legjobban?
~Mindegyik a szívemhez nőtt de Jenna az én kis tűz lányom.
-Honnan jött az egész könyv ötlete?
~Nem tudom. Csak úgy kipattant az agyamból.
-Hancsi- kérdései:
-Hogy törted el az ujjad?
~Ugye kézilabdázom. Egyik edzésünkre jött két kapus fiú is.. hát lehet hogy ezért nem tom.. de amikor edzés végén meccseztünk egymás ellen belenyultam a labdába. Nem mentem le a pályáról.. nem sírtam annyira.. de borzasztóan fájt. Aztán megint belenyultam és vége lett az edzésnek. Mindenki azt hitte csak megzúzódott. Eléggé meglepett mindenkit,hogy műteni kellett..
-Mikor kezded el az új könyvet? (Dátumra gondolok)
~Öhm.. hát.. nem tudom. De decemberbe már hozni szeretném.
-Lesz a 2.könyvben Nick szemszög.
~Nos.. mivel a vizek átváltozása nem annyira fájdalmas.. ezért lehet.
-Meddig van begipszelve a kezed?
~Fogalmam sincs. Mivel újra kellett műteni ezért újra kezdődik a hat hét ezáltal olyan 8hétre tippelek.
-Nagyon fáj,hogy itt kell hagynod ezt a könyvet?
~Természetesen hiányozni fog. De mivel jön a folytatás ezért nem búslakodok sokáig.
-Eredetileg mennyi részesre tervezted ezt a storyt.
~Pont ennyire.
-Miben hasonlítotok,külömböztök Jennával?
~Belsőre hasonlítunk. Külsőre hát.. Jenna szép,zöld szemű, nekem kékes szürkés zöldes barnás a szemem.. és hát a szépség.. khmm.. de Jenn is magas meg én is.. mondjuk ő nem 180..ő olyan diszkrét 170-175.
Beki2003 kérdései:
-Meddig lehet rajzot csinálni?
~Adok egy jó dátumot.. mondjuk.. hmm.. október 3!!!!!
-Mondj öt olyan dolgot Jennárol amit eddig nem tudunk!
~Jenna természetesen szereti sminkelni magát.
.Tud íjjászkodni
.Kedvenc fagyija az áfonyás
.Imádja a gyerekeket
.Nagyon jó tanuló-Mire számíthatunk a második részben?
~Durva csavarokra. És meglepetésekre.
Nos köszönöm a kérdéseket. Jöjjenek az infók.
Rohadt sok story várható még tőlem. Ha minden jól megy.
Még egy díjat kirakok,eredmény hirdetés,epilógus és végleg vége az első résznek.
Puszi és ölelés: iluus03
JAH ÉS AKI JÖN SZJG TALIRA SZOLJON! HA MINDEN JÓL MEGY OTT LESZEK ÉS TALÁLKOZHATUNK.
ESTÁS LEYENDO
A Tűz Lány 《Befejezett》
FantasíaHello! Most őszintén.. ki ne vágyna arra hogy valamelyik elemet irányítsa?! Itt a mi főszereplőlányunknak a tűz jutott. A barátnőinek a többi. Vajon az erő mekkora felelőséggel jár? A főszereplőnk: Jenna Morgens megmutatja hogy milyen ha az egész cs...