33.rész

1.7K 156 10
                                    

Jenna:
Sietösen húztam Logot le a lépcsőn.
-Jenn,lassíts már,mingyárt pofára esünk!-röhögött. Én is felnevettem,majd befordultam a konyhába.
-Mit kéne enni?-néztem be a hűtőbe. Logen átkarolta a derekam és a vállam fölött bámult a hűtőbe.
-Tojásrántotta?-kérdezte.
-Jó,de akkor,te csinálod most.-pusziltam meg.
-Jó.-adta meg magát.
-És te addig mitcsinálsz?-nézett rám.
-Megnézem,itthon van-e Em.-válaszoltam és elindultam a tesóm szobájához.
Emma ajtaja előtt:
-Emma?-kopogtam. Nem jött válasz,ezért a szememet eltakarva beléptem a szobába. Senki sem kiváncsi a tesójára meg a pasijára egy ágyban...
-Em?-szólaltam meg megint. Ismét nem érkezett válasz. Elvettem a szemem elől a kezem.
Hát.. Emma nem volt itthon.. Az ágya tökéletesen bevetve,minden a helyén.
Kislisszoltam a helyiségből és vissza indultam Logenhez.

-Na van Emma?-kérdezte a serpenyőben kavargatva a tojást.
-Nincs Emma.-válaszoltam és leültem egy bárszékre.
-Hát akkor,lehet Adam más lesz mint volt?-húzta fel a szemöldökét.
-Bolond vagy. Lehet,csak ott aludt.-mondtam.
-Ja,lehet,de nem biztos.-tette fel a mutató ujját.
-Inkább a kajával foglalkozz.-röhögtem.
-Igenis főnök asszony.-válaszolt.
-Tudod,hogy imádom mikor ilyen bolond vagy. -sóhajtottam szerelmes pillantást vetve felé.
-Persze,hogy tudom. Külömben nem lennék bolond.-tette le elém a serpenyőt egy deszkára. Nyomott egy puszit az arcomra,majd elővett két tányért és evőeszközt.
-Tessék parancsolni.-ült le a mellettem lévő bárszékre.
-Köszi.-mosolyogtam rá és nekiálltam falatozni.
...
-Jenn?-nézett rám kaja közben.
-Hmm?
-Mikor.. lehet megtudni,tűz leszek-e vagy sem?-kérdezte óvatosan.
-Változó.. pár nap,vagy egy hét.-válaszoltam.
-És szerinted mi leszek?-húzta félmosolyra a száját.
-Mi mindent megtettünk azért,hogy tűz legyél.-válaszoltam és magamhoz húztam. Gyengéden megcsókolt.
-Az biztos.-kacsintott és felállt a pulttól az edényeket pedig a mosogatóba rakta.
Ekkor ajtónyitódásra lettünk figyelmesek.
Emma Adam ölében volt és egymást csókolva jöttek be az ajtón.
Log magához rántott és befogta a számat a kezével. Szorosan hozzásimultam.
Tudtam,miért fogta be a szám.. nem akarta,hogy tudják már ébren vagyunk.
Meghallottam a beszélgetésüket.
"-Jenna?-kérdezte Adam kapkodva a levegőt.
-Ne izgulj,még tuti Logennel alszanak a szobájában.-válaszolta Emma.
-Akkor jó.-mondta Adam."
Inkább a többit nem akarom hallani..
Még jó,hogy a tüzeknek nagyon jó a hallásuk. Minden elemnek van ilyen képesége,hogy az egyik érzék szerve kifinomultabb mint másoké. A vizeké a látás,a levegőké a szaglás és a földeké a tapintás.
-Hallotál valamit?-súgta a fülembe Log.
-Aha.
-Mit?-kérdezte
-Annyit mondok,lehet igazad lesz..-utaltam a nem sokkal ezelötti beszélgetésünkre.
Éreztem a nyakamnál,hogy elvigyorodik.
-Csináljunk úgy,mintha most keltünk volna fel?-kérdezte.
-Nem tudunk felmenni,a nélkül,hogy meghallanának,vagyis van egy lehetőség...-kezdtem.
-Lángolva felemelkedés?-nézett rám.
-Lángolva felemelkedés.-bólintottam mosolyogva.

Mivel,a tegnapi... öhm..átváltoztatás után visszaváltoztam emberi alakba,ezért most újra felvehettem a másik alakom.
Pillanatok alatt sikerült megcsinálnom,azt a feladatot,amit pár héttel ezelőtt fèlve tettem meg. Felemelkedtem.
-Huh.. Log,állj mellém.-mondtam neki. Logen még mindig bámult.
-Mi az?-röhögtem.
-Mondtam már,hogy csodálatos vagy?-kérdezte.
-Ne most hizelegj. Pár hét és te is még csodálatosabb leszel mint most.-mosolyogtam.
Logen odaállt mellém,én meg lassan felemeltem. Nagyon nagyon sok erőt vittem bele,de sikerült.
A tegnapi este után erősebbnek érzem magam mint valaha. Pedig átadtam az erőmből...
-Azta!-szólalt meg Log.
Egészen a szobámig lebegtünk,majd beléptünk az ajtón.
-Akkor hajrá!-kacsintott rám és elkezdtük a "hadműveletünket".

A Tűz Lány 《Befejezett》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora