8.rész

2.5K 224 2
                                    

Otthon:
-Lara! Miért mi van? -kérdeztem idegesen
-Be kell jönnöd a suliba! Tűz képzésre visznek... -mondta
-Ú! De azt eddig csak rendkívüli eseteknél csinálták nem?
-De,igen. Ezért mondtam hogy van egy kis baj. -válaszolt.
-Akkor nem tudom mi lehet.. -gondolkoztam el.
-Hát én se... de kb egy óra múlva itt kell lenned! Siess! Csomagolj ruhákat stb mert azt mondták most kicsit hosszabb lesz.-szólt
-Aha,értem. Sietek. Puszi.-köszöntem el.
Visszamentem a lányokhoz.
-Na, ki volt az? -kérdezte Emma
-Lara. Elkell mennem Tűz képzésre... -sóhajtottam.
-Ó! Mikor indulsz?-nézett rám Ashley.
-Egy óra múlva a suli elött kell lennem.
-Aha! Akkor segítünk pakolni! -mondta
-Köszi.-mosolyodtam el és magamhoz öleltem.
...
-Na azthiszem kész!-mondta Lily
-Ja, szerintem is.-válaszoltam. -Még egyszer köszi,lányok!
-Ugyan,semmiség.-mondta Emma
Megöleltem őket aztán mentem anyuéktól is elköszönni.
...
-Jaj, kicsim... vigyázz magadra!-mondta apa és megölelt.
-Megpróbálok-pusziltam meg az arcát. Utánna anya volt soron. Ő is megölelgetett és megpuszilgatott.
-Akkor, siess haza.-mosolygott
-Hah... az nem rajtam múlik...-mondtam de hogy ne legyen szomorú, egy mosolyt is erőltettem az arcomra.
-Tudom.-mondta anyu sóhajtva.
-Na akkor... sziasztok.-mondtam és kimentem az ajtón.
Parázs istállójában:
-Jaj, picim... én is azthittem hogy mára ennyi lesz, de úgy látszik nem.-simogattam meg a buksiját. Neki dörgölődzött a kezemnek.
-Akkor nyomás!
A levegőben:
Az iskola felé tartottunk, mikor hiányérzetem támadt. Mintha valamit vagy valakit elfelejtettem volna...
-Basszus! Logen! -jutott eszembe. Jézusom hogy tudtam őt kihagyni az elköszönésből?!
Hirtelen megfordítottam a sárkányom és már szárnyaltam is a fiúm felé.
Logenék kertjében:
A hátsókertben landoltam közel Log ablakához. Gyorsan visszaváltoztam a legemberibb alakomba. Bekopogtam az ablakán.
Amikor meglátott elősször furcsán nézett,aztán elmosolyodott.
-Mit keresel itt? Ennyire hiányoztam?-nevetett fel. Elmosolyodtam de aztán eszembe jutott miért jöttem. Ő is látta ezt a kis hangulat változást.
-Mi a baj? Gyere be.-mondta és felém nyújtotta a kezét. Lassan behúzott az ablakon.
Leültem az ágyára. Ő meg lehuppant mellém.
-Na? Mitörtént? -kulcsolta össze az ujjainkat.
-Tűz képzésre kell mennem... nem tudom most meddig fog tartani.. elvileg tovább. -mondtam
-Értem. Szóval azért jöttél hogy elköszönj. -mosolygott rám az ellenállhatlan mosolyával.
-Igen -nevettem fel önkéntelenül.
Néztük egymást egy darabig aztán megfogta az állam.
-Szeretlek. -mondta és lassan megcsókolt. Egyre szenvedélyesebben csókolóztunk majd lassan szétválltunk.
-Én is téged.-mosolyodtam el és megcsókoltam. Megint ugyanaz volt mint az előbb... aztán megszólaltam.
-Na, mennem kell. Már így is tuti elfogok késni... de megérte ezért.-mondtam kacsintva.
-Szia. Vigyázz magadra Jenna.-ölelt meg. Hozzábújtam és beszívtam az illatát.
-Megpróbálok.-mondtam és megpusziltam.
Elengedett én meg átváltozva kisuhantam az ablakon.

A Tűz Lány 《Befejezett》Onde histórias criam vida. Descubra agora