29.rész

1.8K 158 15
                                    

A kis tó előtti úton:
-Köszi,hogy elhoztál Troy.-mosolyogtam rá a sofőrömre.
-Ugyan Jenna,bármikor.-kacsintott.
-De innen egyedül kell menned.
-Valahogy gondoltam. Szia!-szálltam ki az anyósülésről. Troy intett egyet,majd elindult.
Ott álltam egy ideig és néztem az auto után,majd elindultam a kis ösvényen.
A nyári nap sugarai áttörtek a lombon,így fénybe borították az összes apró növényt és állatot.
  Lépkedtem és lépkedtem a növényzeten át,amíg meg nem pillantottam magam előtt a kis tavat.
Mivel,itt nem láttam Logot,ezért elmentem a tisztáshoz.
Logent,amikor odaértem még mindig nem láttam sehol,viszont a pázsiton egy szív alakú rózsa  kupac terült szét.

Logent,amikor odaértem még mindig nem láttam sehol,viszont a pázsiton egy szív alakú rózsa  kupac terült szét

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Könny szökött a szemembe.
A virágok közepén volt egy levél.
"Szia Jennám!
     Tudom,furcsálod ezt az egészet most... de hidd el,nem sül ki rossz belőle.
Azt súgják a megérzéseim,hogy most engem keresel. Ahoz,hogy megtalálj elkell,hogy juss egy másik tisztásra. Hogy megtaláld egyáltalán a tisztást,kövesd az utasításokat. (egy kis játék szerelmem) Elösször is a szivecske bal csücskétől,indulj el balra :) utánna találsz ott egy levelet, majd azt is olvasd el és kövesd az utasìtásait.
Sok sikert. Csókollak: Logen :)"
Istenem. Ennek mindig ilyeneket kell kitalálnia?! Á,mindegy... megtalálni úgyis megakarom.. szóval,irány.
Felvettem a rózsaszívből egy virágot,a levelet a táskámba raktam,majd elindultam az adott irányba,eltünve a bokrok között.

Hamarosan megpillantottam egy kis fehér borítékot az egyik bokor levelei között. Kihúztam,majd elolvastam.
  "Jól haladsz.. most fordulj jobbra és arra menj,addig amíg meg nem pillantasz egy csapást.
További bojongást.
Siess! Log :)"

Nevetve megráztam a fejem.
-Bolondom.-motyogtam vigyorogva.
Elindultam arra,amerre utasítottak.
Pár perc múlva ott álltam a csapás előtt. Az utacskán színes kövek voltak és itt már rájöttem ki segített Lognak. Ashley.
Az egyik fán egy papírlap volt.
            "Kövesd a köveket."
Mentem az úton egészen a tisztásig.
A szám tátva maradt a csodálkozástól. A füvön egy pléd volt,ami telis tele volt rakva mindenféle étellel,itallal.
Logen ott ült a pléd szélén,majd mikor meglátott. Felállt és odajött hozzám.
A kezemből kiesett a rózsa amit eddig a kezemben hoztam,amikor jobban körülnéztem.
A tisztás gyertyákkal volt körberakva. A könnyek csak hulltak a szememből.
Log gyengéden megérintette az  arcom,hogy ránézzek.
-Boldog évfordulót Jenna.-súgta,majd rátapasztotta a száját az enyémre. Basszus! Méghogy a fiúk felejtik el...hogy nem jutott eszembe?!
A gondolat hiába cikázott a fejemben,én csak a barátomra koncentráltam. Átkaroltam a nyakát és tovább csókoltam. Az ő keze a derekamon pihent,amit simogatott.
Amikor szétválltunk,a könnyeim akkor törtek utat maguknak igazán.
-Nem tudom,hányadszorra mondom,de akár elmondom még ezerszer is. Szeretlek...-mondtam,az arcát fürkészve könnyeim függönyén át.
- A világon mindennèl jobban,amìg csak élünk és talán még azután is.-fejezte be a mondtatom,majd szorosan átölelt.
Miután elengedett leültünk a plédre.
Én még mindig sírtam.
-Jenna! Abbahagynád a sírást? Mert így úgyérzem valami rosszat csináltam.-mosolygott rám kedvesen.
-Én csak boldog vagyok,hogy vagy nekem. -válaszoltam pironkodva. Odalépett hozzám és mennyasszony fogásba felemelt. Mielött bármit mondhattam volna,máris megéreztem az ajkát az enyémen. A csókunk elég hosszúra nyúlt.
Logen végül letett és elkezdtünk falatozni. Az étel mennyei volt! Gondolom nem ő csinálta... mármint,tud főzni meg ilyenek,de azért ennyire nem jól.
Amikor abbahagytuk az evést,elterültünk a fűben és az eget pásztáztuk.

Ahogy ott feküdtünk egy furcsa kérdés szivárgott a gondolataim közé.
Mikor kéne átválltoztatnom őt?
Erre nem tudtam a választ,csak azt,hogy hamarosan.

A Tűz Lány 《Befejezett》Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt