3.rész

4.1K 270 7
                                    

Mégmindig a suliban. Mr.Fire órája:
Éppen csettintgettem és úgy csiholtam lángot az ujjaimból mikor Mr.Fire felém fordult.
-Jenna, tudod beszéltünk arról hogy órán most lehetne valami nehezebb. Azt szeretném ha te segítenél bemutatni.-ledermedtem agy pillanatra aztán válaszoltam.
-Öhm.. persze.
Kimentem a többiek elé.
-Rendben. Most csináld azt amit a folyósón.-mondta a tanár.
Megcsináltam ugyanazt mint az elöbb és a levegőből néztem az osztályra.
-Remek. Most gondolj egy szép emlékedre.
Eszembe jutott amikor Logen előszőr megcsókolt. Forróság járta át az így is égő testem.
A csoport döbbent sóhajtására lettem figyelmes.
-Látjátok most hogy valami jóra gondolt még jobban szikrázik-magyarázta Mr.Fire.-Kérlek Jenna most még jobban koncentrálj az emlékedre-Próbáltam mindenre a lehető legpontosabban gondolni. Az érintésére, az ajkára az ajkamon, az illatára...
Lenéztem a földre és láttam hogy nagy világosság árad belőlem. Megfordultam hogy belenézhessek a tükörbe és... ragyogtam. Leesett az állam a csodálkozástól.
-Jó ügyes vagy. Most az emlékre még mindig öszpontosítva próbálj meg lángcsóvákat kilőni magadból.-mondta. Mivel már tudtam hogyan kell lángcsóvát lőni már csak gondolnom kellett rá. Mindenfelé lődöztem.
-Jó, most próbálj meg pörögni.-adta a további utasításokat a mester.
Pörögtem és próbáltam azt csinálni amire kértek. De egyszer kétszer meginogtam. Végül mégis sikerült megcsinálnom a feladatot és leereszkedtem a földre. Lihegve fordultam a többiekfelé.
-Brávó!! Gratulálok ügyes volt. Kapsz egy ötöst-mondta a tanárúr kacsintva.
-Köszönöm.-mondtam mire a többiek megtapsoltak.
-Na ki akarja megpróbálni?-erre a kérdésre rengeteg kéz a magasba repült, sőt valaki még lángokat is szórt.
Bezuhantam Lara mellé a helyemre. Megbökdöste a vállam.
-Mire gondoltál édesem, hogy ilyen jól ment?
-Titok.-tettem a szám elé a mutató ujjam. Megrázta narancs színű fürtjeit, és rám kacsintott
-Na! Légy oly aranyos és mondd meg.-mondta. De tudta hogy nincs abban semmi ördöngösség amire gondoltam.
-Hát... jó.. de vannak feltételeim!-húztam az agyát
-Mik azok? Betartom csak mond meeg!!!-jászotta meg magát
-Akkor se mondod el senkinek ha azzal fenyegetnek hogy beöntik a játékbabáidat. És te is hasonló dologra gondolsz ha rád kerül a sor.
-Rendben ó nagy úrnő!-hajolt meg elöttem mire röhögve hátba vágtam.
-Akkor mondom a nagy "titkot"-rajzoltam idézőjeleket a kezemmel.
-Mondd már!-sürgetett röhögve
-Szóval én arra gondoltam amikor a fiúm előszőr megcsókolt-suttogtam mintha tényleg egy nagy titkot mondtam volna el.
A szája elé kapta a kezét és "hitetlenkedve" nézett rám.
-Na ne! Ilyen kreatív dolog hogy jutott eszedbe?
-Hát tudod, profi vagyok.-mondtam tetetett nagyképűséggel.
-Ilyet ne tudnék?!-vihogott
-Ja bolond lennél. De am szerinted mit csinálunk közös órán? -kérdeztem. (a közös óra olyan ahol az összes elemnek együtt van órája és általában olyat tanulunk amit közösen tudunk alkalmazni)
-Pff... nem tudom. Majd Mrs.Thompson meg mondja.-válaszolt a barátnőm
                    ***
Közös órán:
Ott ültünk csoportban a tesómmal és a barátnőimmel négyen.
-Lily, mizu?-kérdeztem
-Á! Semmi. Képzeld! Jake rámkacsintott!-mesélte boldogan. Ahh.. Jake... egy velünk egyidős szél... majdnem az összes szellőcske bele van esve. Nem tudom mit esznek azon a csávón.
-Aha az tök jó-erőltettem mosolyt az arcomra de sokat mondóan Ashleyre néztem.
-Szerintetek mit csinálhatnak most az osztálytársaink lent?-kérdezte a testvérem. A lentre úgy gondolt hogy nem ebben a suliban hanem a másikban. Ugyanis ez a suli a felhők között van. Ezért jöttünk sárkányokkal.
-Öhm.. nem tudom de tuti hogy nem tanulnak gondulatukkal sziklát faragni-nevetett Ash.
-Ja meg tornádót idézni-vihogott Lily
-Vagy esetleg cunamit-nevetett Emma is
-És semmiképpen sem lőnek tűzgolyókat a kezükből.-röhögtem velük és egy lángcsóvával kezdtem játszani.
Az osztály nagy része hangoskodott. Ezért mikor bejött Mrs.Thompson elordította magát...és mivel szél, ezért egy kissebb vihart zúdított ránk.
-CSÖNDET!
Mindenki azonnal elhalgatott.
-Na ma mint mindig csoportokban fogunk dolgozni! Az adott társaitokkal. És figyelem a teljes harmóniára lesz szükség. Szóval mindenkitől elvárom a fegyelmet! És ez neked is szól Christian!-szólt rá tőlünk(azaz a tüzektől) a legrosszabra. Amúgy Chris egy mellbevágóan jól kinéző csávó. Csak én ismerek valakit aki nála is jobban néz ki... LOGEN ahw... Nem érdemlem meg őt.:)
-Jó,értem tancsi néni!-válaszolt flegmán
-Ne legyél szemtelen!-próbálta megdorgálni Thompson tanárnő
Miután veszekedtek egy sort.(nem részletezem) elkezdte a tanár sorolni a feladatokat.
-Szóval. Elősszőr mindenki változzon át az igazi lényévé!

A Tűz Lány 《Befejezett》Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon