25.rész

2.3K 166 58
                                    

Végre itthon:
Leszálltunk Hullámról és Logennel kézen fogva elindultunk a bejárati ajtóhoz. A testvérem elől ment és benyitott.
Minden sötét volt bennt.Mikor felkapcsolódott a villany,mindenki felugrott és elkiálltotta magát.
-Meglepetés! Boldog Szülinapot!-elmosolyodtam. Számítottam erre,mert szinte minden évben van születésnapi buli.
-Köszönöm.-mondtam,majd végignéztem a köszöntőimen. Ashley mosolyogva állt Lily mellett. Ashtől jobbra a barátja,Troy. Lilytől balra anya,mellette apa állt. Apám oldalán pedig Adam.
Mire abbahagytam a bámészkodást,Logen elsuhant mellőlem és bement a konyhába. Emma pedig odaoldalgott a fiúja mellé,majd egy csókkal köszöntötték egymást. Ott álltam egyedül középpen,a többiek pedig felnevettek.
-Jenn,ne állj már úgy,mint egy nagy rakás szerencsétlenség! Ölelj már meg!-tárta szét a karját Ashley.  Nevetve odafutottam hozzá,majd szorosan megöleltem.
-Majd mesélek.-suttogtam.
-Ajánlom is.-súgta vissza. Elengedtem és mentem a többieket körbe ölelni. Olyan családias a mi kis társaságunk,de ez így van rendjén. Nem tudhatják sokan a titkunkat.Akik tudják,azok meg nem mondanák el semmi pénzért. Összetartunk.

Ebben az elem dologban az az egyik legjobb,hogy akit választunk magunknak párnak utánna örökre velünk marad.
A páromról jut eszembe, ennek a bolondnak mi tart ennyi ideig?
Utánna megyek a konyhába. Nincs időm körbenézni,mert ahogy betoppanok azonnal eltakarja a szemem.
-Kiváncsiskodunk angyalom?-súgja és megcsókolja a nyakam. Megborzongok és a pillangóim a hasamban azonnal őrült csapkodásba kezdenek.
-Én csak utánnad jöttem.-mondtam és megfordulva levettem a kezét a szememről. Az arca miliméterekre volt az enyémtől. Kaján vigyor jelent meg az arcát,majd rátapasztotta az ajkát az enyémre. Heves csók volt ez... huh.. de még mennyire. A belsőmben érezni kezdtem azt a melegséget,ami a születésemtől kezdve velem van. Lángolni kezdett a hajam. Logen megérezve ezt,lassan elhúzódott tőlem,majd nevetve megszólalt.
-Fel ne gyújst Jenn!-puszilta meg az orrom. Elpirultam,majd eloltottam a csóváim.
-Sajnálom. Nem tudom mi van velem,de mostanában néha előfordul,hogy nem tudok uralkodni az erőmön.-sütöttem le a szemem. Logen megfogta az állam és fel emelte a fejem.
-Nyugi,szerintem csak azért,mert túl sok időt töltöttél a ti világotokban... nem lesz semmi bajod, hamarosan megint ugyanolyan magabiztosan tudod majd visszatartani a hatalmad mint eddig,én bízom benne.-szólt,majd szorosan magához ölelt. Hozzábújtam.
-Köszönöm.

-Jenn! Log! Gyertek már!-kiabált nekünk Emma. Logen ügyelve,hogy ne lássam azt amit rejteget előlem,kézen fogott és kivezetett a konyhából.

A testvérem átvett Logtól és belém karolva leültetett az ebédlő asztalhoz,majd leült mellém.
Mivel nem mondtam anyuéknak mit kérek , ezért teljesen meglepetés lesz az is,hogy mit kapok meg a torta is. Mindenki elfoglalta a helyét.
Logen mellém ült,mellé Ashley. Emma jobbján Adam,mellette pedig Lily foglalt helyet. Troy még lehuppant az én föld barátnőm mellé és már csak anyáékat vártuk.
-Na Jenn, tanultál is valamit abban a kiképzőközpontban,vagy csak jól érezted magad?-kérdezte Adam nevetve. Adam teljesen illik a tesómhoz. Szőke haja van mint Emmának,a szeme pedig kék.
- Hát,az igazat meg vallva gyakoroltunk leginkább.-válaszoltam mosolyogva.
-Akkor nagyon nem is volt értelme ott lenned.-mondta Logen.
-Dehogynem! Gyakorlat teszi a mestert.-röhögtem.
-Hát neked kell gyakorlás bőven.-mondta kacsintva Ash. Láttam rajta,hogy mindjárt kitör belőle egy kacagási roham.
-Ashley,mondtam már,hogy a kedvességed miatt imádlak ennyire?-kérdeztem visszatartva a nevetést.
-Igen. De nem kell mondanod,magamtól is tudom.-válaszolta. Na ennyi kellet! Szakadtunk a nevetéstől.
Apa és anya döbbenten nézte a sok fulladozó kamaszt.
-Ezeknek meg mi baja Dalia?-kérdezte anyától apu.
-Fuu... én nem tudom Emett. -válaszolta anyu nevetve.
Nagy nehezen a szüleimre tudtunk koncentrálni.
-Szóval,ha mostmár ki kacarásztátok magatokat,jöhet a torta?-kérdezte apa. Mivel egyöntetüen ordítottuk,hogy KAJAA,valószinüleg igennek vette. A kezében hamarosan egy gyönyörű torta díszelgett. A hatalmas fehér süteményen ugyanis két arany sárkány ragyogott.

A Tűz Lány 《Befejezett》Where stories live. Discover now