,,Jsi v pořádku? " ujišťoval se Daesung a Seungri. I Taeyang se k nim přidal. Všichni moc dobře ví, jak nesnáším zpívání před ostatními.
,,Ano. Ne. Já nevím," měnila jsem svoje přesvědčení. ,,Když spletu slova, je to jedno, tady to nikdo nezjistí, že ano?"
,,Víš kolikrát jsem já a T.O.P spletli slova?" vložil se do toho i GD. ,,Bude to v pořádku."
,,Klobásový song si pamatuji," usmála jsem se nad vzpomínkou.
,,Vidíš, bude to v pořádku," ujistili mě všichni ještě jednou. Jen Seung Hyun tu chyběl. Od doby, kdy jsme se v listopadu pohádali se stal hodně odtažitý.
Rozhlédla jsem se po místnosti. Seung Hyun stál u stěny a sledoval okolí. Mě a praktický středu místnosti se vyhýbal.
,,Madam," odkašlal si někdo za mnou. Automaticky jsem se otočila. Přede mnou stálo pět mých idolů. ,,Pustili nás do zákulisí. Tady Ken," ukázal leader N na již zmíněného. ,,Dostal nápad. Rádi by jsme vás pozvali na karaoke večer s VIXX."
,,No... Ehm... Já..." teď mě pěkně vykolejil. Strávit večer s VIXX a karaoke. Je to dobrý nápad? ,,Víte co," pronesla jsem po vnitřním boji jít-nejít. ,,Ráda půjdu."
Všichni se na mě uculovali. Poté ke mě přišel jeden z producentů. Ukázala jsem mu jakou skladbu jsem si vybrala. Předal mi mikrofon. Všichni se opět vrátili na své místo. Jen já jsem stála kousek v předu.
,,Je to jako ve sprše," opakovala jsem si pro sebe několikrát. Moje uklidňující mantra. ,,Jen se tam na tebe nedívají živě."
Stihla jsem si jí ještě párkrát zopakovat, než moderátor přivítal diváky a vysvětlil, co se bude dít dál. Poté už se spustila úvodní hudba a já začala procházet v hlavě text, než budu muset začít i naživo.
***
,,Wow, to bylo... Nerozuměl jsem ničemu, ale bylo to jistě působivě," pronesl moderátor, když dozněla hudba.
Celá zadýchaná jsem se vrátila zpět na své místo. Skupina pěti zpěváků kousek ode mě souhlasně přikyvování moderátorovým slovům.
,,My se vlastně můžeme zeptat i VIXX na jejich názor," pronesl nadšeně moderátor. Reflektory opět zamířili do davu diváků a zastavili se až na šestičlenné skupince. ,,Ravi, vy jako rapper. Jaký na to máte názor."
S napětím a popadajícím dechem jsem čekala na jeho verdikt. Ravi se vyhoupl na nohy a vzal leadrovi mikrofon, jenž stále odmítal pustit.
,,Je to pro mě zahanbující," pronesl a pohledem uhnul někam do davu. ,,Bral jsem Sif jako jemnou a elegantní dívku. Vystupuje jako rozumná a roztomilá slečna. Chová se tak. Ale po tomhle rappu... Vypadá to, že je z ní ostrá holka."
,,Je zajímavé, jak mi dneska nadbíháte. Protože mám dvě videa, kde by jste Sif neoznačili za jemnou," pronesl moderátor. Opět se otočil k obrazovce za námi. Všichni, včetně mě se také otočili.
Naskočil záběr z bezpečnostních kamer. Prostor, který zabírali jsem ihned poznala. Jednalo se o eskalátory do prvního patra obchodního domu, kde jsme se se Seung Hyunem často scházeli. ,,A sakra," pronesla jsem sama k sobě v češtině.
ČTEŠ
V zajetí vzpomínek
FanfictionT.O.P se vydává do zcela jemu neznámé země, kde žije někdo, kdo ho bere jako muže, přítele, zcela normální osobu a nikoli jako hvězdu, jíž také bezpochyby je. Ale je to přesně ta osoba, která o něm smýšlí tak, jak si on přeje. Ale je to opravdu t...