44. kapitola - 내 아내 될?

182 19 15
                                    

   ,,Jaký je koncept této oslavy? Budou tam i Big Bang? Jaké celebrity se tam objeví?" novináři i lidi z různých vysílacích stanic mě zahrnovali otázkami, když sotva jsem vystoupila z limuzíny. 

   ,,Děkuji za otázky," usmála jsem se na všechny. ,,Konceptem je party pro teenagery v nočním klubu.''

   ,,Kdo všechno se tam objeví?'' zastoupil mi cestu jeden z vtíravých reportérů. ,,Vzhledem k tomu, že máte blízko k Big Bang, můžeme očekávat další umělce z YG Entertainment?''

   ,,Je mi líto, ale tohle si ponechám pro sebe,'' odmítla jsem mu odpovědět. ,,Tento večírek je pouze v úzkém přátelském kruhu.''

   Rozloučila jsem se s novináři a jejich fotografy, kteří fotili co to šlo. V jednu chvíli jsem měla i pocit, že je bílý den a nikoli osm hodin večer. Vydala jsem se do vnitřních prostorů budovy, kterou jsem si pro tuto událost vybrala. 

   Vydala jsem se přímo do hlavní haly, kde se večírek koná. Všichni se opravdu oblékli ležérně, jako kdyby vyrazili někam za zábavou do městě. Dokonce i já jsem se tak oblíkla. I když kožené kalhoty až nad pas a k tomu jen krátké bílé provokativní tílko... No, já bych se oblékla jinak. Ale dá se říct, že Seungri s Daesungem neměli před třemi hodinami co na práci. 

   Navíc tvrdili, že můj dnešní outfit je neodkladně důležitý. Nevím kde tohle vzali. Jediné, co se dnes stane, je to, že za dnešní zlatý hřeb večera mě budou všichni moji kamarádi milovat. Pokud tedy můžu znít tak sebejistě.

   ,,Sif, Sif,'' zaslechla jsem za sebou. Otočila jsem se, abych zahlédla Seung Hyuna, jak mě rychlými kroky dohání. ,,Už jsou tady.''

   ,,Všichni?'' zeptala jsem se bez otálení.

   ,,Do jednoho,'' přitakal Seung Hyun. ,,Doufám, že je jim to bude líbit.''

   ,,To jsme dva,'' pronesla jsem teď nejistě. Nesnáším, když mě tyto chvilkové pocity nejistoty přepadnout. A vždy se s nimi setkám před něčím důležitým. ,,Jdeme na to. Vím, že říkám, že je to zlatý hřeb večera, ale nevydržím to tak dlouho.''

   ,,Chápu tě,'' podpořil mě Seung Hyun. ,,Chceš, aby se měli dobře.''

   Přikývla jsem a vydala se se Seung Hyunem do hlavní haly. Přešli jsme až k menšímu pódiu, které tu bylo ze zcela jiných důvodů, než těch, že by vystoupili Big Bang, nebo někdo jiní. Vystoupala jsem po schodech a zaujala místo zhruba ve středu pódia. 

   Ostré světlo reflektoru bylo ze začátku ubíjející, ale mým štěstím je, že něco takového mě neodstraší. Převzala jsem mikrofon, který mi kdosi podával, netuším kdo, ve světle, které mě oslepovalo nebyl obličej osoby poznat.

   ,,Ehm... Hi, jsem Sif a dnes jsme se tu sešli, protože jsem tady měla na týden návštěvu. Své přátele ze země, odkud pocházím. Děkuji vám, že jste tady byli,'' pohlédla jsem do míst, kde jsem tak zhruba odhadovala, že budou. ,,A musím říct, že jsme si ten týden opravdu užili. Hodně jste mi pomohli, i když o tom ani nevíte. Proto jsem dostala nápad, že vám poslední noc tohohle týdne zpříjemním co nejvíce, než budete muset odletět.''

   Všichni se začali shromažďovat kolem pódia. Je normální, že si připadám jak na veřejném pranýři. ,,Nicole, mohla by jsi jít sem za mnu?'' pohlédla jsem do publika a sledovala, jak se publikum hýbe jako voda, v níž se něco sune před. Za chvíli vedle mě stála Nicole. ,,Nicole, vím, že jsi si tento týden užila a chci ti moc poděkovat, že jsi svolila s tím, aby jsi sem jela,'' pohlédla jsem do její usmívající se tváře. ,,Proto ti chci dát malý dárek. Dámy a pánové,'' otočila jsem se k publiku. ,,Teď by jste si asi měli zacpat uši. Můžeš sem prosím přijít?'' pronesla jsem k portálům za pódiem. Zpoza jednoho se vynořil Petr, přítel Nicole, který se s ní už neuvěřitelné čtyři roky. 

V zajetí vzpomínekKde žijí příběhy. Začni objevovat