46. kapitola - Nesobecká mrcha

148 19 5
                                    

   ,,T.O.P! T.O.P!'' ozvalo se ode dveří mého domu. ,,Koukej otevřít!'' podtrženo bušením do dveří, div se nerozlétly. ,,Jsem tvůj leader, koukej poslouchat!'' přikazoval panovačně GD.

   ,,Jděte pryč!'' prohlásil jsem od svého hnízda, které jsem si udělal na pohovce. ,,Nechte mě být!''

   ,,T.O.P, zlatíčko,'' pronesla něžně Hannah. Jak šlechetné od GDho, nasadit něžnou ženskou duši, aby mě obměkčila. ,,Netrucuj. Musíme si promluvit. A vím, že určitě otevřeš, když ti řeknu, že se jedná o Safiru.''

   ,,Ha,'' vykřikl jsem a nadzvedl se z pohovky. ,,Tak to se pletete! Nechci ji nikdy vidět. Ani slyšet. Nezmiňujte to jméno přede mnou.''

   Poté nastalo za dveřmi ticho. Jako kdyby snad byli ohromeni tím, co jsem řekl. Ale myslím to vážně. Nepřeji si vidět někoho, kdo se mnou jednal takto. Mám také svojí hrdost.

   ,,Mám toho dost,'' pronesl Daesung nahlas. ,,Jdu dovnitř a ty se třeba zblázni,'' křikl na mě. Sem se nedostaneš. Dveře jsou z pevného dřeva, takže jestli je budeš chtít vykopnout, skončíš rozplácnutý jako moucha na předním skle auta, Daesungu. ,,Nevím, proč děláš také scény,'' pronesl Daesung a jeho hlas zněl až moc čistě. Mihl se kolem mě a mířil ke vchodovým dveřím. Otevřel je a nechal dovnitř projít ty dva. ,,Připravte se. Smrdí to tady a pořádek tu také není.''

   ,,Jsem tu zavřený týden, co bys čekal,'' pronesl jsem otráveně a převalil se na druhý bok, abych je nemusel vidět.

   Dotkla se mě něžná ruka Hannah a za chvíli jsem ucítil na kraji pohovky i změnu tvaru, jak na ní dosedala. ,,Zlato, není to tak hrozné. Vím, že co Safira řekla bolí, ale nemůžeš jí vše věřit. Určitě to řekla, aby se ti zhnusila a ty už o ní neměl zájem.''

   ,,Podle mě bylo velice reálné, když řekla, že mě nemiluje,'' pronesl jsem k ní a otočil jsem se na ní. Pohledem jsem však neskončil na jejím obličeji, ale u jejího bříška, které se i přes volné oblečení rýsovalo pod látkou.

   ,,T.O.P,'' pronesla konejšivě Hannah a přejela si po bříšku. ,,Přemýšlel jsi nad tím, že mohla lhát? Víš jak dlouho ti zatajovala to, že nemůže mít děti? Víš kolikrát ti to chtěla říct? Trápilo jí to a přesto byla vedle tebe. Přiznám se, že tohle bych já asi nevydržela. Být vedle GDho a prožívat tohle...''

   ,,Takže ty jsi to věděla?'' pronesl jsem teď už naštvaně. ,,A to ses mi to nemohla uráčit říct, než jsem ze sebe udělal největšího vola na světě.''

   ,,Promiň, ale slíbila jsem to,'' pronesla omluvně. ,,Ale nabádala jsem jí, aby ti to řekla. Opravdu.''

   Zase jsem klesl na pohovku. ,,Mě je to stejně už jedno. Nemám o ní zájem. Řekla mi to na rovinu. A kdybych na to náhodou zapomněl, můžu si to pustit,'' našel jsem ovladač a zapnul televizi. A co tam neběželo, náš hlasitý rozhovor, který byl natočený od prvního slova.

   ,,Cora říkala, že je dobře, že se to natočilo,'' pronesl Daesung. Všichni jsem se na něj podívali. ,,Jsou tam to-totiž natočené všechny její podvědomé reakce.''

   ,,A co s tím?'' odsekl jsem.

   Daesung se podíval na televizi. ,,Vidíš, tady,'' ukázal na obrazovku. ,,Uhnula pohledem, než ti řekla tamto.'' Podíval jsem se na něj nechápavě. ,,Cora říkala, že Sif nemá ráda, když musí ukazovat svojí zranitelnost. Tím pádem nevystojí přímý pohled. Proto kdykoliv uhne pohledem-''

   ,,Říká tím, že je to pro ní opravdu nepříjemné a pravdivé,'' dořekl jsem a Daesung souhlasně přitakal.

   ,,A ten okamžik, kdy ti řekla, že políbila jiného muže?'' Děkuji že najíždíš na tohle bolestné téma, Daesungu. ,,Ne, počkej. I to má svůj důvod,'' pronesl přesvědčivě Daesung a vytáhl z kapsy telefon. Chvíli vyťukával na obrazovce a pak si jej přiložil k uchu. ,,Ahoj, zlato. Jo. Hm. Ano. Jo už jsme tam došli. Ovšem.''

   Daesung odtáhl telefon od ucha a klikl na obrazovku. ,,Zlato, mohl by jsi?'' pronesla Cora.

,,Ale jistě, kotě,'' zaševelil Daesung a přetočil video, kde jsme se Sif až do bodu o kterém jsme mluvili.

,,Kotě?'' pronesl škádlivě GD k Daesungovi.

,,No co,'' pokrčil rameny Daesung. ,,My se s ničím nepářeme. Slovo dalo slovo a je to. Kdepak se s něčím patlat.''

   ,,Dae,'' okřikla ho Cora. ,,To bylo ošklivé. Koukej se okamžitě omluvit T.O.Pmu,'' seřvala jej a bez slitování ho upozornila na to, že je necitlivý vůči mě. Daesung se na mě omluvně podíval a tím jeho omluva skončila. ,,Omluvil se?'' zjišťovala Cora.

   ,,Psí oči se u něj počítají jako omluva,'' pronesl GD a posadil se do křesla.

   ,,T.O.P, pozorně poslouchej,'' pronesla ke mě. ,,Vím, že jsi neměl šanci si toho povšimnout, ale v ten okamžik, kdy ti řekla, že se líbala s Jirkou... Dá se říct, že v ten okamžik se zapnul něco jako její smysl ,,mrchy''.''

   ,,A?'' pronesl jsem nechápavě. ,,Takže se z ní stala jen mrcha, která mě využívala. Nebo jak to mám chápat?''

   ,,Ne, ty hlupáčku,'' zasmála se Cora. ,,Tohle, tohle ona dělá, když... Nevím jak to popsat, ale nechápu, jak jsi jí tohle mohl uvěřit. V tenhle jediný moment ti lhala. Věř mi, byla jsem u toho, když ho políbila a nebylo v tom ani za mák citu. Byla to prostě jen pomsta za to, že tebe políbila Simone.''

   ,,To určitě,'' pronesl jsem nevěřícně.

   ,,Promiň holka, ale tenhle rest jsem ti chtěla vrátit už dlouho. Oko za oko, Seung Hyun za Jirku. Každý čin má své následky a věř mi, že ty jsi ještě nesplatila všechny své činy.'' pronesla Cora. 

   ,,Tohle je to, co řekla, když ho políbila. Byla při tom vážně cool a nebezpečná. Udělala to jen, aby se pomstila za tebe. Pokud tohle budeme aplikovat na to, že řekla, že ho políbila z lásky, dá se říct, že to řekla, aby tě ochránila. A aby to vypadalo uvěřitelně.''

   ,,Ta nesobecká mrcha," pronesl jsem a vyřítil se z mnou týden okupované sedačky do prvního patra.

   Za necelých patnáct minut jsem scházel po schodech. Převlečený, oholený, připravený na to, ukončit tyhle šarády.

   ,,Kam jdeš?" vyzvídala Hannah, když jsem kolem nich prošel a mířil pryč z domu.

   ,,Jedu za ní," konstatoval jsem. Jenže ti tři si vyměnili znepokojivé pohledy. ,,Co? Co se děje?"

   ,,Víš, nechtěli jsme ti to říkat, protože jsi byl netečný, ale Sif od té doby nikdo neviděl," pronesla Hannah. ,,Nedorazila tu noc k sobě domů. Ani do studia. Prostě zmizela."

Holla. Po včerejším ,,OMG" díle je tu další. Možná nezáživný kousek.

Blahoslavená budiž Cora. Protože nebýt jí, asi by si to TOPinečka nenechal vysvětlit. Taková výuka, jak Sif myslí. Myslím, že ta holka by mohla dávat hodiny z psychologie.

Jinak ano. Máme tu vlastně další páreček. Cora & Daesung. Jinak, než začnete psát, abych o nich také zplodila příběh. V plánu to opravdu nemám. Tedy, pokud nevymyslím jen tak namátkou nějakou tu dějovou linku.

V zajetí vzpomínekKde žijí příběhy. Začni objevovat