Κεφ. 13ο

786 87 2
                                    


Όταν φτάσαμε στο σχολείο όλοι βρισκόντουσαν στις τάξεις τους. Τρέξαμε αμέσως και εμείς στην δικιά μας.. Χτύπησα την πόρτα και μπήκαμε μέσα «Συγνώμη που αργήσαμε!» είπα γρήγορα στην δασκάλα. Οι παλμοί της καρδιάς μου είχαν αυξηθεί από το άνχος και ένοιωθα πως ήμουν έτοιμη να λυποθημήσω. Όλοι μας κοιτάγανε και ψιθύριζαν ο ένας στον άλλον «Καθήστε κάτω» η καθηγήτρια είπε σιγανά και εμείς καθήσαμε στις θέσεις μας..

  Το κουδούνι χτύπησε και ήμουν έτοιμη να βγω από την τάξη για να μιλήσω στην Clara. Όταν κατευθύνθηκα προς την πόρτα κάποιος με τράβηξε από το χέρι. Ήταν μία από τις σπαστικές μπίτσις του σχολείο. Στην τάξη δεν υπήρχε κανείς άλλος εκτός από εμάς τις δύο «Τι θέλεις Κάτια ;» την ρώτησα και στράυρωσα τα χέρια μου «Εσύ και ο Άλεξ ήρθατε μαζί σήμερα το πρωί και αργήσατε κι όλας,.. μήπως τα έχετε;» με ρώτησε ειρωνικά και ήμουν έτοιμη να της χώσω σφαλιάρα «Αυτό δεν σε αφορά καθόλου»της απάντησα ωμά «Σωστά ,τι ανησυχώ, ούτως ή άλλος θα σε ήθελε μόνο, ξέρεις για τις σεξουαλικές του επιθυμίες» επίτεινε την ειρωνία ακόμη περισσότερο και τα νεύρα μου είχαν χτυπήσει κόκκινο «Πρόσεχε πως μιλάς , δεν είμαι καμία σκύλα σαν και εσένα!» ύψωσα το τόνο της φωνής μου και δεν άντεξα άλλο. Είχα νευριάσει πάρα πολύ. Ένοιωσα σαν κάτι μέσα μου να έσπασε.. Την έπιασα απότομα από την μπλούζα και την έσπρωξα μακρυά με μία δύναμη που δεν ήξερα ότι κατείχα.. Έπεσε απότομα πάνω σε ένα θρανίο και χώρις να σταματήσει το σώμα της προσγειώθηκε στον τοίχο. Φώναξε από τον πόνο και έβαλλε τα χέρια στο κεφάλι της «Πως το έκανες αυτό;» ρώτησε δυνατά και με κοίταξε. Έτρεμε ολόκληρη. Αυτό σίγουρα θα πόνεσαι.. Κοίταξα τα χέρια μου- Τα μάτια μου γούρλωσαν στο θέαμα. Η φλέβες μου είχαν χρωματιστεί γαλάζιες και φοσφώριζαν. Αμέσως γύρισα την πλάτη μου για να μην μπορέσει να με δει η Κάτια. Η ανάσα μου γινόταν όλο και πιο βαριά «Τι μου συμβένει;» ψιθύρησα και κοίταξα μπροστά μου- «Έμιλυ;» ο Άλεξ στεκόταν στην πόρτα με μισάνοιχτο το στόμα του. Κοιταζόμασταν για λίγο μέχρι.. που ήρθε απότομα πάνω μου και με αγκάλιασε σφυχτά «Ηρέμησε..» μου είπα γλυκά και εγώ βυθήστηκα στην αγκαλιά του. Κατευθείαν ηρέμησα και δεν ήμουν πλέον νευριασμένη. Ένιωσα ένα βάρος να φεύγει από το σώμα μου.. Μόνο με μία αγκαλιά του μπόρεσα να ηρεμήσω.. Με άφησε και κοιτάξα τα χέρια μου. Οι φλέβες μου τώρα ήταν κανονικές «Τι ήταν αυτό;» τον ρώτησα λίγο τρομαγμένη «Θα σου πω στο σπίτι μου όταν σχολάσουμε» δάγκωσε το κάτω χείλος του και κοίταξε αλλού. Πρόσεξε την Κάτια που ήταν κολλημένη στο τοίχο. Πήγε κοντά της «Είσαι καλά;» την ρώτησε και την βοήθησε να σηκωθεί. Εκείνη τον κοίταξε περίεργα. Τον ευχαρίστησε και καθώς έφευγε μου έριξε μία κακιασμένη ματιά .. «Αχ μόνο που την βλέπω μου έρχεται να την σκοτώσω» είπα επιθετικά και κοίταξα τον Άλεξ με αγανάκτηση «Μην νευριάζεις» είπε ήρεμα και με πλησίασε. Εύκολα να το λες , δύσκολα να το κάνεις «Γιατί την βοήθησες; Είμαι σίγουρη πως μπορούσε να σηκωθεί και μόνη της» σταύρωσα τα χέρια μου και το κουδούνι χτύπησε «Αχ απλά ζηλεύεις» ειρωνεύτηκε και μου γύρησε την πλάτη. Τον σταμάτησα κατευθεία και μπήκα μπροστά του «Δεν ζηλεύω! Μόνο και μόνο να την άκουγες τι μου είπε» χωρίς να το καταλάβω είχα έρθει πολύ κοντά του «Τι είπε δηλαδή;» ρώτησε επίμονα. Στην αρχή δίστασα να του το πω αλλά μετά βρήκα το θάρρος «Είπε πως αν τα είχαμε θα με ήθελες μόνο για.. το σεξ» ψιθύρισα για να μην μας ακούσουν αυτοί που έμπαιναν στην τάξη «Τι σκύλα» ο Άλεξ γούρλωσε τα μάτια του. Τώρα το κατάλαβες; Είπα από μέσα μου..

Γιατί ;Where stories live. Discover now