Κεφ. 25ο

644 80 8
                                    

Ένιωσα το πόδι μου να λυγίζει και το σώμα μου να πέφτει στην σκληρή άσφαλτο <<Αα! Το γόνατο μου>> φώναξα από τον πόνο και έπιασα με το χέρι το δεξί μου γόνατο. Το παντελόνι είχε σκιστεί και αίμα άρχισε να βγαίνει από το γόνατο μου. Τι θα κάνω τώρα;.. <<Έμιλυ!>> άκουσα τον Άλεξ να με φωνάζει. Σήκωσα απότομα το κεφάλι μου και αντίκρησα τον Άλεξ να έρχεται τρέχοντας προς το μέρος μου <<Είσαι καλά;! >> έπεσε μπροστά μου στα γόνατα. Τα ανήσυχα μάτια του συνάντησαν τα δικά μου <<Καλά είμαι. Απλά έπεσα και χτύπησα>> απάντησα ενοχλημένη από τον πόνο και έβγαλα το χέρι από το ματωμένο γόνατο μου. Τότε αίμα έτρεξε στο σκισμενο σημείο του τζιν. Tα μάτια του Άλεξ γούρλωσαν στην θέα της πληγής μου και έγιναν πάλι κόκκινα σαν το αίμα <<Αλέξ;.. >> είπα σιγανά. Θα τον ενόχλησε το αίμα. Δεν έπρεπε εξαρχής να του το δείξω <<Αα!>> φώναξε και έβαλε το χέρι στον λαιμό του. Έσκηψε το πρόσωπο του και κοίταξε κάτω. Γύρισε απότομα την πλάτη του και πάλι στα γόνατα απομακρύνθηκε από κοντά μου <<Είσαι κ->> με διέκοψε καθώς πήγα να τον πλησιασω με το χέρι μου. Δεν μπορούσα να τον βλέπω έτσι <<Έμιλυ φύγε.. Φύγε μακρυά μου μην με πλησιάζεις!>> φώναξε νευριασμένος με μια βραχνη φωνή και εγώ σήκωθηκα σιγά και πάλι στα πόδια μου πάλι <<Είμαι ένα τέρας..>> είπε λίγο πιο ήρεμα <<Τι λες!; Σταματά, είσαι χαζός; Δεν είσαι τέρας!>> του απάντησε νευριασμένη και πήγα να τον πλησιάσω <<Ναι είμαι!>> άπλωσε το χέρι του μπροστά μου για να με σταμάτησει <<Έτσι το μόνο που είμαι είναι ένα τέρας.. Ένα διψασμένο και άκαρδο τέρας.. Αυτό είναι οι βρικόλακες!>> ανέβασε τον τόνο της φωνής του και εγώ έμεινα σιωπηλή. Δεν μπορούσα να το αρνηθώ όλα αυτά που είπε είναι αλήθεια αλλά.. <<Ναι έχεις δίκιο είναι τέρατα αλλά.. Όχι εσύ Αλέξ.. Εσύ δεν είσαι>> χαμηλωσα το βλέμμα μου και εκείνος μάζεψε το χέρι του. Ο Αλέξ χωρίς να μου πει κάτι γύρισε ελαφρά το κεφάλι του προς τα εμένα. Τότε είδα και πάλι αυτά τα δύο κόκκινα πανέμορφα μάτια. Όταν αντίκρησα το θέαμα με έπιασε ένα βαθύ ρινχος και μια πίεση στην καρδιά.. Φόβος; - Όχι δεν πρέπει να φοβάμαι τον Άλεξ. Δεν μου έχει κάνει τίποτε κακό και σήμερα όλο αυτό ήταν δικό μου λάθος! Ένοιωσα ξαφνικά έναν δυνατό ψυχρό αέρα να τρυπάει το δέρμα μου από τα δεξιά. Έστρηψα το κεφάλι μου και πριν το καταλάβω ήρθαν τρέχοντας προς το μέρος μας εκείνα τα σκοτεινά πλάσματα.

 Έστρηψα το κεφάλι μου και πριν το καταλάβω ήρθαν τρέχοντας προς το μέρος μας εκείνα τα σκοτεινά πλάσματα

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Γιατί ;Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang