Κεφ.18ο

731 92 4
                                    

 Ξάπλωσα κουρασμένη πάνω στο κρεβάτι μου και κατευθείαν μου ήρθε στο μυαλό αύτο που μου είπε ο Άλεξ. Δεν ήταν απλά ένα όνειρο, αλλά η πραγματικότητα. Φίλησα τον Άλεξ στην πραγματικότητα.. Ασυναίσθητα το δάκτυλο μου προσγειώθηκε στα χείλη μου. Η αμυχανία με έπνηγε και έσφυξα δυνατά το απαλό πάπλωμα. Με αυτήν την σκέψη έκλεισα τα κουρασμένα μάτια μου και αποκοιμήθηκα..

  Την επόμενη μέρα αφού φάγαμε το νόστιμο πρωινό μας μπήκαμε για ακόμη μία φορά στο πούλμαν. Σήμερα πήγαμε σε ένα μουσείο και μετά το φαγητό κατεβήκαμε σε ένα χωριό όπου και μας άφησαν ελεύθερους. Ήπιαμε καφέ και χαλαρώσαμε βολτάροντας και κοιτώντας τα διάφορα μαγαζιά.

  «Σάρα φέρε τα ρούχα μου!» φώναξα μέσα από το μπάνιο. Μου τα έφερε χωρίς καθηστέρηση και ντύθηκα στις άνετες φόρμες μου. Βγήκα έξω από το μυρωδάτο μπάνιο και κοίταξα στην τσάντα για το κινητό μου. Έψαξα καλά όμως δεν ήταν εκεί. Με ψυχραιμία έψαξα και το μπουφάν μου. Ψαχούλεψα όλες τις τσέπες αλλά δεν βρισκόταν πουθενά. Αχ που είναι το κινητό μου; Κάθησα στο κρεβάτι και προσπάθησα να θυμηθώ «Αα!» ανησύχισα για λίγο μέχρι που θυμήθηκα σχεδόν αμέσως πως το είχα δώσει στον Άλεξ όταν βρισκόμασταν μέσα στο μουσείο. Περνούσαμε όλοι μαζί τόσο ωραία που δεν το χρειάστηκα καθόλου, γι' αυτό και το ξέχασα.. «Πάω μία στον Άλεξ, δεν θα αργήσω!» φώναξα στην Clara που είχε ίδη μπει στο μπάνιο και έφυγα κατευθείαν από το δωμάτιο.

Άλεξ P.O.V.

  Είχα μόλις κάνει ένα ζεστό ντουζ και το σώμα μου είχε χαλαρώσει εντελώς. Έβαλα μόνο μία γκρι φόρμα από κάτω και έριξα μια πετσέτα στο λαιμό μου επειδή τα μαλλιά μου ήταν ακόμη βρεγμένα. Κάθησα στο κρεβάτι και έριξα μία γρήγορη ματιά στο κινητό μου.. «Άλεξ, ποιανού είναι αυτό το κινητό;» ο Ντάνιελ με διέκοψε με την ερώτηση του. Γύρισα το κεφάλι μου και παρατήρησα το κινητό που κρατούσε στο χέρι του. Αυτό είναι σίγουρα της Έμιλυ, το αναγνώρισα αμέσως από την γαλάζια θήκη «Το βρήκα πεσμένο κάτω από το μπουφάν σου» ο Ντάνιελ πρόσθεσε και μου το έδωσε «Ναι, είναι της Έμιλυ» απάντησα και παρατήρησα πως ήταν ανοικτό. Δεν είχε κάποιο κωδικό και ήταν ένας μεγάλος πηρασμός να το δω.. Ούτως ή άλλως δεν θα το μάθει και μία ματιά δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Άνοιξα την κάμερα και τράβηξα στα γρήγορα επίτηδες μία σέλφι έτσι όπως ήμουν χωρίς μπλούζα «Αυτό θα την τρελάνει» γέλασα μόνος μου. Αχ είμαι τόσο κακός.. Μετά κοίταξα κατευθείαν το άλμπουμ με τις φωτογραφίες της. Το μάτι μου σταμάτησε σε μια σέλφι που είχε τραβήξει με τυλιγμένη στο σώμα της μόνο μία πετσέτα του μπάνιου. Τόσο σέξι γαμογέλασα πονηρά και συνέχισα να κοιτάζω και τις άλλες φωτογραφιες..

Γιατί ;Where stories live. Discover now