Nič som si so sebou nezobrala. Všetko mala priniesť Vanesa. Dnešné počasie je ochladivšie, aké boli doteraz. Dala som si hrubú hrubý čierny pulóver. Ako som aj predpokladala, učili sme sa dlhšie ako si Vanesa zo začiatku myslela. Neboli sme spolu dlho, lebo chcela ísť večer na zábavu. Vraj ju Erik pozval. O ňom sa stále moc nerozprávame. Vanesa ho má naozaj rada a chráni ho. Sú vraj najlepší kamaráti. Na nich je aj vidieť, že si naozaj dobre rozumejú. Možno niečo medzi nimi bude. Vanesa ma tiež pozvala na zábavu, ale odmietla som. Bola som strašne unavená a na jediné čo som sa tešila bola posteľ. Dneska ma stále bolela hlava, dokonca som pár krát nechtiac skočila na Vanesu. Ona to chápe a nič si z toho nerobí. Boli sme spolu do siedmej. Vôbec sa mi nechcelo ísť domov, no nemala som veľa toho na výber. Doma som sa nudila. Pozerala som znudene televízor dúfajúc, že sa niečo v nej udeje. Bola som rada, keď mi Andy zavolal. Dúfala som, že sa zase super porozprávame. Hneď som zmenila názor. Prvá téma Maja a ich hádka. Nahnevalo ma to. Už sa mi to nechcelo riešiť. Teraz to bolo vážnejšie. Vraj sa stretáva viacej s chalanmi a neho nemá čas.
„Možno sa potrebovala osamostatniť. Viem. Oklamala ťa, že je chorá a ty si ju videl v parku, ale možno fakt potrebovala byť sama." Povedala som pokojne.
„Áno, lenže aj sa s nikým nemôžem stretávať a prečo mi klame? Chce sa osamostatniť? Tak prosím, môžeme sa rozísť." Dobre bolo počuť, ako je Andy nahnevaný, ale to bolo vždy.
„Andy obaja vieme, že sa s ňou nerozídeš." Povedala som sarkasticky.
„A možno áno." Povedal vytočene.
„Toto som toľko krát počula, že už to neberiem ani vážne. Proste nemáš na to jej dať košom."
„Tak preto lebo ju veľmi ľúbim a sme každý deň spolu. Som na ňu proste zvyknutý."
„A o to ide. Budeš na ňu teraz polhodinku nasratý, mne sa vyžaluješ, povyhrážaš sa jej, ona docupká s plačom alebo so super argumentmi a všetko bude zase dokonalé, až kým zas niečo neposerie. Ona tebou tak dokonalo manipuluje, len to ty nevidíš. Ale my áno a ty jej to vždy všetko zožerieš. Je to naozaj dobrá herečka a ty si jej naivný hlupák." Provokovala som ho.
„Aký hlupák?! A ty čo si taká odporná?"
„Ach samozrejme túto reakciu som od teba čakala. Keď ti človek celý čas prikyvuje tak je dobre, ale keď sa ti už snaží otvoriť oči, tak hneď je ten človek odporný alebo vám to nepraje. Andy toto bolo od teba dosť úbohé, partia mala pravdu, že takto budeš reagovať, ale že aj na mňa to použiješ tak to je moc. A inak ja nie som drzá, ale úprimná! Mňa už fakt nebaví vás riešiť. Stále to isté do kolečka, už je to trápne. Keby ste sa aspoň kvôli dôležitým veciam hádali alebo raz za mesiac, ale toto už fakt nie je normálne, čo je medzi vami. Hádate sa pomaly každý druhý týždeň a to kvôli hlúpostiam, napríklad, že ti nezdvíha telefón, neodpisuje, ale ty to akceptuješ, ale keď ti jej nezdvihneš tak po tebe ziapne ako po malom decku, neznáša, keď zmeníš plány ale ona to môže robiť, ona môže hodnotiť chlapov, vypisovať si s nimi, ale ty sa ani na dievča pozrieť nemôžeš... Ach Andy, to si naozaj taký slepý alebo tupý? Veď ona riadi váš vzťah! Otvor oči do riti!" Povedala som unavene a navzájom podráždene.
„Tak keď sa ti to až tak moc nepáči, už ti vôbec nemusím volať." Táto veta od Andyho ma neskutočne prekvapila.
„Môžeš, len už neriešme tieto kraviny, už ma to unavuje. Keby to bolo raz za čas alebo niečo vážne tak nič nepoviem, ale toto je už naozaj trápne." Začala som ho upokojovať a zlepšovať situáciu..
„Nie. Nebudem ti volať vôbec aj tak nikdy si nám to nepriala. Zmýlil som sa v tebe."
„Ja som ti to nepriala?! Vážne?! Veď ja som jedinýčlovek, čo tak dlho vydržal ťa počúvať a súhlasiť s tebou. V partií sa stáleobnovovali stávky dokedy to s tebou vydržím. Bolo mi to trápne, ale furt somvás obhajovala, že máte krízu, ktorá sa každú chvíľu vyrieši. Smiali sa mi,lebo všetci dobre poznali tú vašu „krízu", no aj tak som vás neprestalaobhajovať. Ale fajn. S týmto si u mňa skončil. No raz uvidíš v kom si sazmýlil, ale ja to nebudem." Nestihol na to odpovedať, lebo som to zrušila
YOU ARE READING
Až kým sa tajomstvá neprezradia
RomanceTajomstvá sú niekedy mocnejšie a bolestivejšie, keď sa po dlhej dobe prezradia. Pozná to aj Ema Angelová, ktorá sa presťahovala s otcom z malej neznámej dediny do veľkého mesta. Dúfali, že ich život začne od znova a bude to lepšie, až kým Ema nestre...