(pokračovanie prvej kapitoly 7)

42 2 0
                                    

 Po dopísaní správy, som si pozornejšie pozrela jeho fotky. Mal ich pekné. Jazdí na BMX. Ale väčšinou tam bol s dievčatami. Na facebooku mal vyše tisíc kamarátov. Ja mám sotva deväťdesiat. Mal málo fotiek. Buď mal len tie, kde bol označený s kamarátmi, s ktorými bol na žúre, kde s kamarátmi pil alkohol alebo s nimi fajčil cigaretu, na BMXke, alebo s nejakou babou. Sme úplne odlišný. Ale je nádherný. Ako som pozerala fotky jeho dievčat, uvedomila som si, že nie som jeho typ. Potom som pozrela fotky z minulého roka. Stále tam mal jednu babu. Lauru. Na jednej bolo nápis UŽ SME SPOLU ROK. ĽÚBIM ŤA ZLATKO! :* Kukla som na jeho vek. V januári mal 18. Pozrela som kedy mal s ňou prvú fotku. Bolo to na jeho 16sté narodeniny, ktoré oslavuje 18 januára. Nápis ÁNO, UŽ SME SPOLU! Ich posledná fotka bola pred 10timi mesiacmi v 6teho októbra. 30tieho novembra mal na nástenke, oznámenie, že je single. Nepovedala by som, že Erik by mal 2 ročný vzťah a už vôbec nie s Laurou. Presne rok a desať mesiacov. Potom som si všimla, že on začal žúrovať až po siedmich mesiacov ich rozchodu. Prišlo mi ho ľúto. Pozrela som si jej facebook. Skúsila som si vyhľadať, čo robila Laura 30 Novembra. Boh vie prečo sa rozišli, ale nebol to dobrý nápad lebo terqz sa budú každý deň vidieť. A možno už s ním nebola šťastná. Boh vie aká je pravda. No musím uznať, že keď bola s Erikom, bola pekná. Pôsobila viacej prirodzene. Hustá prelakovaná ofina, dlhé čierne vlasy a pekne namaľovaná. Postava sa jej nezmenila. Stále vyzerá, ako žena snov, čiže krv a mlieko. Teraz však má blonďavé vlasy, oblieka sa viacej vyzývavo a nosí viacej make-upu. Odrazu som si všimla, že som dostala správu. Bola od Erika. Stálo tam len Ok . Kde je ďakujem? Aspoň ten čas strávený v parku prešiel rýchlo. Medzi tým som volala s Andym, lebo mal pauzu. Povedala som mu, čo som zistila o Erikovi. Moc ho to nezaujímalo. Tak som zmenila tému a kecali sme, čo má nové. Maju vôbec nespomenul. Nehovorím, že o nej stále rozpráva, ale teraz ju ani raz nespomenul. Ani sa nechcel s ňou stretnúť. Keď som ju spomenula ja, bol odrazu viac nahnevaný. O rozchodu som sa radšej ani nezmienila. Po ceste domov som mu tiež zavolala, aby sa mi tá cesta zdala kratšia. Doma som nevarila. Zo včerajška toho dosť ostalo. Tak som hneď šla vyvenčiť Maika a Jess. Stále som myslela na ten výlet, nad Erikom, jeho ex a nad ich a Andynovom vzťahu. Prečo ma to tak vlastne trápi? Celú prechádzku som krúžila okolo budov dúfajúc, že stretnem Erika no nestretla som. Andy mi už nezavolal. Možno je to tak lepšie. Celý čas som si vychutnávala hudbu. Po prechádzke som šla domov, osprchovala som sa, zahrala si Counter Strike: Global Offensive, čítala si knihu, písala s partiu a šla spať. V podstate partia nemala nič nové. Nezdalo sa mi to, lebo vždy keď som bola s nimi, tak sa vždy niečo mega udialo. Asi sa im už nechcelo vypisovať.

Až kým sa tajomstvá neprezradiaWhere stories live. Discover now