(Pokračovanie piatej kapitoly 5)

34 3 0
                                    

Parket je tvoj. Hudba začala, ktorú spustila vyšokovaná Vanesa. Asi nečakala, že budem tancovať s Erikom. Vlastne nikto to nečakal. Všetko šlo podľa plánu. Erik nevedel čo má robiť tak ma sledoval. Po štyridsiatich sekundách začalo moje sólo. Postavila som sa na nohy. Pozrela sa na Erika. Spravila od neho pár krokov. Spravila som stojku, odrazila sa od zeme pomocou rúk a sadla si na neho. Bolo to rýchle, ale pristátie bolo jemné, keďže to nerobím prvý raz. Dlho som sa toto doma učila. Jeden mesiac sme mali na krúžku tému sexy tanec. Erik sa jemne vystrašil a hanbil sa. Nevedel, či sa ma môže dotknúť. Sedel ako stuhnutý, čo ma prekvapilo, lebo určite mal toľko báb v posteli, že by to malo ísť automaticky, že sa ma dotkne. Jemne som sa ho začala dotýkať od jeho svalnatých rúk k jeho tvári. Stehná som trocha pri tesnila k stoličke, aby to vyzeralo viac sexy. Čas a hudba šli odrazu pomaly. Erik sa prispôsoboval, aj keď bolo cítiť, že je opatrný. Jemne obchytkával moje stehná a pomaly šiel ku kolenám. Pomaly sa naše pery spojili. Pol centimetra a naše pery by začali robiť očarujúce zázraky. Je čas. She can love you good, už musím ísť. Roztiahla som viacej nohy aby som sa vedela postaviť zo stoličky, pomaly sa postavila, ale naše pery boli stále od seba len pár centimetrov, zohla som chrbát ako mačka a riť som vytiahla hore. But I can love you better. Rýchlo som sa od neho odsunula, aby som mu ukázala, že už stratil šancu. Pomaly púšťala z jeho oholeného líca ruku. Better etter etter. Postavila som sa a s úsmevom som šla hneď preč z haly do svojej izby ako som plánovala. Môj odchod sledoval každý. Neverím, že som to naozaj spravila. Spokojne som sa v nej zavrela a zavrieskala od šťastia do vankúša. Dokonca si trocha zaskákala. Neverím, že som to naozaj spravila. Erikov pohľad naozaj stál za to. Všimla som si aj že to Vanesu trocha nasralo. Dosvedčila mi to dokonca aj SMSkou, ktorá mi prišla o pár minút neskôr.
Zbláznila si sa?! O čo ti šlo?! Teraz vyzeráš ako ku*va!
Odpísala som jej, že mi to je jedno a spokojne si ľahla na posteľ, ktorú som si užila len polhodinku. Na začiatku som sa na tom smiala a nevedela som uveriť, čo som vyviedla, ale potom ma premohli predsudky. Čo som to vlastne spravila? Začínala som si to trocha vyčítať, ale obhajovala som sa tým, že to bol len tanec. Moje myšlienky prerušilo tiché klopanie. Rýchlo som sa postavila a šla otvoriť. Dúfala som, že to nebude Vanesa, lebo na hádky som nemala náladu. Hlava sa mi ešte trocha točila tak som si po ceste k dverám zatackala. Pomaly som otvorila dvere a vykukla som. V okamžite som vytriezvela, keď som videla ako Erik stál pred mojimi dverami. Zahľadela som sa do jeho modrých očí.
„Ahoj, ak ide o ten tanec o nič nešlo. Bol to len tanec." Pomaly som zatvárala dvere no Erik ich zachytil.
„Neprišiel som kvôli tomu. Len ma napadlo, či nepôjdeme do jedálne si pokecať." Povedal mi s úsmevom na tvári, kým ja som sa na neho prekvapene pozerala.
„No jasné prečo nie." Povedala som. Vyšla som z izby, ktorú som zamkla. Pomaly sme smerovali do jedálne. V hlave mi vŕtala stále ta istá otázka: O čo mu ide? Ticho medzi nami som musela prerušiť.
„O čo ti ide?" Spýtala som sa ho.
„O čo by mi malo ísť?" Trocha sa pousmial.
„Ja neviem preto sa ťa pýtam. Doteraz si ani nevedel, že existujem a teraz po tom tancu mi zaklopeš na dvere. Ak ti ide o sex tak na to zabudni." Alkohol ma naozaj robí divokú a odvážnu, ešte viac ako som si myslela. Môj drzý tón Erika neurazil. Skôr to čo som mu povedala.
„O to mi nejde. Ako vidím, máš zlú mienku o mne." Povedal urazene.
„Prepáč. Ten alkohol robí zo mňa drzú kravu." Škoda, že som si teraz uvedomila svoje slová. Možno je to pravda, ale nemusela som byť až taká doporná.
„Si drzá ale nie krava. Asi ťa ovplyvnili reči o mne." Povedal sklamane.
„Asi by som mala ísť do postele." Povedala som potichu. Bola som na seba nahnevaná. Vstala som zo stoličky a pomaly šla.
„Počkaj. Prišiel som za tebou tak snáď ma teraz tu nenecháš samého." Povedal s úsmevom.

Až kým sa tajomstvá neprezradiaWhere stories live. Discover now