"To vážne?!" Povedala som prekvapene
"Áno. Oni sú kamaráti z detstva a Erik aj chce aby to tak bolo, lebo jej nechce ublížiť alebo skončiť ich dobrý vzťah, lebo si fakt dobre rozumejú a Vanesa je jediná osoba okrem rodiny, ktorá ho nezradila a vždy pri ňom bola, ale ona stále dúfa, že raz budú spolu."
"Tak preto je ním taka zaujatá?"
"To nie preto. On bol vlastne prvý chalan ktorý sa s ňou bavil a nerobil si z nej srandu, lebo ako malinká bola škaredé káčatko. Odkedy sa k nej prihovoril, tak začala byť menšia hviezda, čo sa jej zapáčilo a hlavne sa jej zapáčil Erik a ona teraz dlho túži byť s ním, ale tú jej závislosť na ňom Erik nevidí."
"Možno Vanesa vedela od Erika ako prvá, že ma on chce a preto sa začala so mnou zrazu baviť, aby si o mne pozisťovala veci. Preto bola taká na začiatku milá a potom odporná, keď sa so mnou začal Erik baviť! Ale prečo ma s ním zoznamovala? Možno to chcel Erik spraviť na lyžovačke, ale chcela ho predbehnúť, aby nevyzerala ako jeho zradca?"
"Dobrá špekulácia. To celkom na nej sedí. Laura mi hovorila, že to ona ich rozdelila, lebo začala Erikovi tlačiť do hlavy, že ho Laura podvádza a on jej uveril."
"To odkiaľ vieš?"
"Bavím s ňou, ale o tom Erik nevie." Jemne som prikývla hlavou a dopila svoju kofolu. Nechcelo sa mi viacej čakať na Erika, kým sa vyrozpráva s Vanesu tak som pozvala Romana na tancovačku. Po ceste som sa obímala rukami, aby mi bolo teplejšie. Keď to Roman zbadal, tak ma pozval na jednoho panáka, aby sme sa zahriali. Najprv som odmietala, ale po dlhom prehováraní sme si do seba rupli rovno tri panáky. Najprv mi barman nechcel dať, ale Roman sa na mňa zaručil, dokonca podísal nejaký sľub, ktorý som si neprečítala, lebo mi to prišlo komické. Prvý pohárik bol na zahratie, druhý aby sme nekrívali a tretí aby sa nám lepšie tancovalo. Viem. Dneska som sa nechcela opiť, ale oslava poriadne nezačala a už sa niečo udialo. Hlava sa mi len jemne točila, ale chodiť a rozprávať som vedela. Na parkete tancovalo množstvo opitých teenegerov. Hrala hudba Ego - Nezávislosť. Potiahla som Romana za ruku, aby sme sadostali čo najviac do stredu pódia. Ako sme zastali, začali sme si užívať hudbu a tancovať akoby to bol náš posledný tanec. Chvíľu ma trápilo kde je Erik a či sa nebude na nás hnevať, že sme šli bez neho, no keď som si uvedomila, že je s Vanesu tak ma to ešte viac začalo trápiť, lebo som chcela byť s ním. Po chvíli som sa viacej ponorila do hudby a užívala si ju.
Po nejakom čase Erik vyšiel na javisko, kde bol DJ s pohárikom v ruke. Prikázal aby si každý zobral pohárik a pripil si na jeho narodeniny a poprial im, aby si užili zábavu. Každý to bez chaosu spravil. Aj ja. No potom som šla k baru, lebo sa mi vŕtala myšlienka, či mi náhodou nezavolal otec. Mohla by som si aj teraz pozrieť správu, ale bojím sa, že ma niekto odstrčí a môj mobil skončí na zemi, kde ho všetci rozšliapu. Roman pri mne celý čas tancoval, aj keď som si všimla, že ide po ňom jedno dievča, ktorú tiež Roman nenápadne sledoval.
YOU ARE READING
Až kým sa tajomstvá neprezradia
RomanceTajomstvá sú niekedy mocnejšie a bolestivejšie, keď sa po dlhej dobe prezradia. Pozná to aj Ema Angelová, ktorá sa presťahovala s otcom z malej neznámej dediny do veľkého mesta. Dúfali, že ich život začne od znova a bude to lepšie, až kým Ema nestre...