Jediné čo počuješ je spev vtákov, šumenie potoka. Nikdy som neskúmala, kam ďalej tečie. Po kŕmení sa mi prihovoril Erik, čím ma vyrušil pri spomínaní.
„Je to tu naozaj nádherné. Dokonca viac ako si opisovala." Povedal a hľadel na miesto, kde potok pokračuje.
„Ja viem. Toto sa proste nedá slovami opísať. Je to tu úžasné." Oprela som sa rukami o drevené zábradlie. Hlavu som si oprela o jeho ruku a sledovala ako pomaly prúdi voda.
„Ako ty." Dodal. Vzdichla som si a pousmiala. V tom mi muška vlietla do oka. Odsunula som sa od Erika. Nechápavo ma sledoval ako si držím pravé oko. Spýtal sa ma, čo sa deje a priblížil sa ku mne. Vysvetlila som mu svoju bolesť oka. Chytil ma za pravú ruku, ktorú mi stiahol aby sa mi na to pozrel. Moje slzavé oko sa nechcelo od štípania otvoriť. Až po chvíli som to dokázala. Erik mi fúkol do oka, čo zabralo. Mušku si nabral na prst, ktorú si obtrel o rifle. Utrel mi slzy. Oboma rukami mi chytil tvár. Viem čo teraz následuje. Bozk. Srdce mi začalo neskutočne bušiť. Aj keď som ho na jeho oslave odmietla, stále som snívala o tomto okamihu, či som chcela alebo nie. Srdce si vybralo jeho. Najprv mi hľadel do očí, potom si svoje prižmúril a dal mi pusu. Už som sa neuhla ani neodstrčila. Teraz som to naozaj chcela. Erik sa odsunul. Jeho úsmev mi rozžiarili oči. Pravou rukou mi pohľadkal líco. Na tento moment sme obaja čakali.
„O tomto som dlho sníval." Dodal hľadejúc mi do oči.
„Odkedy?" Pousmiala som sa.
„Od prvého dňa."
„Neklam." Zamračila som sa.
„Naozaj. Len som si myslel, že ma odmietneš. Vyzerala si ako samotár, ktorý má naozaj rád samotu. Tie naše „pohľady" na chodbe cez prestávku som miloval. Mohol som sa ti hladieť do očí a nenápadne ťa sledovať. No keď si za mňa vyžehlila ten projekt, neskutočne som sa potešil. Stále som plánoval, ako sa ti prihovorím a poďakujem sa ti za to. Dokázal som to už na chate, kde som bol trocha opitý, no neskutočne očarený z tvojho tanca. Vtedy som si povedal: „ Musím ju mať.""
„Chcel si ma vtedy len do postele?"
„Nie. Do teba som sa zaľúbil, keď si zduto musela dať tvoju kabelu zo stoličky na zem." Zasmiali sme sa.
"Zaujímavé, že chalan po ktorom ide neskutočne veľa báb sa mi bál prihovoriť."
"Lenže ty nie si ako ony. Vedel som, že s tebou to bude iné.
„Takže si ochotný počkať? Vieš čo myslím."
„Áno som."
ESTÁS LEYENDO
Až kým sa tajomstvá neprezradia
RomanceTajomstvá sú niekedy mocnejšie a bolestivejšie, keď sa po dlhej dobe prezradia. Pozná to aj Ema Angelová, ktorá sa presťahovala s otcom z malej neznámej dediny do veľkého mesta. Dúfali, že ich život začne od znova a bude to lepšie, až kým Ema nestre...