Tepeden Tırnağa Herkes Yaralı

11.6K 863 22
                                    


"Acıktım ben. Kokoreç sever misin?
Alışveriş yaparken gördüm tezgahı çıkarmış Abidin abi."

"Bu saatte olur mu?"

"Olur olur. Akşamcılar müdavimidir kokorecin. Bol acılı. Seversen çıkalım hemen."

"Ben sever miyim bilmiyorum. Daha önce yemedim. "

Kartal'ın gözleri kocaman açıkdı

"Ciddi misin? Nasıl yemezsin, büyük kayıp."

Hazin'in içinde bir şeyin titrediğini hissetti. Yurtta yemek seçme, beğenme şansı yoktu. mönü de ne varsa onu yemek zorundaydı. Sonra Leyla hanım ın evindeki genellikle sağlıklı beslenmeye yönelik yemekler. Ardından kazandığıyla kıt kanaat geçirdiği günler. En büyük lüks Tarkan ile gittikleri aile lokantasıydı o zamanlar. Şimdi parası vardı ama bu saatten sonra yeni bir şeyler denemek aklına gelmemişti. Parayı aldığı zaman gittiği lüks lokanta geldi aklına. Karşısındaki adamın her gün gidebildiği kendisinin ise kedi gibi defalarca önünden geçip anca günün birinde parası olunca içeriye girebildiği.

"Bilmem belki de öyledir."

Kartal hazin'in sesindeki durgunluğu fark etti. Yine kızdı kendine ters bir laf etmişti.

"hadi ama bende türk kahvesinden habersizdim. Sayende tiryaki olacağım. Şimdi sıra bende. şimdi kokoreçle tanışma zamanı."

Saat oldukça ilerlemişti. Çoğu evde ışıklar sönmüş uyku moduna geçilmişti. Yan yana yürümeye başladılar.

:Bu havayı seviyorum ne soğuk ne de sıcak."

Dedi kartal kafasını gökyüzüne kaldırıp.

"Yazı özledim ben, güneş istiyorum artık. Şöyle iliklerime kadar ısınayım."

"Yaz deme bana. Aklıma geliyor yine düğün dernek işleri."

"Haddimi aşmak istemem kartal ama bu kadar negatif düşünüyorsan eğer bir karar vermen gerekli diye düşünüyorum. Nişanlın şu an düğün hazırlıkları yaparken sen bencillik etmiyor musun?"

Kartal durdu

"Çok acımasızsın hazin."

Omuzlarini yukarı aşağı kaldırdı Hazin.

"Acımasız olan sensin. Biliyorsun benim yaşadıklarımı. Kendi çapımda hayaller kurarken birden sudan çıkmış balığa döndüm. Gördün halimi işte daha ne anlatıyorum ki sana."

"Hah" dedi Kartal yürümeye başladı yine

"Sen sude'nin de senin gibi mi olacağını sanıyorsun? Adım gibi eminim ki önce basar gider yurt dışına deli gibi alışverişe verir kendini. Sonra bitmeyen bir tatil yapar bir iki kız arkadaşını alıp yanına. En fazla saçını kestirir ya da uzattırır, rengini değiştirir filan."

"Bence sırf kendi düşüncelerini aklamak için söylüyorsun bunları."

Kartal hazin'in son söylediklerini duymamazlıktan geldi.

"geldik işte"

Hazin kokuyu almaya başladı. Keskin ve davetkardı. Tadını hala bilmiyordu ama kokusu hoşuna gitti. Küçük tekerlekli arabaya ilerlediler. Hemen önünde üç masa birkaç tabureyle küçük lokantasını açmıştı adam.

"Abidin abi iyi geceler, kolay gelsin."

"Sağ olasın koçum hoş geldiniz. "

"Hoş bulduk. Nasılsın abi? "

"İyidir valla. Bitti mi evin? Geçmedim o tarafa hiç."

"Yok abi ama az kaldı."

Hazin'i göstererek devam etti.

ARINMA KAYASI (Tamamlandi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin