"Efendimmm"
"Canimmmm"
Kartal'ın kulağına gelen kıkırdama sesi onu mest etti. Ofisinde ki koltuğuna daha da yayıldı.
"Ne yapıyorsun?"
"Yarım saatte değişen bir şey olmadı desem Kartal."
"İnanmıyorum o kadar oldu mu sesini duymayalı?"
Bu kez kıkırdamakla kalmadı koca bir kahlaha attı Hazin.
"Kartal yaaa. Sen ne yaptın bitti mi işlerin? "
"Bitirdim. Bu günlük bu kadar yeter valla. Basım ağrıdı. Sen kapatıyor musun dükkanı? "
"Yok kızları bekliyorum diğer tarafa geçecegiz birlikte."
"Sebep?"
"Bilmem. Öyle belli bir sebebi yok dolanır geliriz"
"Kaca kadar?"
Hazin üstüste gelen soruları bitmeyecegini düşündü.
"Niye bu kadar soruyorsun ki? Ne biliyim dokuz olur on olur"
"Çok geç. Genç bir kız yanında iki çocuk. O saat çok geç"
Hazin güldü yine
"Kartal şaka yapıyorsun değil mi?"
"Hayır sevgilim gayet ciddiyim. Diğer taraf ana baba günü ve tekrarlıyorum o saat bence çok gec"
"Allah Allah ben sana soruyor muyum kaçta eve giriyorsun ne yapacaksın diye?"
"Sahi hazin niye sormuyorsun? Ben mesela burdan sonra direk yapayalnız evine gideceğim. O bomboş evde seni düşünerek vakit geçirip yine seni düşünerek uyumaya çalışacağım"
"Kiyamammm" dedi Hazin aheste aheste.
"Hı hı sen de diğer tarafta vur patlasın çal oynasın değil mi? "
"Yuh kartal. Barlarda mi gezecegim el kadar kızlarla?"
"Valla ben bilmem Hazin içim hiç rahat değil sen diğer tarafa gecince"
"İyi de kartal ilk defa mı gideceğim?"
"İyi de Hazin benim sevgilim ilk defa gidecek"
Ne yapsa kizamiyordu bu adama Hazin. Yine yüzüne kocaman bir gülümseme yerleştirmeyi başarmıştı işte.
"Aaa pardon aşkım ben bu aksam eve değil bizimkilere gidiyorum yemeğe bekliyorlar beni"
"Ohhh süper. Oyalanirsin bari. Valla söz senden önce eve giderim ben."
"İyi bakalım. Ben yine arayacağım ama. Başka yere gitmem demek seni boş vereceğim anlamına gelmez haberin olsun."
"Tamam kartal bende dört gözle bekleyeceğim aramani"
Sesindeki kinaye kartal'a kahkaha attırdı.
"Öptüm seni sevgilim"
"Teşekkür ederim bay bay"
Hazin bir kere daha yanakları pembe pembe kapattı telefonu.
Rüya gibi 4 gün gecirmislerdi birlikte ve sonrasında Kartal mecburen istanbul'a geri dönmüştü.
O gece arınma kayasından sonra gün ağarana kadar konuşmuşlardi. Hazin'in evi yan komşular tarafından sürekli istila halinde olduğu için kartal'ın ısrarı yüzünden ailesinin evine gittiler.
Hazin'in kartal'ın ailesinin evi ile ilgili bütün hayalleri suya düşmüştü. O evin büyüklüğüne uygun ihtişamlı eşyalar bekliyordu evin içinde. Oysaki çok sade, cok kullanışlı bir evdi. Tam yazlıktı yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARINMA KAYASI (Tamamlandi)
RomanceKader Serisi 2. Kitap -A- "Bir Hazin Kız Hikayesi" Hayat kimileri için 1-0 yenik başlar... Hazin gözlerini yetimhanede açmış bir kız. Bulunduğu ortamı kabul etmiş, içine sindirdiği hayatı elinden geldiğince iyi yaşamaya çalışmış önüne çıkan engelle...