"Alo hazin."
Tarkan'ın sesi hazin'in kan akışını hızlandırdı. Kendisine hakim olmaya çalışarak derin bir nefes daha aldı ve cevap verdi.
"Benim Tarkan."
Benim Tarkan'dan neydi? Yine de İyi başladığına için için sevindi hazin. En azından sesi titremeden adını söyleyebilmişti.
"Çok aradım seni hazin. Sabahtan beri çaldırıyorum telefonunu."
"Evet evde unutmuşum yeni gördüm aradığını."
Tarkan'ın sesi de daha sakin geliyordu şimdi.
"Hala telefonsuz hayat oh ne rahat diyorsun değil mi?"
Hazin'in aklına Tarkan ile çıkmaya başladıkları ilk zamanlarda sürekli telefonunu bir yerlerde unutmasından kaynaklanan tartışmaları geldi. Susmayı tercih etti.
"Nasılsın hazin?"
"İyiyim sağol sen nasılsın Tarkan?"
"İyiyim dün evine uğradım. Kapıyı iki erkek öğrenci görünce şok oldum. Taşınmışsın."
Hazin şok üstüne şok yaşıyordu. Sadece aramakla kalmamış Tarkan enim konum evine gitmişti.
"Evet. Taşındım çok oldu ama."
"Öyleymiş melek söyledi."
Hazin melek kim diye düşündü bir an sonra büroya da gittiğini anladı.
"Arasaydın keşke kapı kapı gezmek yerine."
"Birden çıkmak istedim karşına açıkçası telefon en son çaremdi. Açmama ihtimalin yüksekti çünkü."
Hazin akıllı adam diye geçirdi kafasından. Ama karşısındaki bülbülü konuşturma zamanıydı şimdi
"Niye açmayayım ki?"
"Ne bileyim ayrılışımız pek iyi olmadı çünkü hatırlarsan."
"Hatırlama mı Tarkan? emin ol ki hiç unutmadım o geceyi. her sabah evimden çıkarken ve her akşam evime girerken öyle bir şey var ki kapımda o geceye ait bana hiç unutturmuyor."
Siyah lastik terlikler hazin'i hınzırca gülümsetti. Karşısındaki adamın çok merak edeceğini ve asla bilemeyeceğini bilmek daha da keyfini yerine getirdi.
"Ne o?"
"Boş ver. Ben hala beni neden aradığını anlayamadım bunca zaman sonra Tarkan."
Tarkan ısrarla soruyordu
"Gerçekten merak ettim ama ne o?"
"Bende beni neden aradığını merak ettim Tarkan."
"Söylemeyeceksin peki? Seni neden aradığıma gelince görmek istiyorum seni hazin. Bunu istemeye hakkım var mı bilmiyorum tabi ama seni görmek istiyorum."
Hazin karşında duran manzarasına baktı
"İstanbul'da değilim artık Tarkan."
"Biliyorum söylediler. Önümüzdeki hafta izne çıkacağım hazin seni ziyaret edebilir miyim?"
"Bunun iyi bir fikir olduğu düşünmüyorum Tarkan. Aramızda konuşulacak bir şeyin de kaldığını da. Bunca zaman sonra bana telefon edip bunu ne hakla istediğini de anlamış değilim. Sürpriz yumurtadan çıkar gibi karşıma rahatça hiçbir şey yaşanmamış gibi çıkacağını mı zannediyorsun?"
Biraz bekledi
"Beni aradığından sarışın sevgilinin haberi var mı Tarkan?"
hazin içindeki zehri akıttıkça rahatladığını hissetti. Daha devam etmeye niyetlendi ama Tarkan araya girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARINMA KAYASI (Tamamlandi)
RomansaKader Serisi 2. Kitap -A- "Bir Hazin Kız Hikayesi" Hayat kimileri için 1-0 yenik başlar... Hazin gözlerini yetimhanede açmış bir kız. Bulunduğu ortamı kabul etmiş, içine sindirdiği hayatı elinden geldiğince iyi yaşamaya çalışmış önüne çıkan engelle...