Ahdım Olsun..

9.4K 744 5
                                    

Hazin telefonu kapatıp oturdu. Hala iki gün sonra göreceği Tarkan'ı değil hala aramayan kartal'ı düşündüğü için kendine hayret etti. Hatta kizdi da.

Hala elinde duran telefonunun rehber bölümüne girdi kartal'ın numarasını bulup arama yaptı. Uzun bir çalma süresinden sonra Kartal telefonu açtı. Sesi mırıldanır gibiydi.

"Hazin"

"Evet benim. Müsait misin? Uyuyor muydun yoksa?"

"Hayır hayır. Aybars uyuyor şimdi. Onun yanındayım, bekliyorum."

Hazin şaşırdı. Alaka kuramadı.

"Neden uyuyor ki bu saatte?"

Anlık bir sessizlik oldu kartal'ın tarafında

"Pardon ya sen bilmiyorsun değil mi?"

"Neyi bilmiyorum?"

Kartal arkasında ki yatakta upuzun yatan Aybars'a bakti

"Aybars geçen gün kaza yaptı. Hatta seninle görüştüğümüz günün akşamında bana geliyordu maç seyretmeye."

Hazin şok yaşadı.

"Nasıl durumu? İyi de lütfen."

Hazin Kartal'ın dışarı verdiği derin soluğu duydu

"İyi bugün çok şükür."

Sesi inler gibiydi

"Çok korktum hazin. Bu kadar çok korktuğumu, bu kadar çaresiz kaldığımı hiç hatırlamıyorum. İlk defa bir yakınımı kaybetme korkusu yaşadım."

"Cok sukur. Cok Geçmiş olsun. Neden kaza yapmış peki?"

"Aşırı hız. Koca kafalı çok hızlı kullanıyormuş arabayı."

"Anladım. Ailesi nasıl peki?"

"Bu gün hepimiz toparlandık. Yoğun bakımdan bu sabah çıktı. Sen nasılsın hazin? Arayamadım kaç gündür seni de. Aslında o kadar çok aklıma geldin ki. Ya doktor geldi, ya biri ayılıp bayıldı, ya saat çok münasebetsizdi. Arayamadım. Bizim tatil işi de yattı gibi görünüyor."

"Bende onun için aramıştım zaten. Tarkan aradı biraz önce. Hafta sonu geliyormuş. Aybars'ın durumundan haberim olmadığı için sana haber vereyim istemiştim."

Kartal'ın başından kaynar sular boşaldı. Tarkan'ı tamamen unutmuştu o. Hazin'e son görüşmelerinde söylediklerinden sonra içi gayet rahattı oysaki. Hazin'in telefonun öbür ucunda olduğu geldi aklına.

"Öyle mi?" Diyebildi sadece.

"Evet. neyse ben seni meşgul etmeyeyim hastanedesin."

"Evet hastanedeyim ama işim yok boş boş bekliyorum."

Aslında kapatmayı hazin'de istemiyordu ama sırf sormuş olmak için sormuştu.

"Tamam sen bilirsin o zaman. bir tek sen mi varsın yanında?"

"Bu akşama kadar hep birlikte koloni halinde buradaydık. Bu akşam yalnız kaldım iyi olunca gönderdim hepsini. O gün seninle görüştükten sonra internetten nereye gidebiliriz diye bakmıştım. Bir şeyi çok istemeyeceksin onu anladım."

Sesindeki isyanı hissetti Hazin. Aynı isyanı o da yaşıyordu aslında.

"Yeni mi anladın onu? Ben tecrübe edeli çok oldu. Aman Aybars iyi olsun da..."

"Aybars'a bağlı değilmiş ki bizim tatil işi baksana Tarkan geliyor. Her halükarda gidemiyormuşuz. Kırmızı halı göndereyim mi sana ser yolarına"

ARINMA KAYASI (Tamamlandi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin