• Bab 16

1.3K 137 12
                                    

﹏﹏﹏••﹏﹏﹏





   

     Harini, Sekolah Tinggi Seika telah dipenuhi dengan pelajar dari sekolah jiran iaitu Sekolah Tinggi Alpha

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

     Harini, Sekolah Tinggi Seika telah dipenuhi dengan pelajar dari sekolah jiran iaitu Sekolah Tinggi Alpha. Ye, sekolah mereka mengadakan Hari Sukan bersama-sama. Macam-macam aktiviti sukan yang diadakan pada harini. Namun, higlight utama Hari Sukan ini ialah Pertandingan Bola Keranjang diantara BTS dan GOT7. Boleh dikatakan macam, perlawanan persahabatan antara dua sekolah. Tapi, tetap menaruhkan nama sekolah. Sekarang, semua ahli BTS sedang bersiap sedia di bilik latihan.






“ Aduh, jantung aku masih tak berhenti dari berdebar. Aku takut lah kalau kita kalah ! ” ucap Hoseok dan menarik nafas supaya dapat menenangkan diri. Jin yang sedang meregangkan tangan itu tersenyum dan duduk di sebelah Hoseok. Bahu lelaki itu, ditepuk perlahan.






Geokjeongma. Kita mesti boleh. Segala latihan dan strategi yang kita buat semalam, kita gunakan sehabis mungkin untuk perlawanan ni. Jangan putus asa sekarang. Arasseo ? ” ucap Jin memberikan semangat padu kepada Hoseok. Hoseok melihat Jin dan tersenyum. Mereka saling memberi highfive.






Nae, fighting kapshida ! ”







Oppa-deul, dah siap ke belum ni ? Kalau dah siap, kita kena ke court sekarang. Perlawanan akan bermula sekejap lagi. ” ucap Taehee yang berada di pintu bilik latihan itu. Mereka semua bangun berdiri dan memandang Taehee sambil menganggukkan kepala. Taehyung pula melihat sekitar Taehee.






“ Yeonni, eodisseo ? ”






“ Yeonni ? Dia dah dekat tempat duduk penonton. Okaylah, nak pergi dulu. Buat yang terbaik tau oppa-deul ! Kitorang berdua akan berilan sokongan sehabis baik untuk korang. Fighting ! ” ucap Taehee dan berlalu pergi.







“ Okay guys, ingat jangan bagi peluang untuk diorang jaringkan bola. Kita kena bertindak lebih pantas daripada diorang. Arasseo ? Ini adalah perlawanan yang menunjukkan sekolah kita lebih hebat dari diorang. Dah ready guys ? Lets get it ! ” ucap Namjoon dan meletakkan tangan ditengah. Semua ahli BTS meletakkan tangan di atas tangan Namjoon.






“ BTS, fighting ! ”







Pritt ! Pritt !







       Kedua-dua pasukan mula memasuki gelanggang. Kini, BTS dan GOT7 saling berhadapan. Penonton yang memenuhi court ini mula bersorak kepada pasukan yang mereka minati. Kedua pasukan itu saling memberikan pandangan sinis. Yeonni dan Taehee melihat mereka dengan riak risau. Diorang takut kalau BTS dan GOT7 bertumbuk di sini.







Your Choices [KTH]Where stories live. Discover now